home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:13:44 brukens5434 Klubsøgnin... Bayern München
25 Feb 2025, 21:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23531
  1 Bruger, 709 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LRJ driblekongen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Er DS med i Football Manager 2007
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Er DS med i Football Manager 2007  (Læst 2355 gange)
wirenfeldt
Gæst

Sv: Er DS med i Football Manager 2007
« Svar #15: 21 Sep 2006, 23:23 »

Så er spørgsmålet hvem fanden der gider at spille i den den indiske liga ud over indere (og kauster Wink).
Det samme gælder for den singaporske liga og lignende.
Tænk på hvor mange der bor i de lande.. Hvor mange af denne store befolkningsgruppe, udgør fm-spillerne mon? Tjaa, jeg vil skyde på samme antal der spiller det i DK Smiley

Michael_hjorth
Gæst

« Svar #16: 26 Sep 2006, 17:04 »

Er der nogle, der ved om spillerdatabasen er blevet større? Endvidere ville jeg gerne vide om der er kommet nye lande med.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #17: 03 Okt 2006, 16:53 »

Er der nogle, der ved om spillerdatabasen er blevet større? Endvidere ville jeg gerne vide om der er kommet nye lande med.

Spillerdatabasen tror jeg er blevet større, men jeg kan sige med sikkerhed at der ikke er kommet nye lande med, tværtimod kan det faktisk være at de måske fjerner nogle af dem til '08. Der er jo heller ingen grunde til de forskellige tossede lande Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #18: 04 Okt 2006, 17:18 »

jeg syntes det ville være federe hvis de lavede ungdomstruppene lidt mere detaljeret og ungdomsligaerne også

Der er gjort meget ud af ungdomstrupperne i det nye spil - det er jeg 100 % på, da jeg selv har lavet det Wink

Og til nogen andre: der er flere spillere med end før.. Nogen af de mindre hold har også fået flere spillere, men det har desværre ikke været muligt at tilføje DS, da det er stort set umuligt at få info fra de enkelte klubber.. Der er dog planer om det i 08 spillet, men det kommer an på, hvor godt samarbejdet bliver og hvor mange der gider hjælpe SIgames Smiley

Soccerpop
Gæst

« Svar #19: 04 Okt 2006, 17:51 »

Der er gjort meget ud af ungdomstrupperne i det nye spil - det er jeg 100 % på, da jeg selv har lavet det Wink

Og til nogen andre: der er flere spillere med end før.. Nogen af de mindre hold har også fået flere spillere, men det har desværre ikke været muligt at tilføje DS, da det er stort set umuligt at få info fra de enkelte klubber.. Der er dog planer om det i 08 spillet, men det kommer an på, hvor godt samarbejdet bliver og hvor mange der gider hjælpe SIgames Smiley

Er du med til at lave spillet. Huh

KF
Landsholdsspiller

« Svar #20: 04 Okt 2006, 17:56 »

Heavil er højst sandsynligt 'blot' med til at indsamle danske data til spillet, såsom transfers og spillere, der har trukket sig tilbage etc. En stor hjælp til alle os andre, der blot spiller spillet!

Tak for det, Heavil Smiley.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #21: 04 Okt 2006, 18:30 »

Tænk på hvor mange der bor i de lande.. Hvor mange af denne store befolkningsgruppe, udgør fm-spillerne mon? Tjaa, jeg vil skyde på samme antal der spiller det i DK Smiley

Heps.

Så vidt jeg ved så bor der ikke mere end en lille håndfuld millioner i singapore, og tvivler oprigtigt på at der bliver solgt særligt mange fodboldrelaterede computerspil i Singapore. Nuvel, Indien har mange indbyggere, godt en milliard, men her af er knap halvdelen analfabeter, så i den henseende er FM ikke lige det mest optimale spil at give sig i kast med. Derudover tvivler jeg også stærkt på hvor stor udbredelse computere i Indien har uden for storbyerne, ligesom jeg vil sætte spørgsmålstegn ved deres ydeevne.
Med andre ord, vil jeg komme den påstand at der bliver solgt flere FM-spil i Danmark end der gør i Indien og Singapore til sammen, ja jeg vil sågar gå så langt som til at sige i hele Asien Smiley

-bune

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #22: 04 Okt 2006, 18:41 »

Hejsa.

Jeg forstår ikke helt, hvorfor folk er så vilde med at få Danmarksserien med i FM. Spillerne vil være pivringe og vel nærmest ubrugelige. En del spillere fra diverse DS-hold er med i FM, hvis man bare søger på klubhold, som spiller i DS. Og de er mildest talt sørgelige.
Skulle man tage skridtet og tilføje de tre Danmarksserier i FM, bør man også tilføje Kval-rækkerne, da de også hører med til Danmarksturneringen .
Men ovennævnte ville i mine øjne udvande FM gevaldigt.

-bune

Jeg kunne godt tænke mig at træne min klub, FB, frem til storhedstid.
Men kan man ikke lave sit eget hold Rullende Øjne

ZhotLog
Gæst

« Svar #23: 04 Okt 2006, 18:47 »

Jo, det er jo bare at lege lidt i Editor Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #24: 04 Okt 2006, 19:03 »

Jeg har prøvet at instalere editor, men jeg ved ikke hvordan man bruger det.
Det samme har jeg gjordt med updates, som jeg har sat i min FM2006 mappe, men det virker ikke...HJÆLP

ZhotLog
Gæst

« Svar #25: 04 Okt 2006, 19:06 »

Gå ind i din start menu, og hen til sports interacitve, så videre ind i football manager 2006(?), og så vælge rediger... Så er det så op til dig selv om du vil tage en back - up, inde i editoren, hvis noget skulle gå galt evt.
Og så ellers bare hente, hvad end din database nu måtte hedde... og så redigere inde i den Opstemt Det er egentlig ikke så svært Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #26: 04 Okt 2006, 19:07 »

Det lyder indhviklet Opstemt

ZhotLog
Gæst

« Svar #27: 04 Okt 2006, 19:10 »

Det lyder indhviklet Opstemt
næh, jeg er bare afsindig dårlig til at forklare Opstemt

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #28: 04 Okt 2006, 19:16 »

Er kommet ind i programmet, men har ingen database der fungere, er der nogen der har en?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #29: 04 Okt 2006, 19:32 »

Der står at min database er skrivebeskyttet, og kan derfor ikke redigeres

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010