|
elhof
|
|
Jeg vil blive meget glad hvis nogle kunne finde billeder af disse spillere et par år fremme.. -De er alle fra Middlesbrough..
Rhys Williams. Luke Williems. Cameron Park. Ben Gibson. Jake Fowler. Jason Steele. Richard Smallwood.
Jeg kan godt finde dem, men det bliver så også i 2015?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
elhof
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 01 Nov 2011, 22:36 af elhof »
|
|
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
sam magri fra portsmouth et par år ude i fremtiden  kan det lade sig gøre?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nicolajtmadsen
|
|
Ville meget gerne se et SS af FCN's Samed Barut, et sæsoner fremme. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Tusind tak 
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
elhof
|
|
sam magri fra portsmouth et par år ude i fremtiden  kan det lade sig gøre? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
elhof
|
|
Er der nogen der har Markus Henriksen i et par sæsoner fremme?
 Han er lige kommet til Fenenbahce og har haft en skade, derfor ikke flere kampe. Har spillet i Swansea i Premier League og Championship før han røg til Tyrkiet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
elhof
|
|
Ville meget gerne se et SS af FCN's Samed Barut, et sæsoner fremme.  Den kan jeg ikke hjælpe med. Han blev fritstillet nytårsaften 2012 og indstillede karrieren i mit spil. FCN er desuden tæt på nedrykning til 2. division, måske de godt kunne bruge ham nu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alko-hobitten
Gæst
|
|
 Han er lige kommet til Fenenbahce og har haft en skade, derfor ikke flere kampe. Har spillet i Swansea i Premier League og Championship før han røg til Tyrkiet. Super. Mange tak. Kan du forresten fortælle mig hvilken face pack du har downloaded??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
elhof
|
|
Super. Mange tak.
Kan du forresten fortælle mig hvilken face pack du har downloaded??
Jeg mener det er Cut-Out Faces Megapack inde fra Sortitoutsi.net. Jeg hentede den til FM 2011, så husker det ikke helt nøjagtigt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nav
|
|
Marc-André ter Stegen nogle som kan fortælle mig hvordan han ser ud i 2018 ca?
er pt i 2015
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
martinrp
Lilleputspiller
|
|
SS til Kasper Povlsen fra AGF
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arsenal97
Lilleputspiller
|
|
'Hougaard10 et SS til ross barkley
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TimE
|
|
Hey mine fmfreak-mates  Jeg vil spørge om der er nogen der et par år fremme tiden, der kan give mig et ss af disse: Spiller - Klub - Nationalitet. Breno - FC Bayern - Brasilianer. James Tomkins - West Ham - Englænder. Oussama Darragi - ES Tunis - Tuneser. Leigh Griffiths - Hibernian - Skotte. Henri Lansbury - Arsenal - Englænder. Jules Reimerink - Cottbuss - Hollænder. Marc-André Ter Stegen (Lyder virkelig som et tysk navn ik?) - Gladbach - Tysker. Stefan Bell - Mainz - Tysker. Skal dog siges at dette er de klubber som de spiller i, i første sæson.Ved godt det er en kæmpe liste, så jeg forstår godt hvis ingen gider tage dem alle, men bare et par stykker af dem ville jeg sætte meget pris på 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 05 Nov 2011, 19:43 af TimE »
|
|
FC Bayern München Triplemeister 2012/2013!
|
|
|
|
|
TimE
|
|
/bump til ovenståede 'request' 
|
|
|
|
|
|
FC Bayern München Triplemeister 2012/2013!
|
|
|
|