home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 497 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Aargh-tråden FM12
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 35 Udprint
Forfatter Emne: Aargh-tråden FM12  (Læst 105512 gange)
Thebarber
Landsholdsspiller

Sv: Aargh-tråden FM12
« Svar #330: 03 Jun 2012, 03:42 »

Vælger at stoppe for idag med mit Brøndby save hvor jeg har fået anskaffet mig et fuldt skandinavisk hold og faktisk er helt bidt af dette save. Vandt ligaen for 3 år i træk med 106 scoret mål, men imens jeg er ude og børste tænder, vælger FM at smide en fejl ind så spillet lukker ned og ikke gemmer! Har ikke gemt siden i fredags og den har stået på intens gaming idag.....  Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder

EDIT: der røg alt min lyst til FM de næste mange dage ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #331: 03 Jun 2012, 03:52 »

Vælger at stoppe for idag med mit Brøndby save hvor jeg har fået anskaffet mig et fuldt skandinavisk hold og faktisk er helt bidt af dette save. Vandt ligaen for 3 år i træk med 106 scoret mål, men imens jeg er ude og børste tænder, vælger FM at smide en fejl ind så spillet lukker ned og ikke gemmer! Har ikke gemt siden i fredags og den har stået på intens gaming idag.....  Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder

EDIT: der røg alt min lyst til FM de næste mange dage ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off

Stram tilstand. Derfor jeg er begyndt at spille med autosave. Det virker sku jeg hilse og sige.

Thaurat al Shabab

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #332: 03 Jun 2012, 14:25 »

Stram tilstand. Derfor jeg er begyndt at spille med autosave. Det virker sku jeg hilse og sige.
Ja det var så det save, et af de få saves med Brøndby hvor det bare kørte på skinner, det kan jo altid være lysten vender tilbage, men nu er det Newcastle der står for skud. Autosave er nu sat til Smiley

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #333: 03 Jun 2012, 18:17 »

havde købt Alberto Paloschi som angriber reserve til mit Villarreal hold. Først brokker han sig over at han ikke for spilletid. så giver jeg ham en chance, hvor hans gennemsnitskarakter er under 5 i 5 kampe. Så vil han sælges, og anmoder om en transfer. Jeg finder ham en fin klub, som gider have ham, men nu vil han fandme have penge for at skifte !? ARGH!!!!!! Han bliver aldrig solgt, og får aldrig en kamp !

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #334: 04 Jun 2012, 00:20 »

HOLD KÆFT HVOR ER JEG SUR PÅ BJELLAND!!!!!!!!!!!!

Jeg er Danmark.

Spiller mod Norge, og kommer foran 2-1.. Så i det 89. minut, vælger han at lave selvmål. Resultatet i sig selv er ret godt, da jeg mangler Agger, Bendtner, Poulsen, Sørensen, Lindegaard, S. Andersen og Eriksen er lige kommet sig fra skade.. Men vi lå til at vinde den kamp...

Selvfølgelig scorede Espen Ruud også i overtiden på et heldigt mål efter tumult i feltet....

Det var vist det EM :-(

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #335: 04 Jun 2012, 08:15 »

havde købt Alberto Paloschi som angriber reserve til mit Villarreal hold. Først brokker han sig over at han ikke for spilletid. så giver jeg ham en chance, hvor hans gennemsnitskarakter er under 5 i 5 kampe. Så vil han sælges, og anmoder om en transfer. Jeg finder ham en fin klub, som gider have ham, men nu vil han fandme have penge for at skifte !? ARGH!!!!!! Han bliver aldrig solgt, og får aldrig en kamp !

Han plejer nu ellers at gøre det strygende for mig Smiley Hvad bruger du ham som?

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #336: 04 Jun 2012, 10:52 »

Han plejer nu ellers at gøre det strygende for mig Smiley Hvad bruger du ham som?

har forsøgt med skarpretter, targetmand, fremskudt og trequarstia, men intet resultat.. han vil bare ikke spille godt ?

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #337: 04 Jun 2012, 17:14 »

har forsøgt med skarpretter, targetmand, fremskudt og trequarstia, men intet resultat.. han vil bare ikke spille godt ?

Han har været oppe og runde de 20 mål som skarpretter ved mig Smiley med en kompletangriber ved sin side.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Anfield Road
Manager

« Svar #338: 05 Jun 2012, 20:15 »

det straffe havde de også fået i virkeligheden. spillet er åbenbart realistisk  Sur

selvom jeg er stolt af spillernes præstation er det alligevel møgærgeligt.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #339: 08 Jun 2012, 16:24 »

Så taber man til United hjemme 4-0 floooooooot!

Thaurat al Shabab

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #340: 08 Jun 2012, 16:46 »

Ikke så slemt hvis du er Søllerød Vedbæk.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #341: 13 Jun 2012, 14:23 »

http://www.youtube.com/v/QpN3_cEL2W8 min reaktion til det her spil pt.
Det er mig en gåde nu hvor jeg har fået et godt hold, hvordan jeg kan spille så fucking dårligt.
Det stikker jo helt af mand. Bliver udspillet af Southhampton hold nu kæft mand.

Thaurat al Shabab

Ariana Grande
Manager

« Svar #342: 13 Jun 2012, 14:25 »

Jeg synes det er fantastisk at selv efter Oli skrev "Ikke så slemt hvis du er Søllerød Vedbæk" så nævner du stadig ikke hvilken klub du er Grin

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #343: 13 Jun 2012, 14:30 »

Jeg er Leeds...i 4. sæson......
Jeg har b.la. Rodwell, Gosling, Cleverly, Chamberlain, Cariney, Fletcher, Eardley, Bennett, Munoz, Fleck, El Ghanassy og Kyle Naughton og alligevel bliver jeg revet rundt. Er seriøst ved at græde Skuffet

Thaurat al Shabab

Ariana Grande
Manager

« Svar #344: 13 Jun 2012, 14:31 »

Jeg er Leeds...i 4. sæson......
Jeg har b.la. Rodwell, Gosling, Cleverly, Chamberlain, Cariney, Fletcher, Eardley, Bennett, Munoz, Fleck, El Ghanassy og Kyle Naughton og alligevel bliver jeg revet rundt. Er seriøst ved at græde Skuffet

Hvad ligger du i ligaen?

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 35 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010