home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 552 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Aargh-tråden FM12
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 35 Udprint
Forfatter Emne: Aargh-tråden FM12  (Læst 93877 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: Aargh-tråden FM12
« Svar #150: 14 Feb 2012, 20:17 »

Så skal man møde Chelsea i Champions League 1/8-finalen..

Og det er så uden Xavi, Messi og Munian, der alle er langtidsskadede plus David Villa, der er ude med karantæne de næste tre kampe crazy FML ticked off

EDIT: Abidal og Puyol er i fare for at få karantæne pga gule kort..  Tunge

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #151: 16 Feb 2012, 15:23 »

Yes.. returkamp i CL mod Chelsea.. med dette hold.. nogen der har en kreativ ide til en taktik?

- Veni, vidi, vici -

frandseen
Reserveholdsspiller

« Svar #152: 16 Feb 2012, 15:38 »

Yes.. returkamp i CL mod Chelsea.. med dette hold.. nogen der har en kreativ ide til en taktik?

Hvis du skal ud at forsvare et resultat kan du da spille med Abidal, Puyol, Pique og Alves i forsvaret. Så kan du smide Busquets/Mascherano eller begge på defensiv midt. Thiago/Cesc på den centrale midt eller begge. Alba og Kiko som fløje og Alexis i front? Det er da et okay hold!

JimmyGP
Manager

« Svar #153: 16 Feb 2012, 15:48 »

Hvis du skal ud at forsvare et resultat kan du da spille med Abidal, Puyol, Pique og Alves i forsvaret. Så kan du smide Busquets/Mascherano eller begge på defensiv midt. Thiago/Cesc på den centrale midt eller begge. Alba og Kiko som fløje og Alexis i front? Det er da et okay hold!

Jeg har valgt følgende:

Sánchez
         Alba - Cesc - Kiko
     Busquets - Mascherano

Abidal - Pique - Puyol - Alves
               Valdes

Så lidt sjovt at det stemmer overens med det du foreslår - jeg skal forsvare en 2-0 sejr, men jeg synes bare at det er en meget tynd offensiv at sende i kamp når der ikke er noget backup til dem..  Græder

- Veni, vidi, vici -

frandseen
Reserveholdsspiller

« Svar #154: 16 Feb 2012, 18:29 »

Jeg har valgt følgende:

Sánchez
         Alba - Cesc - Kiko
     Busquets - Mascherano

Abidal - Pique - Puyol - Alves
               Valdes

Så lidt sjovt at det stemmer overens med det du foreslår - jeg skal forsvare en 2-0 sejr, men jeg synes bare at det er en meget tynd offensiv at sende i kamp når der ikke er noget backup til dem..  Græder

Hvordan gik det så?? Smiley

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #155: 16 Feb 2012, 21:28 »

Nøøøj, hvor er det bittert...

JimmyGP
Manager

« Svar #156: 16 Feb 2012, 21:34 »

Hvordan gik det så?? Smiley

Tabte 2-0 i ordinær spilletid og tabte med 3-1 efter forlænget spilletid så videre på reglen om udebanemål Peace Abidal lavede selvmål til 3-0 og Pique var så flink at heade et hjørnespark i kassen tre minutter efter Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #157: 18 Feb 2012, 22:40 »

Kæft hvor er det latterligt..

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #158: 20 Feb 2012, 16:08 »

Aargh!

Nyrige Huddersfield købte i sommeren 2017 min angriber, Daniel Sturridge som jeg fik halvandet år tidligere på fri transfer, for 200 millioner kroner, hvilket i min bog kun er rimeligt når han i 45 liga kampe fik scoret 49 mål for mit Brøndby hold. Så herefter mit snit til at snuppe Bendtner på fri transfer, men den grødhjerne kan slet, slet ikke passe sig ind i mit system (ville bruge ham som dybdeliggende, support ligesom Sturridge før ham, men næææh nej).. Den danske Ballerina-klumpfod har i 14 kampe scoret hele 4 mål. Hvilket er ligeså mange som han har scoret de sidste 3 sæsoner til sammen for Arsenal.. Han har dog beholdt sin plads ved at lave 8 oplæg, men der er noget helt galt med den mand. Jeg sidder og overvejer at kalde en hurtig guldfugl hjem fra Nordvest FC, et talent fra mit ungdomshold som i 9 kampe i 2. Division vest har scoret 5 mål for nedrykningskandidat erne, det har fået dem op på 9. plads, så de skal jo nok have nogle andre spillere til vinter som "betaling" for at sikre at de sniger sig højere op i tabellen, vil jo helst have dem op i første division.

Note: Min teori om Huddersfields status som nyrige bygges på har brugt 590 millioner denne sæson, 340 sidste, hvilket tilsammen er omkring det dobbelte af deres tidligere 5 sæsoner. De ligger nr. 13 i PRL, men bliver næsten konstant linket med spillere som Alexis Sanchez, Ter Stegen og Christian Eriksen, lidt penge må man jo have når man kigger på den slags spillere.

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sir Kunak
Reserveholdsspiller

« Svar #159: 21 Feb 2012, 21:24 »

NOOOOOOO!!! Er Tottenham i 2016, spiller kvartfinale i CL, returopgør mod Real Madrid på Santiago Bernabeu. Første kamp blev 1-1, og jeg vidste det ville blive svært at gå videre derfra. Kampen ender mirakuløst 2-2 og jeg går videre på udebanemål! Et par dage frem fryser spillet i "Arbejder"-processen. Efter jeg har trykket et par gange på "Afbryd" står der pludselig "Error - Bla bla bla bla NVIDIA GEFORCE bla bla bla". Det skal lige siges at jeg lige havde genstartet min computer, da der var kommet en opdatering til mit grafikkort... Aargh!  ticked off

FC BLOD PÅ TRØJEN

PH23
Ynglingespiller

« Svar #160: 21 Feb 2012, 21:26 »

NOOOOOOO!!! Er Tottenham i 2016, spiller kvartfinale i CL, returopgør mod Real Madrid på Santiago Bernabeu. Første kamp blev 1-1, og jeg vidste det ville blive svært at gå videre derfra. Kampen ender mirakuløst 2-2 og jeg går videre på udebanemål! Et par dage frem fryser spillet i "Arbejder"-processen. Efter jeg har trykket et par gange på "Afbryd" står der pludselig "Error - Bla bla bla bla NVIDIA GEFORCE bla bla bla". Det skal lige siges at jeg lige havde genstartet min computer, da der var kommet en opdatering til mit grafikkort... Aargh!  ticked off
Nedern, men du omskærer jo bare Real Madrid igen heha

Sir Kunak
Reserveholdsspiller

« Svar #161: 21 Feb 2012, 21:34 »

Nedern, men du omskærer jo bare Real Madrid igen heha
Haha, det håber jeg da jeg gør.  Opstemt

Nu har jeg lige hentet den samme opdatering igen, så må vi håbe det virker ordenligt denne gang.  Thumbs Up

FC BLOD PÅ TRØJEN

bøvle
Manager

« Svar #162: 21 Feb 2012, 21:41 »

Pisse frustrerende at være et lille hold og lave nogle deciderede scoops på transfermarkedet, der så af alle tænkelige årsager ikke går i gennem !!!

jeg er Wolves. Først var det lykkedes mig at hente Bocaly for 38 mio til at dække højreback.. Fra jeg har tilbudt ham kontrakten og til han accepterer den bliver han så skadet i 11 måneder og går derfor naturligvis ikke igennem lægetjekket. SÅ lykkedes det mig derefter at få et bud igennem på Sime Vrlajsko fra Dinamo, og han accepterer også kontrakten, men hans køb bliver så annuleret op til flere gange, fordi han åbenbart ikke kan få bevilget en arbejdstilladelse.. ...

Op til anden sæson vil jeg så hente det, der ligner et kæmpe talent, nemlig Uros Cosic og får accepteret et bud på 35 mio hvilket må siges at være helt vildt... På det tidspunkt er han så desværre skadet i 2 måneder (han vil være skadesfri til sæsonstart) derfor går han igen ikke igennem lægetjekket, og 1½ måned senere vil de ikke sælge ham, og skal derfor nu af med over 100 mio....

Det er jo helt vildt !!

Sir Kunak
Reserveholdsspiller

« Svar #163: 21 Feb 2012, 21:56 »

Pisse frustrerende at være et lille hold og lave nogle deciderede scoops på transfermarkedet, der så af alle tænkelige årsager ikke går i gennem !!!

jeg er Wolves. Først var det lykkedes mig at hente Bocaly for 38 mio til at dække højreback.. Fra jeg har tilbudt ham kontrakten og til han accepterer den bliver han så skadet i 11 måneder og går derfor naturligvis ikke igennem lægetjekket. SÅ lykkedes det mig derefter at få et bud igennem på Sime Vrlajsko fra Dinamo, og han accepterer også kontrakten, men hans køb bliver så annuleret op til flere gange, fordi han åbenbart ikke kan få bevilget en arbejdstilladelse.. ...

Op til anden sæson vil jeg så hente det, der ligner et kæmpe talent, nemlig Uros Cosic og får accepteret et bud på 35 mio hvilket må siges at være helt vildt... På det tidspunkt er han så desværre skadet i 2 måneder (han vil være skadesfri til sæsonstart) derfor går han igen ikke igennem lægetjekket, og 1½ måned senere vil de ikke sælge ham, og skal derfor nu af med over 100 mio....

Det er jo helt vildt !!
Lige til at få lange løg af..  Sur

FC BLOD PÅ TRØJEN

bøvle
Manager

« Svar #164: 21 Feb 2012, 22:04 »

Det er så skide irriterende, især fordi jeg ik har pengene til at kaste dem ud af vinduet. Uros Cosic ville være intet mindre end genial !!!

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 35 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010