home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 677 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Swansea City AFC
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Swansea City AFC  (Læst 30407 gange)
NiklasV
Gæst

Swansea City AFC
« : 24 Okt 2011, 20:26 »

Swansea City AFC

Swansea City A.F.C. eller Clwb Pêl-droed Dinas Abertawe er en walisisk fodboldklub fra Swansea, der efter at have besejret Reading i playoff-finalen, fra sæsonen 2011-12 spiller i Premier League. Klubben har tidligere spillet en enkelt sæson i den bedste engelske række, og det var 1982/1983-sæsonen. Siden er det gået ned ad bakke og klubben har været ned i League Two ved flere lejligheder. Klubbens ærkerival er Cardiff City, men pga. nogle tændte kampe, er der på det seneste også kommet et fjendskab til Yeovil Town. Bristol City og Bristol Rovers, er ligeledes blandt klubber, der har et anstrengt forhold til Swansea City - og omvendt.

Jan Mølby var manager for klubben 1996-1997.

Klubben har af uransagelige årsager pæne fanskarer fra Nederland og Belgien, ikke mindst fans af ADO Den Haag og KV Kortrijk.

The Vetch Field var klubbens stadium i perioden 1912-2005. Den sidste kamp var en FAW Premier Cup finale, hvor modstanderen var Wrexham FC. Hjemmeholdet vandt 2-1.

Nu spilles hjemmekampene på Liberty Stadium, der deles med Neath-Swansea Ospreys, et rugby league hold i Celtic League.

SHARE YOUR EXPERIENCES!

The_Gerrard
Landsholdsspiller

Sv: Swansea City AFC
« Svar #1: 29 Nov 2011, 17:52 »

Jeg prøver lykken i Swansea nu efter at have prøvet krafter med Liverpool Smiley

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

hitmanNinja
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 29 Nov 2011, 19:36 »

Uh ja, jeg er i gang med et rigtigt godt spil med Swansea - virkelig fedt at være dem!

Første sæson endte overraskende med en Euro Cup plads, som jo var helt vildt! Kæmpede så anden sæson, da forventningerne var meget høje, efter første sæsons præstation, men det endte heldigvis med endnu en 6. plads Smiley Ligenu kæmper jeg så om Chl. plads, men tvivler dog på at det kan lade sig gøre Smiley

Deler gerne mere, når jeg lige får tid til det! Wink

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #3: 29 Nov 2011, 20:26 »

Transfers og formation? Opstemt

Det lyder nemlig utrolig vildt, så kunne være rart med inspiration.

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

ptrN
Manager

« Svar #4: 27 Jan 2012, 12:51 »

Efter at have færdiggjort mit projekt omkring at emulere Swansea's taktik, er jeg nu gået igang med et rigtigt spil med den walisiske klub. Vil anbefale andre at spille med klubben, da den er utrolig spændende og udfordrende.

Jeg bruger taktikken som jeg lavede i forbindelse med det omtalte projekt, og hvis der er andre der vil forsøge sig hermed, kan denne findes her;
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=32791.0

welbz is dat guy

The freak
Juniorspiller
**

« Svar #5: 06 Mar 2012, 11:15 »

Er også begyndt med Swansea

Johnnyjr
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 19 Mar 2012, 11:02 »

Er kommet rigtigt godt i gang med Swansea, selvom truppen er smal og pengene er små er det stadig sjovt da de har en fantastisk start 11'er.

Lige pt. ligger jeg solidt på en 9.plads i ligaen og er nået til slut januar og er stadig med i både FA cup og Liga cuppen (som jeg satser stærkt på at vinde) dog er min faste højre back Angel Rangel gået hen og fået en skade, så tænker at det er nu jeg skal have mig en britisk gardering på højre backen. så hvis der er nogle som har spillet med Swansea og hentet en ny højre back vil jeg meget gerne hører nærmere Smiley

Mvh.

Johnnyjr

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #7: 19 Mar 2012, 19:09 »

Så er jeg selv startet op med Swansea, er der nogen der har nogen råd til spillerkøb?

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Johnnyjr
Lilleputspiller
*

« Svar #8: 20 Mar 2012, 06:39 »

Vil faktisk ikke råde dig til at købe nogle spillere i første sæson.
I stedet ville jeg faktisk gå ud og hente bedre trænere, talentspejdere osv. da klubben halter langt bagefter på dette punkt.

Johnnyjr

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #9: 21 Mar 2012, 16:55 »

Sådan ser mit Swansea hold ud til anden sæson, som folk nok kan se bruger jeg Prtn (staves) taktik til swansea. Af indkøb er jeg specielt glad for John Flanagan fordi han er engelsk og bliver rigtig god, han mangler bare lidt hurtighed. Der har også været stor efterspørgelse på Sinclair og Neil Taylor Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #10: 22 Mar 2012, 23:22 »

jeg ved ikke om det er en fejl i den nye patch??

men her mangler der 1 kamp af sæsonen og jeg ligger nr 5...

Jeg er så inde og kigge på transfermarkedet og jeg kan få spillere som:

Juan Mata
Jordan Henderson
Raul Meirreles
Ashley Cole
Jack Wilshere
Van Der Vaart - og det bliver ved!!

Gungner
Gæst

« Svar #11: 22 Mar 2012, 23:34 »

Er det første sæson? For så, ja, så virker det ret voldsomt. Medmindre du ligger over alle sammen i tabellen, så ville det give en smule mening.

PhilipFlink
Manager

« Svar #12: 22 Mar 2012, 23:39 »

Er det første sæson? For så, ja, så virker det ret voldsomt. Medmindre du ligger over alle sammen i tabellen, så ville det give en smule mening.

Ja, det er første sæson ...

Chelsea nr. 8
City nr. 7

Liverpool nr. 1
Arsenal nr.3
Tottenham nr. 4

Synes det virker grotesk ..

BuLa
Ynglingespiller

« Svar #13: 23 Mar 2012, 12:42 »

At de er på listen "over spillere du kan få" betyder ingenlunde, at du kan få dem til klubben. Alt for mange faktorer der spiller ind; din ass. manager, transfer og løn. Det eneste den liste siger noget om, er hvorvidt din ass.manager mener, at spillerne kunne være interesserede i at SPILLE for klubben lige nu.

Jeg spiller selv med Swansea og er nået til 2.sæson. 1.sæson blev det til en 5. plads i ligaen, men jeg er desværre blevet slået ud i UEFA cuppens kvalrunde.

I 1.sæson hentede jeg følgende spillere:
Mads Albæk
Yassine el Ghanassy

Ud:
Kerry Agustin

I 2.sæson ser transfers således ud:
Ind:
Kyle Naughton
Stefan Bell
Daley Blind
Matej Delac
Giovanni dos Santos
Caulker og McEachren blev hentet ind på lån igen - de gjorde de begge fint i 1.sæson.
Ud:
Luke Moore
Tremmel
Plus nogle dårlige ungdomsspillere

Sinclair gik amok i 1.sæson og lavede 22 mål i PL som venstrewing.
« Seneste Redigering: 23 Mar 2012, 12:54 af BuLa » Logged

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #14: 23 Mar 2012, 12:57 »

Synes det lyder helt sindsygt at ende nummer 5 med Swansea første sæson, jeg endte nummer 13 og er mere end tilfreds!

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010