home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  1 Bruger, 547 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Manchester City
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Manchester City  (Læst 36167 gange)
polle
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester City
« Svar #45: 07 Jan 2012, 13:36 »

Logged

"You'll Never Walk Alone"

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester City
« Svar #46: 15 Jan 2012, 19:27 »

Så er jeg også kommet igang med City. Jeg er godt i gang med 1. sæson, og som I kan se i min signatur, så er sæsonen startet fint. AF indkøb de første par sæsoner vil jeg nok gå efter nogle store stjerner alt imens de unge talenter bliver bedre og mit talentarbejde kan blomstre.

Af kendte spillere i 1. sæson har jeg købt Thiago Silva for 345 og Vidal for 160 mio. Ellers er jeg fint tilfreds med truppen. Min formation er den de bruger i virkligheden, nemlig en 4-2-3-1 med 3 OMC.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester City
« Svar #47: 17 Jan 2012, 19:50 »

Så blev 1. sæson spillet færdig, og vi vandt alt undtagen CL, hvor vi tabte samlet 3-1 til Real Madrid.

I sæsonens 61 kampe scorede vi 196 mål (3,2) og der gik 50 ind (0,8).

Nu ser vi frem til næste sæson, hvor CL gerne skal give lidt mere succes.

På transfersiden skal der indkøbes en klasse OMC, da jeg vil rykke Aguero op som AC istedet for OMC. Der er flere emner på tegnebrættet. Derudover skal der købes nogle talenter.

På facilitetssiden er det lykkedes mig at få bestyrelsen til at købe stadion samt udvide ungdomsfacilitetern e.

Er alle I andre gået i stå med jeres City save?
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Gungner
Gæst
 
Sv: Manchester City
« Svar #48: 17 Jan 2012, 19:52 »

Hvad fik du af transfer penge til anden sæson?
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester City
« Svar #49: 17 Jan 2012, 21:03 »

Jeg fik 958 mio inden mine forventninger til sæsonen er lagt fast. Nogle af dem er brugt. Eden Hazard for 340 mio og Papadopoulos for 230 mio.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester City
« Svar #50: 20 Jan 2012, 11:24 »

Jeg fik 958 mio inden mine forventninger til sæsonen er lagt fast. Nogle af dem er brugt. Eden Hazard for 340 mio og Papadopoulos for 230 mio.
Voldsomt dyrt for hazard imo :|
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester City
« Svar #51: 20 Jan 2012, 11:27 »

Voldsomt dyrt for hazard imo :|

Måske, men det var prisen. Har du fået ham billigere? Jeg gik faktisk efter Neymar der skulle have 310 mio, men han valgte Liverpool!!!!
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester City
« Svar #52: 20 Jan 2012, 12:40 »

Jeg spiller også pt. med Manchester City. Skal netop igang med min 5 sæson med City efter 5 succesrige i FCK, pokalskabet er blevet fyldt godt ud efter mit indtog i det nord engelske. Jeg spiller en 4-1-2-3 taktik med højt pres og masser af boldspil.

Kan berette om at Ganso muligvis er den bedste spiller jeg nogensinde har haft i en FM spil.
- Igennem de 5 år jeg har været i klubben, har han scoret omkring 15-20 mål pr. sæson og haft omkring 30-40 oplæg fra hans position som CM. 
Desværre for mig er han tabt for den her gang, han ønskede nye udfordringer og skifter til Arsenal i vintertransfer.

Hvis i gerne vil havde et længere varende spil med Manchester City, er min erfaring at holdet skal bygges op omkring ungdommen. Her kan jeg anbefale at scoute i Sydamerika særligt Argentina og Brasilien, i alt er 17 ud af 24 spiller i førsteholds truppen fra Sydamerika i mit save.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester City
« Svar #53: 20 Jan 2012, 12:46 »

Måske, men det var prisen. Har du fået ham billigere? Jeg gik faktisk efter Neymar der skulle have 310 mio, men han valgte Liverpool!!!!
Har slet ikke købt ham men har fået ham tilbudt til 295
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester City
« Svar #54: 02 Feb 2012, 10:30 »

Så fik jeg spillet 2. sæson færdig, og sidder med en lidt ærgelig smag i munden......Vi blev nr. 2 i ligaen 1 point efter United, vi tabte finalen i FA, vi tabte finalen i Ligacuppen, vi tabte charity Shield med 4-1 til Liverpool, men slog dem 7-1 3 kampe senere..., og til sidste tabt vi CL finalen til Barcelona.

Sikke en sæson:(

Er i andre gået helt i stå?
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester City
« Svar #55: 02 Feb 2012, 10:37 »

Jeg er faktisk lige startet, Smed Smiley Jeg spiller en 4-5-1, og har indtil videre vundet alle mine venskabskampe Smiley
Jeg hart gjort sådan, at man ikke kan købe nogle spillere fra første transfervindue (udover frie spillere) så jeg kan holde det en lille smule realistisk.
Ærgerlig sæson du havde der, Smed Skuffet
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester City
« Svar #56: 02 Feb 2012, 12:27 »

Jeg er faktisk lige startet, Smed Smiley Jeg spiller en 4-5-1, og har indtil videre vundet alle mine venskabskampe Smiley
Jeg hart gjort sådan, at man ikke kan købe nogle spillere fra første transfervindue (udover frie spillere) så jeg kan holde det en lille smule realistisk.
Ærgerlig sæson du havde der, Smed Skuffet

Ja, det var noget udtur, når jeg vandt alle finalerne i første sæson, men vi må bare op på hesten igen. Et af problemerne har dog også været, at Aquero blev skadet 2 måneder i slutningen af sæsonen hvor alle de vigtige kampe blev spillet. Alligevel endte han op med 48 mål i 45 kampe.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester City
« Svar #57: 02 Feb 2012, 15:53 »

Så fik jeg spillet 2. sæson færdig, og sidder med en lidt ærgelig smag i munden......Vi blev nr. 2 i ligaen 1 point efter United, vi tabte finalen i FA, vi tabte finalen i Ligacuppen, vi tabte charity Shield med 4-1 til Liverpool, men slog dem 7-1 3 kampe senere..., og til sidste tabt vi CL finalen til Barcelona.

Sikke en sæson:(

Er i andre gået helt i stå?
Overvejer at begynde et nyt save med city! (Har spillet lidt med arsenal på det seneste) Men jeg tænker lidt.. Har i minus hver måned med city? Synes det var ret svært at vende det til plus om måneden
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester City
« Svar #58: 02 Feb 2012, 16:33 »

Ja minus....er du tosset der er minus, men sheiken spytter penge i klubben hele tiden. Det tager dog tid at få vendt skuden, da stort set alle de dyre drenge har kontrakter frem til 2015 og 2016. Jeg har dog fået bestyrelsen til først at købe stadion og nu her i starten af 3. sæson til at udvide stadion til 60000 pladser. Jeg er dog kommet hen til nu, at jeg stort set kun køber talenter til klubben, så de store indkøb er færdig for mit vedkommende. De eneste jeg venter på gider til min klub er Ronaldo og Messi. Når det sker vil pengene igen flyde ud af min klubkasse som olie fra en åben oliekilde:)
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester City
« Svar #59: 04 Feb 2012, 15:41 »

Ja minus....er du tosset der er minus, men sheiken spytter penge i klubben hele tiden. Det tager dog tid at få vendt skuden, da stort set alle de dyre drenge har kontrakter frem til 2015 og 2016. Jeg har dog fået bestyrelsen til først at købe stadion og nu her i starten af 3. sæson til at udvide stadion til 60000 pladser. Jeg er dog kommet hen til nu, at jeg stort set kun køber talenter til klubben, så de store indkøb er færdig for mit vedkommende. De eneste jeg venter på gider til min klub er Ronaldo og Messi. Når det sker vil pengene igen flyde ud af min klubkasse som olie fra en åben oliekilde:)
Ja jeg er bare ikke voldsom glad for at se minus på linjen hver måned uanset om der bliver spyttet penge ind eller ej :< Så hvis jeg begynder på et nyt spil så ville jeg nok blandt andet prøve at ændre dét faktum Smiley
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010