home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 288 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Kontakt/Real Madrid Castilla
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Kontakt/Real Madrid Castilla  (Læst 2009 gange)
Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Kontakt/Real Madrid Castilla
« : 26 Okt 2011, 18:59 »

Hej, jeg er en flittig bruger af FM. Men dette år har jeg valgt ik at købe det. Jeg vil hører hvordan man fikser den Bug med at Real Madrid Castilla og Real Madrid C står som selvstændige hold til Real Madrid. De er nemlige ikke selvstændige hold nogle af dem, og det ødelægger en væsentlig del af det sjove i spillet når man har en af verdens bedste klub hold, som ikke kan udvikle talenter ordentligt. Man er ikke istand til at hjælpe sit hold på nogle måde når det gælder Castilla.


Og hvorfor står Arbeloa ikke som spiller af egen avl for Real Madrid.

Hvordan kan man komme i kontakt med dem der laver spillet?

Gælder det i øvrigt også for andre hold, at man laver dem som selvstændige hold selvom de er b hold ? Eksempelvis Barcelona, Valencia og Sevilla

Det er da så Molbo.Jeg kan se at det gælder lige sådan for Sevilla. Barcelona B har de dog forstået at lave rigtigt.
« Seneste Redigering: 26 Okt 2011, 19:14 af Hugol » Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

Enged
Gæst
 
Sv: Kontakt/Real Madrid Castilla
« Svar #1: 26 Okt 2011, 19:13 »

Jeg mener, at du godt kan sende dem der ned, hvis du trykker på samme måde, som hvis du skulle sende dem til en af dine feeder clubs.
Logged

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Kontakt/Real Madrid Castilla
« Svar #2: 26 Okt 2011, 19:16 »

Jeg mener, at du godt kan sende dem der ned, hvis du trykker på samme måde, som hvis du skulle sende dem til en af dine feeder clubs.

Det kan du, men der opstår nogle fejl.

Det handler jo bare om at man i spillet skal kunne have et reserve hold, som alle engelske klubber har for eksempel. Du har i øvrigt ingen særlig chance for at udvikle dine talenter på Castilla, fordi at klubben står som selvstændig. Du kan derfor ikke bestemme hvad de skal træne når de er på castilla eller hvad de skal udvikle.

Ligeledes har du heller ikke mulighed for at bestemme som første holdstræner hvem der skal være på Real Madrid C og Castilla. Det burde man jo som første holds træner være istand til at have indflydelse på. Senere får du at vide at Morata er smidt ned på c holdet eller en anden spiller selvom det er ham du skal satse på. Det giver jo ingen mening!
« Seneste Redigering: 26 Okt 2011, 19:18 af Hugol » Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

TheWulf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kontakt/Real Madrid Castilla
« Svar #3: 26 Okt 2011, 20:03 »

Det virker mærkeligt, men det er med vilje at det er sådan. Kan ikke huske forklaringen herpå.
Logged

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Kontakt/Real Madrid Castilla
« Svar #4: 26 Okt 2011, 20:09 »

Det virker mærkeligt, men det er med vilje at det er sådan. Kan ikke huske forklaringen herpå.

Men uanset forklaringen, så er det forkert :-).

Det er fordi Real Madrid Castilla er en samarbejdsklub i spillet. Men Castilla er ikke en samarbejdsklub og heller ikke Real Madrid C.

Det er Real Madrid B hold, ligesom alle andre klubber i verden har B hold. Castilla var engang en selvstændig klub, men det er længe siden. Castilla er nu Real Madrid, men man har beholdt navnet Castilla af forskellige årsager.
Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

TheWulf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kontakt/Real Madrid Castilla
« Svar #5: 26 Okt 2011, 21:43 »

Jeg tvivler nu på at sigames laver så stor en fejl flere år i træk. Det må være sådan det forholder sig.
Logged

Hugol
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Kontakt/Real Madrid Castilla
« Svar #6: 27 Okt 2011, 08:27 »

Jeg tvivler nu på at sigames laver så stor en fejl flere år i træk. Det må være sådan det forholder sig.

Da ikke at Castilla er en samarbejdsklub! I spillet betragtes Real Madrid C også som en samarbejds klub. Det er deres 3 hold. Deres u19 er Juvenil A, B og C. De spiller i øvrigt i en forkert liga i spillet. De har ikke en u19 liga på den måde i Spanien. Det var hvertfald sådan i 2011 spillet, og det virker ikke til at de har ændret det igen i  år. Juvenil A spiller hvert år i en regions opdelt liga, der spiller om det spanske mesterskab bagefter for alle regions vindere. Det har de prøvet at lave i 2011 sæsonen, men spillet fejler da flere af Real Madrids juvenil a spillere ikke er med i spillet. Desuden vælger de udvalgte Juvenil spillere fra B og C holdet også, som ikke får kampe for Juvenil A. Bla har de valgt Enzo Zidane i 2012 der lige er rykket op fra Cadete A.  Det er ok at han er med i spillet, men han skal jo egentlig ikke være med.

De burde bare ha lavet et Real Madrid b og c hold, hvor b holdet hedder Castilla, og fungerer som alle andre B hold i spillet.
« Seneste Redigering: 27 Okt 2011, 08:40 af Hugol » Logged

FM er cool, men fix dog de spanske hold og B hold tak.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010