home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 09:20:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  0 Brugere, 778 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Anzhi Makhachkala
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Anzhi Makhachkala  (Læst 18481 gange)
MrThomson
Lilleputspiller
*

Anzhi Makhachkala
« : 23 Okt 2011, 18:10 »

Jeg kunne godt tænke mig at starte et game med et hold med økonomien i orden, så man kan få sonderet terrænet mht. de bedste talenter osv. Derfor tænker jeg, at Anzhi er en god mulighed og samtidig også en udfordring til at starte med, eftersom man starter i midten af sæsonen, hvis man starter i sommeren. Har ikke helt styr på, hvor i ligaen de ligger, men med gode indkøb i transfervinduet burde man kunne opnå en udemærket placering.
« Seneste Redigering: 23 Okt 2011, 18:43 af MrThomson » Logged

TMP
Førsteholdsspiller

Sv: Anzhi Makhachkala
« Svar #1: 23 Okt 2011, 18:13 »

Du starter vel ikke i midten af sæsonen hvis du vælger at du starter i den russiske periode... Altså med start som de har i Rusland..

nikl0707
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 23 Okt 2011, 18:15 »

Jeg prøvede dem hurtigt, ved mig lå de faktisk på førstepladsen da jeg tog over, men jeg syntes ikke det var så sjovt at spille i Rusland. du kan kun have 6 udenlandske i start 11, og der er faktisk ikke så mange spillere som vil til klubben fra starten. Smiley

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #3: 23 Okt 2011, 18:35 »

Du starter vel ikke i midten af sæsonen hvis du vælger at du starter i den russiske periode... Altså med start som de har i Rusland..

Nej, det gør man da ikke. Jeg plejer altid at vælge den russiske periode, når jeg spiller i Rusland. Det er da meget sjovere.

Aldrig alene!

Metsu1
Manager

« Svar #4: 25 Okt 2011, 10:41 »

Jeg prøvede dem hurtigt, ved mig lå de faktisk på førstepladsen da jeg tog over, men jeg syntes ikke det var så sjovt at spille i Rusland. du kan kun have 6 udenlandske i start 11, og der er faktisk ikke så mange spillere som vil til klubben fra starten. Smiley

Det er da det, der gør det sjovt  Peace

Jeg er startet med denne sjove klub og det går over alt forventning.

Jeg har hentet nogle spillere med russisk statsborgerskab til overpriser, så det basker, men som nikl0707 er inde på, så er det svært at finde spillere med god kvalitet, der vil til klubben, medmindre du ligger en 200-300 millioner kroner og selvom de har pengene, så er man vel jyde  Wink

Jeg har spillet to kampe i ligaen. Ude mod Terek, som blev besejret med 3-0 og hjemme mod Zenit, der fik smæk 4-0 takket være et Eto'o hattrick.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #5: 28 Okt 2011, 15:38 »

Det er da det, der gør det sjovt  Peace

Jeg er startet med denne sjove klub og det går over alt forventning.

Jeg har hentet nogle spillere med russisk statsborgerskab til overpriser, så det basker, men som nikl0707 er inde på, så er det svært at finde spillere med god kvalitet, der vil til klubben, medmindre du ligger en 200-300 millioner kroner og selvom de har pengene, så er man vel jyde  Wink

Jeg har spillet to kampe i ligaen. Ude mod Terek, som blev besejret med 3-0 og hjemme mod Zenit, der fik smæk 4-0 takket være et Eto'o hattrick.
Hvem har du købt? Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Metsu1
Manager

« Svar #6: 28 Okt 2011, 17:53 »

Hvem har du købt? Smiley

Jeg vil egentlig helst ikke ud med det, da jeg pønser lidt på en blog med dem, men du kan da godt lige få navnene, men ingen screenshots, håber det er i orden  Peace

Armen Ambartsumyan - CSKA Moskva - 20.000.000 kr.
Gia Grigalava - Volga NN - 38.000.000 kr.
Alexandru Epureanu - Dynamo Moskva - 75.000.000 kr.

Det er ikke så mange indkøb, det er blevet til, da jeg har et par udlændinge i kikkerten, men det kræver, at jeg får nogle andre solgt inden.

Jeg regner med at sælge spillere som Kebe, Ahmedov og Angbwa, når transfervinduet åbner igen.

Min store drøm er at få Tevez til klubben, men der mangler der lidt realisme eller muligheder i FM, hvis du spørger mig, da vi jo alle ved, at Tevez tager derhen, hvor penge er størst  crazy

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #7: 28 Okt 2011, 18:03 »

Jeg vil egentlig helst ikke ud med det, da jeg pønser lidt på en blog med dem, men du kan da godt lige få navnene, men ingen screenshots, håber det er i orden  Peace

Armen Ambartsumyan - CSKA Moskva - 20.000.000 kr.
Gia Grigalava - Volga NN - 38.000.000 kr.
Alexandru Epureanu - Dynamo Moskva - 75.000.000 kr.

Det er ikke så mange indkøb, det er blevet til, da jeg har et par udlændinge i kikkerten, men det kræver, at jeg får nogle andre solgt inden.

Jeg regner med at sælge spillere som Kebe, Ahmedov og Angbwa, når transfervinduet åbner igen.

Min store drøm er at få Tevez til klubben, men der mangler der lidt realisme eller muligheder i FM, hvis du spørger mig, da vi jo alle ved, at Tevez tager derhen, hvor penge er størst  crazy

Bare smid en i PB ellers Wink

Men jeg takker!

Jeg havde ingen anelse om de regler med 6 spillere i startsopstillingen osv, så købte bare en masse Smiley Så må de skiftes med at spille Opstemt
Men kan så fortælle at det går over ALT forventning med 7 sejre i 7 kampe. B.la. udesejr over CSKA og Zenit! Smiley
« Seneste Redigering: 28 Okt 2011, 18:06 af JeppeA » Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges

CHK92
Lilleputspiller
*

« Svar #8: 31 Okt 2011, 22:38 »

Jeg er i 2014 med Anzhi, dvs. spillet 3 sæsoner
-Har vundet mesterskabet 3 sæsoner i træk.
- Har spillet ChL 2 sæsoner i træk. Nåede kvartfinalen 1. gang. 2. gang mødte jeg Barca i 1/8-delsfinalen og tabte sammenlagt 10-6 over to kampe  Shockeret
- Har vundet pokalturneringen 2 gange

Derudover har jeg brugt en god portion penge på spillere som:
Christian Eriksen (er solgt igen)
Mario Balotelli
Vagnar Love (Topscorer)
Granero
Charlie Adam
Johan Wiland
Carlos Vela
Van der Vaart

og så en del andre der er pisse gode, men ikke så kendte Wink

Min nuværende hold:

Det skal siges Kebe og Anyukov ikke er de foretrukne i det centrale forsvar. Har normalt Fernandez og Gadjibekov

Sidste sæson:

Og her alle mine indkøb:

Billede 1=sæson 11/12
Billede 2=sæson 12/13
Billede 3=sæson 13/14
Billede 4=sæson 14/15

Og Ja. Har givet en enorm overpris på mange af handlerne, men klubberne må åbenbart vide hvor rige Anzhi er, for de slipper dem sku ikke billigt. Men hvad fanden. Hver gang jeg har købt nogle spillere skyder ejeren lige 300-400 millioner ind i klubben Peace

Og ja. Det bliver kedeligt i længden at have uendelige mængder af penge!

U-4-E
Manager

« Svar #9: 31 Okt 2011, 22:55 »

Håber da ikke du stiller sådan op i CL? For så kan jeg da godt forstå du lukkede 10 mål ind mod Barca..

CHK92
Lilleputspiller
*

« Svar #10: 01 Nov 2011, 00:00 »

Nej nej. Der stiller jeg op med 4 forsvarer og en defensiv midt, hvis det er muligt  Tunge

Men i ligaen prøver jeg at spille så offensivt som muligt og det bærer ofte frugt mod mange af de svage forsvar de forskellige russiske klubber har  Tunge

Bl.a. derfor min målscorer blev så god sidste sæson

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11: 01 Nov 2011, 08:54 »

Hvor har du fået alle de penge fra Huh Shockeret
Jeg fik 300 mio som vinder i første sæson og blot 97 næste sæson :/

Metsu1
Manager

« Svar #12: 01 Nov 2011, 10:23 »

Det var da helt igennem vanvittige summer, der bliver skudt i dit save  Shockeret

Jeg har ikke oplevet dette endnu, men er også kun halvvejs igennem første sæson  Wink

Jeg regner med at starte en blog op omkring spillet i aften, da jeg synes, jeg har fundet en lidt interessant vinkel til spillet og samtidig synes jeg, det er en sjov liga at prøve kræfter med  Peace

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13: 01 Nov 2011, 23:52 »

600 millioner for Balotelli? Og han er ikke engang fast inventar i startpopstillingen? Opstemt

Manchester United

Metsu1
Manager

« Svar #14: 04 Nov 2011, 08:52 »

600 millioner for Balotelli? Og han er ikke engang fast inventar i startpopstillingen? Opstemt

Hehe, nej det må da siges, at være lidt et fejlkøb  Opstemt

Jeg har været nødt til at droppe min plan mht. en blog omkring Anzhi, da jeg desværre ikke har tiden til projektet i øjeblikket  Skuffet

Derfor kommer der i løbet af weekenden en større update omkring mit spil, hvor jeg er nået til slutspillet i første sæson. Jeg kan afsløre, at jeg ligger nummer 1 i øjeblikket, men jeg synes samtidig, at holdets formkurve er nedadgående, så spørgsmålet er, om vi kan holde dampen oppe i den resterende del af sæsonen.

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010