home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1234 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Køb over steam
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Køb over steam  (Læst 5121 gange)
Fabrizio
Lilleputspiller
*

Køb over steam
« : 28 Okt 2011, 17:46 »

Hej derude. Jeg skal for første gang købe spillet over steam og er derfor helt grøn på det område. Derfor ville jeg høre jer om hvordan sådan et køb foregår: Får jeg tilsendt spillet med posten eller kan jeg bare spille det med det samme eller hvordan og hvorledes? Eller får jeg en kode først eller hvad?
Beskriv det gerne fuldstændig idiot-sikret fordi jeg er nemlig en kæmpe idiot, når det kommer til computer og teknologi.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Køb over steam
« Svar #1: 28 Okt 2011, 18:23 »

Hej derude. Jeg skal for første gang købe spillet over steam og er derfor helt grøn på det område. Derfor ville jeg høre jer om hvordan sådan et køb foregår: Får jeg tilsendt spillet med posten eller kan jeg bare spille det med det samme eller hvordan og hvorledes? Eller får jeg en kode først eller hvad?
Beskriv det gerne fuldstændig idiot-sikret fordi jeg er nemlig en kæmpe idiot, når det kommer til computer og teknologi.

Hejsa jeg vil anbefale dig at købe det hos fks uk.gamesplanet.com istedet da det er billigere.

Nej du får intet tilsendt med posten, ved køb hos steam aktiveres spillet med det samme, hos gamesplanet får du en mail med en key du skal putte i steam og derved er spillet aktiveret.

hyper
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 28 Okt 2011, 19:06 »

Hejsa jeg vil anbefale dig at købe det hos fks uk.gamesplanet.com istedet da det er billigere.

Nej du får intet tilsendt med posten, ved køb hos steam aktiveres spillet med det samme, hos gamesplanet får du en mail med en key du skal putte i steam og derved er spillet aktiveret.

Når du køber spillet over "uk.gamesplanet.com" kan man så få det til dansk i spillet og når du køber det derinde, er det så som download, og hvordan får man det over i steam ?

håber du vil svare, er også helt grøn i dette  Smiley

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #3: 28 Okt 2011, 19:08 »

Når du køber spillet over "uk.gamesplanet.com" kan man så få det til dansk i spillet og når du køber det derinde, er det så som download, og hvordan får man det over i steam ?

håber du vil svare, er også helt grøn i dette  Smiley

Ja du kan fint få dansk sprog i spillet Smiley du tager blot den key får tilsendt.
Åbner steam vælger spil trykker på aktiver et produkt på steam, og derpå følger du blot det der står.

hyper
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 28 Okt 2011, 23:20 »

Ja du kan fint få dansk sprog i spillet Smiley du tager blot den key får tilsendt.
Åbner steam vælger spil trykker på aktiver et produkt på steam, og derpå følger du blot det der står.

Okay, så det vil sige at når jeg køber spillet får jeg en mail med en kode, og den kode bruger jeg som du siger og så først der henter den spillet?
Og er der noget inde på den der hjemmeside jeg skal vælge for at få spillet som download ?

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #5: 28 Okt 2011, 23:24 »

Okay, så det vil sige at når jeg køber spillet får jeg en mail med en kode, og den kode bruger jeg som du siger og så først der henter den spillet?
Og er der noget inde på den der hjemmeside jeg skal vælge for at få spillet som download ?

Korrekt. Og nej er kun digitalt de sælger.

hyper
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 29 Okt 2011, 00:15 »

Jeg takker og bukker Opstemt

hyper
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 29 Okt 2011, 00:49 »

Nu snakkede jeg lige med en kammerat omkring den hjemmeside der og han siger at man skal passe på med sådanne sider og når spillene er så billige at det ikke er en eller anden fusker side, hvor de sælger bruge koder, så du ikke kan bruge koden og derved er blevet snyt

hyper
Lilleputspiller
*

« Svar #8: 29 Okt 2011, 00:55 »

Eller at det er en cracket kode man køber.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #9: 29 Okt 2011, 00:57 »

Man må næsten antage at Sunbao har et vidst kendskab til siden, siden han anbefaler dem. Så vidt jeg kan gennemskue er det ikke en fuskerside, til gengæld er deres service helt ekstremt ringe, som det fremgår bl.a. her

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

hyper
Lilleputspiller
*

« Svar #10: 29 Okt 2011, 01:00 »

Muligt at han ved hvad han snakker om, men når det er så billgt, kan man ikke andet end have en lille mistanke

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #11: 29 Okt 2011, 01:27 »

Jeg ville ikke købe derfra efter at have læst vurderingerne.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Enged
Gæst

« Svar #12: 29 Okt 2011, 01:30 »

Jeg købte der fra, og jeg havde ingen problemer. 15 minutter efter jeg havde indtastet mine oplysninger, så havde jeg FM12 åbent. Servicen har for andre vist sig at være dårlig, men du skal ikke være bange for, at de stjæler dine penge.

N17
Manager

« Svar #13: 29 Okt 2011, 02:26 »

Jeg har også købt derfra... Jeg måtte dog vente 12 timer på at få det godkendt (altså godkendt betalingen osv)... Jeg vil sige, at det forløb smertefrit! Wink

Og købte det der fordi Andreas havde købt der Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010