home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1210 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Skadestuen
| | | | |-+  FM kan ikke starte - Siger spillet ikke er tilgængeligt
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: FM kan ikke starte - Siger spillet ikke er tilgængeligt  (Læst 17092 gange)
Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM kan ikke starte - Siger spillet ikke er tilgængeligt
« Svar #30: 27 Okt 2011, 14:35 »

Fuck noget lort at man skal kører det over steam.

Hvor siger i den mappe er, på dansk ? Verify game integrity cache, hvor gør jeg det helt præcist og på dansk ?

Inde i Steam højreklikker du på FM12 og vælger egenskaber. Herefter går du ind i et lokale filer og så trykker du på bekræft spil cachens integritet. Dette kan du prøve at gøre et par gange, og så genstarte Steam :-)
Logged

:-)

ogasogas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM kan ikke starte - Siger spillet ikke er tilgængeligt
« Svar #31: 27 Okt 2011, 14:39 »

For mig lykkedes det at åbne FM12, efter jeg havde gennemført en "Verify game integrity cache" 2 gange.

Har geninstalleret det nu og det virker heldigvis
Logged

Manchester United just arrogant, not better

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM kan ikke starte - Siger spillet ikke er tilgængeligt
« Svar #32: 27 Okt 2011, 14:40 »

prøvede at verify game integrity cache men nu siger den bare at der er en error med football manager så bliver nødt til at geninstallere det og håbe på det virker lorte steam Sur

Det gjorde mit også første gang. Jeg gik dog bare ind og slettede den crash dump fil som Steam henviste til, og gjorde så det der verify game integrity cache igen et par gange og genstartede Steam. Så fungerede det.

Edit: Godt du fik det til at fungere :-)
Logged

:-)

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM kan ikke starte - Siger spillet ikke er tilgængeligt
« Svar #33: 27 Okt 2011, 15:38 »

Det er dælme depri at komme hjem også undskyld ordet pisset ikke virker. Så må man jo bare geninstallerer det og med dette fantastisk net jeg har tager det så bare lige 2 timer. Lige det man har lyst til.

Har dog mulighed for at få lavet mine udenlandsaflevering er til i morgen. Always look at the bright site of life.
Logged

Brodersen93
Gæst
 
Sv: FM kan ikke starte - Siger spillet ikke er tilgængeligt
« Svar #34: 27 Okt 2011, 15:55 »

Har også lidt geninstalleret det, og det virkede da heldigvis Opstemt
Logged

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM kan ikke starte - Siger spillet ikke er tilgængeligt
« Svar #35: 27 Okt 2011, 17:38 »

Jeg kopierer lige, hvad jeg skrev i chatten for et par minutter siden. Det her virker meget ofte med Steam-spil, hvor det ikke vil starte:

Andersen: Gå herefter til Properties og der local files. Og vælg så Verify Game Integrity Cache. Så spiller det igen.
Andersen: Har I problemer med at køre FM, så genstart Steam. Virker det ikke, så find FM i library.



Takker, tog godt nok 2 forsøg Smiley
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

Tk6100
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM kan ikke starte - Siger spillet ikke er tilgængeligt
« Svar #36: 27 Okt 2011, 18:07 »

Tak Tak drenge Smiley
Logged

minispytten
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM kan ikke starte - Siger spillet ikke er tilgængeligt
« Svar #37: 27 Okt 2011, 18:29 »

Har prøvet alt det i skriver og foreslår, intet virker, det vil ikke starte op
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM kan ikke starte - Siger spillet ikke er tilgængeligt
« Svar #38: 27 Okt 2011, 18:31 »

Har prøvet alt det i skriver og foreslår, intet virker, det vil ikke starte op

pc eller mac ?
Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM kan ikke starte - Siger spillet ikke er tilgængeligt
« Svar #39: 27 Okt 2011, 19:16 »

Til dem der har problemer, så havde jeg det også, fandt hjælp i et engelsk forum.
Gå ind i spillets egenskaber, herefter Verify Game Integrity Cache/verificer spillet. Når det er sket, så lukker man steam, åbner det igen, og gør herefter samme procedure EN GANG TIL. Efterfølgende bør det virke efter et par minutter.
Som jeg kunne se, havde det hjulpet utrolig mange dette. Inklusiv mig selv. Smiley
Logged


Runddreng
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM kan ikke starte - Siger spillet ikke er tilgængeligt
« Svar #40: 27 Okt 2011, 19:21 »

Har haft samme problem, men det virkede ikke at gå ind i indstillinger og Verify Game Integrity Cache. Gjorde det en 5-6 gange uden held. Har så afinstalleret spillet, og når jeg nu skal installere det igen, så siger Steam følgende: "The Steam servers are currently too busy to handle your request. Please try again in a few minutes".
Det har jeg så prøvet flere gange inden for de seneste 2-3 timer, og samme besked er dukket op hver gang.
Det er fandme utroligt, at man først ikke kan åbne spillet og dernæst ikke kan installere det. Det er næsten en klage værdigt.

Andre der har haft samme problem? Nogen bud på en alternativ løsning til bare at vente?

EDIT: Fiksede det ved at fjerne de .ncf filer i mappen ~/Users/[username]/Library/Application Support/Steam/SteamApps, der havde noget med FM at gøre. Hvis nu andre skulle støde ind i samme problem.

Så nu kan jeg læne mig tilbage og vente en time eller noget før jeg kan spille igen. Det er jo også kun 3-4 timer jeg prøvede for først gang i dag. Tak Steam, for det fantastiske system!
« Seneste Redigering: 27 Okt 2011, 19:38 af Runddreng » Logged

minispytten
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM kan ikke starte - Siger spillet ikke er tilgængeligt
« Svar #41: 27 Okt 2011, 21:12 »

pc eller mac ?

Pc.... og har os prøvet, at gøre det mange gange nu.... spiller vil ikke starte op
Logged

kronlykke
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM kan ikke starte - Siger spillet ikke er tilgængeligt
« Svar #42: 27 Okt 2011, 21:20 »

Det er første indlæg fra mig på denne side, har ellers været her et stykke tid.
Jeg har spillet manager siden 1998 og dette er første gang jeg mener at udviklerne virkeligt har skidt i nælderne. Der er blevet lavet nogle lorteversioner af spillet gennem tiden, men at det nu er obligatorisk at det skal køre gennem steam grænser til det tåbelige og jeg er rasende. Lortet vil ikke starte og jeg gider ikke genindstallere spillet hele tiden. Jeg vil have mine penge tilbage.
Og hvad fanden skal man bruge alle de ting der bliver låst op til??? Hvad rager det mig hvordan andre spiller med deres fuckin´facebook wannabe.
Mit manager skal bare fungere!!!
Undskyld sproget, men jeg er tosset og meget skuffet, havde ellers set frem til dette spil.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM kan ikke starte - Siger spillet ikke er tilgængeligt
« Svar #43: 27 Okt 2011, 21:22 »

Det er første indlæg fra mig på denne side, har ellers været her et stykke tid.
Jeg har spillet manager siden 1998 og dette er første gang jeg mener at udviklerne virkeligt har skidt i nælderne. Der er blevet lavet nogle lorteversioner af spillet gennem tiden, men at det nu er obligatorisk at det skal køre gennem steam grænser til det tåbelige og jeg er rasende. Lortet vil ikke starte og jeg gider ikke genindstallere spillet hele tiden. Jeg vil have mine penge tilbage.
Og hvad fanden skal man bruge alle de ting der bliver låst op til??? Hvad rager det mig hvordan andre spiller med deres fuckin´facebook wannabe.
Mit manager skal bare fungere!!!
Undskyld sproget, men jeg er tosset og meget skuffet, havde ellers set frem til dette spil.

Steam har jo ikke noget med selve spillet at gøre. Derudover når 85% af alle fm spillere kører en pirat version må der ganske simpelt gøres noget ved det. At en del så desværre har oplevet problemer med steam er dybt beklageligt.
Logged

kronlykke
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM kan ikke starte - Siger spillet ikke er tilgængeligt
« Svar #44: 27 Okt 2011, 21:27 »

Jeg har ikke en pirat version??? Jeg kan bare ikke tage at det ikke virker.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010