home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23596
  0 Brugere, 641 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Macmal
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Midtjylland
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: FC Midtjylland  (Læst 28529 gange)
PhilipFlink
Manager

FC Midtjylland
« : 24 Okt 2011, 17:22 »

Kunne ser der ikke var en tråd med dette hold Smiley Kan lige starte ud med at fortælle om mit spil Smiley

Er igang med 2 sæson nu.

Første sæson:

Indkøb:

Mads Junker - 9 mio
Andreas Laudrup - 4,5 mio
Andreas Bjelland - 14 mio
Jens Stryger Larsen - 8,5 mio
Osama Akharraz - 4,25 mio
Også fik jeg:
Kasper Povlsen - 2,1 mio
Lars Jacobsen - Fri

I januar vinduet..

Solgte:
Danny Olsen - 5,5 mio
Kasper Jensen - 5 mio

I Januar solgte "jeg"
Kristian Ipsa - 1 mio
Jonas Borring - 950k
Andreas Bjelland - 21 mio

Var meget sur da Bestyrelsen valgte at sælge Bjelland, som havde spillet fantastisk.

Jeg vandt ligaen det år:

33 kampe spillet - 22 Vundet - 3 uafgjort - 8 tabt . 82 scoret / 33 imod - MF +49
- 69 point

Jeg kom videre til Europa League gruppespillet, og blev nr 2, af point med nr 1, som var Hannover. Synd, for jeg mødte desværre Villareal i næste runde, og der blev jeg slået ud.

Igboun var fuldstændig fantastisk den sæson, 16 kampe - 19 mål .. Han blev desværre skadet 3 gange, hvor det var rimelig lang tid af gangen.

I alt spillede han 26 kampe - 25 mål - 7 assist som Skarpretter.

Men generelt gjorde alle mine spillere det fantastisk!
i sær spillere som Rilwan Hassan, Sivebæk, Kristian Bak, Osama

---------------------------------------------
Anden sæson:

Der er spillet 12 kampe - 8 vundet -0 uafgjort -4 tabt - 34 scoret/17 imod
24 point.

Da jeg blev nr.1 sidste sæson, går jeg direkte til Champions League gruppespillet, hvor jeg kom i gruppe med:

Man utd
Benfica
Besiktas

Har spillet 1 kamp, tabte 4-0 på udebane mod Benfica. Håber på jeg kan få 3 pladsen, så jeg stadig kan spille med i Europa.

Indkøb:

Jeffrey Schlupp - 8 mio
James Vaughan - 17 mio
Niki Zimling - 4,5 mio
Christian Poulsen - fri
Uffe Bech - 4,25 mio
John Fleck - 13 mio
Ignasi Miquel - fri
Lasse Nielsen - 4,5

Også har jeg lige fået Darron Gibson på en fri, desværre forsent til at registrer

Solgt:

Mads Junker - 2,5 (spillede generelt dårligt, og var blevet gammel)
Jakob Poulsen - 20 mio
Adigun Salami - 20 mio
Tim Janssen - 5,5 mio
Martin Albrechtsen - 1,5 mio

Jeg er startet skidt, ved allerede at have tabt 4 kampe. Har ændret lidt i min taktik, og nu ser det ud til at gå op af igen.

Dem der spiller bedst pt:

Christian Sivebæk - 7,70
Igboun - 7,53 (13 kampe - 12 mål)
John Fleck - 7,48
Uffe Bech -7,46

Folk som Rilwan, Zimling, Sviatchenko, Jacobsen, Juelsgård, Izunna har også spillet over 7.

Det var "lidt" om mit FCM spil Smiley

Seller95
Manager

Sv: FC Midtjylland
« Svar #1: 24 Okt 2011, 17:31 »

Ser jo udemærket ud! Jeg kommer med en update når jeg er færdig med min sæson, hvilket jeg nok er senere i aften. Smiley

Arsenal <3

PhilipFlink
Manager

« Svar #2: 24 Okt 2011, 17:31 »

Ser jo udemærket ud! Jeg kommer med en update når jeg er færdig med min sæson, hvilket jeg nok er senere i aften. Smiley

Ja det er udemærket Smiley

slindj93
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 24 Okt 2011, 18:41 »

Var også Midtjylland i demoen og der gik det ligeså forrygende, som ved dig! De er klasse! Modtager spillet i morgen/overmorgen og der skal jeg selvfølgelig være dem igen. Målet er at vinde CL, så der er lidt vej, men det gør det jo kun sjovt, især når man kender klubben så godt og elsker at spille med dem! Smiley

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

nikl0707
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 24 Okt 2011, 18:54 »

Nu hvor du har vundet superligaen vil jeg godt spørge om hvor penge man får for at vinde den? og hvor mange penge starter FCM med?

Seller95
Manager

« Svar #5: 24 Okt 2011, 22:20 »

Så fik jeg spillet min sæson færdig, og hvilken en af slagsen!

Jeg vandt SuperLigaen foran FCK. I anden sidste spillerunde kunne jeg afgøre det, og det var FCN der stod for skud. Det blev et højst målfarligt opgør, som jeg heldigvis vandt med hele 5-4 hjemme på MCH Arena, og FCM var nu danske mestre for første gang i klubbens historie.

I Pokalturneringen gik det også over forventning. Med sejre over Kjellerup, Lyngby og SønderjyskE var jeg i semifinalen. Her ventede OB som blev smadret med hele 10-2 sammenlagt! 6-0 hjemme og 4-2 ude. I finalen ventede FCK. Kampen skulle som sædvanlig spilles i Parken, så jeg var lidt nærvøs, men vi vandt fuldt fortjent 2-1 over FCK, og havde nu vundet The Double!

Bestyrelsen valgte desværre at sælge Salami i vinterpausen for sølle 20 mio kr. og da Jakob Poulsen også røg, så var jeg pludselig tyndt besat på den centrale midtbane den sidste halve sæson.. Albæk og Izunna var faste startere, og unge Lasse Vigen måtte agere backup.
Transfers:

Tim Janssen spillede en fantastisk sæson, hvor han lavede 22 ligamål i 30 kampe. Også Igboun var fremragende, han lavede 18 mål i 24 kampe.
Sæsonens indkøb er klart Sydafrikanske Xulu. Han var intet mindre end fantastisk, og spillede til højt gennemsnit gennem hele sæsonen. Han har også været meget eftertragtet, men jeg håber på, at jeg kan beholde ham, nu hvor Champions League venter i næste sæson.

Det var lidt om min første sæson i FCM. Hvis i vil have flere SS, så siger i bare til. Smiley

Arsenal <3

PhilipFlink
Manager

« Svar #6: 24 Okt 2011, 22:25 »

Nu hvor du har vundet superligaen vil jeg godt spørge om hvor penge man får for at vinde den? og hvor mange penge starter FCM med?

hmm.. Hvis jeg husker rigtig får man næsten ingenting.. 8,5 mio? er dog ikke sikker, kan ikke huske det Smiley

FCM starter med ca. 15 mio hvis du vælger title udfordrer

peterseisbøll
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 07 Nov 2011, 10:23 »

Hvilken formation bruger i??

¡Hala Madrid!

PhilipFlink
Manager

« Svar #8: 07 Nov 2011, 10:28 »

Hvilken formation bruger i??

4-2-3-1 Smiley er dog langt henne i spillet.. har vundet suppen 2 gange, pokalen 2 gange, gået videre fra gruppespillet i CL Smiley

slindj93
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 07 Nov 2011, 17:53 »

Startede med Midtjylland, da jeg fik spillet og er nu ved Februar i 3. sæson. Det har været lidt op og ned.

1 sæson: 2. plads i Superligaen (3 point efter FCK), gik videre fra gruppen i EL, men måtte se mig slået af Palermo. Vandt pokalen.
2 sæson: 2. plads i Superligaen (3 point efter FCK, jeg smed det hele væk til sidst! ticked off), EL røg jeg ud af en meget svær gruppe.. Vandt pokalen.
3 sæson: Ligger nr 1 (2 point foran FCK), er lige røget ud af EL gruppen, men fik dog scoret et kanonmål med Nworuh! http://www.youtube.com/v/UcNntIy6ELA

I første sæson aller første betydningsfulde kamp endte således:

Mit mål med dette hold er at vinde CL på et eller andet tidspunkt, så jeg tager mig god tid og udvikler klubben stille og roligt og køber ikke urealistisk ind i nogle af de tilbud man får. Jeg har valgt, at skabe en god økonomi de første par år og udbyg stadionet lidt, så jeg har et godt grundlag for at være en af de bedste i fremtiden.

Det har således betydet at jeg måtte skille mig af med nogle vigtige spillere, men sådan er det jo. Her er et lille overblik over tranfers:

1. sæson:

Ind:

Kasper Povlsen (2,3 mio)
Kasper Lorentzen (7,5 mio)
Daniel Jensen (fri)
Gilberto (6,75 mio)
+ nogle unge spillere

I alt: 19 mio

Ud:

Danny Olsen (9,5 mio)
Salami (20 mio)
Jakob Poulsen (25 mio)
Gilberto (11 mio)  Bestyrelsen mente det var for godt til at afslå
Rilwan Hassan (22 mio)    Bestyrelsen mente det var for godt til at afslå
Igboun (28 mio)
+ nogle flere

I alt: 130 mio

2. sæson:

Ind:

Erwin Garcia (fri)
Feldballe (1,5 mio)
Matti Lund (4,25 mio)
Andreas Laudrup (6 mio)

I alt: 15 mio

Ud:

Emanuel (9,50 mio)

I alt: 9,75 mio

3. sæson:

Ind:

Mads Junker (fri)

I alt: 1 mio

Ud:

Matti Lund (8 mio)
Feldballe (5 mio)
Erwin Garcia (17 mio)  Bestyrelsen mente det var for godt til at afslå
Kasper Lorentzen (31 mio)
Kasper Hansen (1,4 mio)

I alt: 65 mio

Stadionkapacitet: 17.750

Satser hårdt på akademiet, da der er kommet nogle gode spillere derudfra! Især Lasse Vigen og Oliver Korch (målmand) har været på niveau med de andre. Akademispillere har lettere ved at spille end udefrakommende. Derfor røg Feldballe og Matti Lund, da der kom nogle rigtig dygtige fløjspillere efter sommeren.

Det var mine erfaringer med FCM og jeg bliver ved indtil CL står i Herning!
« Seneste Redigering: 07 Nov 2011, 17:57 af slindj93 » Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

rasmusskovbo
Ynglingespiller

« Svar #10: 11 Nov 2011, 23:38 »

Jeg er også startet med FCM. Jeg har købt disse spillere i første transfervindue:
Emil Larsen
Hovland
Zohore
Okore
Kasper Lorentzen

De første kampe er startet rigtigt godt, og er nr 1 i Superligaen. Jeg er i gruppespillet i EL, og er kommet i en meget svær gruppe.

Tottenham
Twente
Lokomotiv Moscow

rasmusskovbo
Ynglingespiller

« Svar #11: 12 Nov 2011, 10:44 »

Så er sæsonen færdigspillet. Jeg røg overraskende videre fra gruppen, men måtte se mig klart overmatchet af Udinese i knockout kampene. Det samme måtte jeg i Superligaen, af FCK. De vandt 5 point foran mig, dog havde jeg 7 point ned til nærmeste forfølger. Jeg vandt pokalen sikkert, i finalen mod FC Vestsjælland.
Andreas Bjelland forlader FCN til fordel for mig, og derfor vil Okore og Bjelland blive makkerpar igen, i midterforsvaret.
Endnu et plus var at Igboun blev topscorer foran Utaka.

Mortensen
Lilleputspiller
*

« Svar #12: 27 Nov 2011, 19:32 »

Hvilken taktik brugte i da i startede med Midtjylland? Jeg kører selv en 4-2-3-1 den fungere ikke særlig godt så ville hører om der er nogle der kan anbefale en taktik?

Transfer ind:
Andreas Bjelland - 14 Mio.
Thomas Kristensen - 3.5 Mio.
Kasper Polvsen - 2.1 Mio.
Mohammed Fellah - 11 Mio.

Transfer ud:
Dannny Olsen til Brøndby - 4 Mio.
Kasper Hansen til Beira-Mar - 4.9 Mio.
----------------------------------------

Den 'hurtige' har opdaget jeg har brugt utrolig mange penge på spillere, og ja rigtig nok som du tror, så har jeg lavet en aftale om at jeg betaler X antal kroner over X antal måneder for den pågældende spiller! Smiley

Bjarke Sonne
Lilleputspiller
*

« Svar #13: 11 Dec 2011, 12:27 »

Nogle der har en god taktik med FCM i første sæson? Jeg har spillet 12 kampe og ligger på en 4. plads, 3 point op til 2. pladsen.
Jeg har ikke solgt nogle første holds spiller, men jeg har lejet Jude ud. Jeg håber i kan hjælpe mig, med en god taktik. Smiley

FC Midtjylland
Ynglingespiller

« Svar #14: 21 Dec 2011, 12:22 »

Jeg er næsten færdig med anden sæson i FCM, som har været aldeles succesfuld! Smiley

Første sæson endte med en anden plads i Europa League gruppen, hvorfor jeg gik videre til knockout runderne. Her blev det dog til en uheldig lodtrækning, da jeg skulle møde Porto, hvorfor jeg også tabte 5-2 samlet.
Samtidig vandt vi Superligaen med 4 point ned til FCK og en samlet statistik i Superligaen på 24 sejre, 6 uafgjorte og 3 nederlag.
Sylvester lavede intet mindre end 38 mål i hele sæsonen, godt hjulpet på vej af 25 mål af Nworuh!
Janssen havde en mindre heldig sæson med kun 6 mål i alt, og derfor blev han også hurtigt sat på bænken!

Transfer ind:

Marco Verratti (19 mio fra Pescara)
Emil Larsen (4,5 mio fra Lyngby)
Nicklas Højlund (350k fra Lyngby)

Transfer ud:

Jakob Poulsen (19 mio til Torino)
Izunna (15 mio til Basel)
Salami (16 mio Zürich)
Igboun i sæsonaflutningen (40 mio til Newcastle)

Lige nu er jeg igang med anden sæson, hvor det blevet til en billet videre fra Champions League gruppespillet mod hold som CSKA, Inter og HSV. Dette fik dog også en brat ende igen, da jeg mødte Barcelona i første knockout runde.

Lige nu er jeg 7 point foran FCK i Superligaen med 6 kampe igen, så det trofæ skulle jeg gerne sikre mig igen! Smiley
Derudover er der til den kommende sæson investeret i en masse talenter og i min egen talentafdeling! Opstemt

GOD JUl!

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010