home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 810 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Aargh-tråden FM12
0 Brugere og 42 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 35 Udprint
Forfatter Emne: Aargh-tråden FM12  (Læst 93798 gange)
xanor
Landsholdsspiller

Sv: Aargh-tråden FM12
« Svar #345: 13 Jun 2012, 18:06 »

Jamen hvad fanden!!

Kommer foran 2-0 med Dortmund over Leverkusen, og så får de alligevel scoret til 3-2, hvilket gør at jeg bliver nødt til at bruge mine 3 udskiftninger på forsvaret, da en af dem er meget træt, den anden er skadet, og den sidste spiller til en karakter på 4.60!!! -.-

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #346: 13 Jun 2012, 22:50 »

NEJ Hvor er jeg sur!!!
Jeg er Pescara og min bestyrrelse har valgt at sige ja til 14 mio fra Verratti, de synes det var for godt til at sige nej til, det kan simpelthen ikke være rigtig, han bliver en kæmpe stjerne!!!!

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #347: 13 Jun 2012, 23:10 »

NEJ Hvor er jeg sur!!!
Jeg er Pescara og min bestyrrelse har valgt at sige ja til 14 mio fra Verratti, de synes det var for godt til at sige nej til, det kan simpelthen ikke være rigtig, han bliver en kæmpe stjerne!!!!

Du kan måske stadigvæk redde den. Smiley
Bare gå ind under hans salgsværdi og sæt den op Smiley

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #348: 13 Jun 2012, 23:25 »

NEJ Hvor er jeg sur!!!
Mener også du kan tilbyde ham en ny kontrakt

FredrikLeander
Gæst

« Svar #349: 14 Jun 2012, 19:15 »

Pisse frusterende at dommeren ikke fløjter af, når der er lagt 5 minutter til, i 97. minut er bolden er på midten.. Modstanderen får frisspark og selvfølgelig scorer de til 2-3, det er da klart!  ticked off
« Seneste Redigering: 15 Jun 2012, 08:07 af FredrikLeander » Logged

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #350: 15 Jun 2012, 00:03 »

Kagawa skadet i 3-4 måneder med en overrevet lægmuskel....   ticked off

ogasogas
Reserveholdsspiller

« Svar #351: 15 Jun 2012, 01:46 »

Crashdump lige da jeg er nået til Copa America finalen med Uruguay

Manchester United just arrogant, not better

Anfield Road
Manager

« Svar #352: 19 Jun 2012, 20:10 »

Hvad søren sker der for den engelske skod regering  ticked off  ticked off  ticked off

jeg havde to nøgleindkøb i min hule hånd til ingen penge og så kommer de kødhoveder, med deres forbanede arbejdstilladelse  ticked off  ticked off  ticked off  ticked off

det er første gang jeg prøver det. det er immervæk irriterende. især når man er bange for at rykke ned.  Sur

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #353: 19 Jun 2012, 20:39 »

Hvad søren sker der for den engelske skod regering  ticked off  ticked off  ticked off

jeg havde to nøgleindkøb i min hule hånd til ingen penge og så kommer de kødhoveder, med deres forbanede arbejdstilladelse  ticked off  ticked off  ticked off  ticked off

det er første gang jeg prøver det. det er immervæk irriterende. især når man er bange for at rykke ned.  Sur
Jep det er monster nederen! Det får mig engang imellem til at overveje at prøve at spille i spanien/tyskland i stedet

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #354: 20 Jun 2012, 18:14 »

FCK der er latterligt kyniske... kunne brække mig over sådan nogle kampe -.-

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Anfield Road
Manager

« Svar #355: 20 Jun 2012, 19:42 »

FCK der er latterligt kyniske... kunne brække mig over sådan nogle kampe -.-

minder lidt om den i virkeligheden  Opstemt

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #356: 22 Jun 2012, 13:42 »

er ved at være tosset ! jeg er aston villa, igang med min femte sæson. i de forgangne fire sæsoner har jeg mødt liecester 2 gange om året, og jeg har endnu ikke prøvet at vinde over dem! har vundet de sidste to titler, mens de lige og lige har overlevet nedrykning! mit hold er i en helt anden liga end dem, og spiller totalt dominerede når jeg møder dem, men den ender altid uafgjort ! ARGH!!!  Sur Sur ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off har forsøgt at ændre alt, fra opstilling til teamtalk, til at stille med u18 hold.. altid uafgjort ! ticked off HVAD SKER DER !?

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #357: 22 Jun 2012, 13:44 »

er ved at være tosset ! jeg er aston villa, igang med min femte sæson. i de forgangne fire sæsoner har jeg mødt liecester 2 gange om året, og jeg har endnu ikke prøvet at vinde over dem! har vundet de sidste to titler, mens de lige og lige har overlevet nedrykning! mit hold er i en helt anden liga end dem, og spiller totalt dominerede når jeg møder dem, men den ender altid uafgjort ! ARGH!!!  Sur Sur ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off har forsøgt at ændre alt, fra opstilling til teamtalk, til at stille med u18 hold.. altid uafgjort ! ticked off HVAD SKER DER !?

DAFUQ??! Opstemt

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #358: 22 Jun 2012, 13:49 »

DAFUQ??! Opstemt

er ved at blive sindsyg ! de redede sig i ligaen sidste sæson i sidste kamp ved at spille uafgjort mod mit hold! havde 70% af spillet.. omkring 30 chancer. de havde 3 og kampen endte 3 - 3 : / ved ikke hvad jeg skal gøre!

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Anfield Road
Manager

« Svar #359: 22 Jun 2012, 13:58 »

er ved at blive sindsyg ! de redede sig i ligaen sidste sæson i sidste kamp ved at spille uafgjort mod mit hold! havde 70% af spillet.. omkring 30 chancer. de havde 3 og kampen endte 3 - 3 : / ved ikke hvad jeg skal gøre!

måske købe en skarp angriber  Peace

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 35 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010