|
|
|
molle
|
|
Sælger: Ajax Køber: Anzhi (mig) Spiller: Eriksen Pris: 90 millioner Sæson: vinter 3. sæson
Er han god nok og hvor god kan han blive? Har vundet mesterskabet de sidste to år. Er han en forstærkning?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Kommer an på hvem du har på positionen lige pt. Vil umiddelbart mene det er mange penge, men hvis har har spilet okay i Ajax og får en del spilletid hos dig, så sys jeg helt klart han bør have niveauet ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
Kommer an på hvem du har på positionen lige pt. Vil umiddelbart mene det er mange penge, men hvis har har spilet okay i Ajax og får en del spilletid hos dig, så sys jeg helt klart han bør have niveauet !  Jeg er Anzhi, så penge er det mindste problem hvis man finder en spiller som kan forstærke holdet. Han skal dog have niveau til at kunne spille i top 4 i CL
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Hvis pengene ikke er noget problem, så vil jeg mene du kan finde bedre. Eksempelvis Gylfi Sigurdsson (Stav) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
Hvis pengene ikke er noget problem, så vil jeg mene du kan finde bedre. Eksempelvis Gylfi Sigurdsson (Stav)  Har ham 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
Pastore?  Så store er Anzhi heller ikke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Sagde du ikke top 4 i CHL efter 3 sæsoner?  hehe I givet fald mener jeg ikke at Eriksen er bedre end Gylfi i hvert fald  EDIT: Guliano måske slet ikke et dumt bud 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
Sagde du ikke top 4 i CHL efter 3 sæsoner?  hehe I givet fald mener jeg ikke at Eriksen er bedre end Gylfi i hvert fald  EDIT: Guliano måske slet ikke et dumt bud  Mit mål er det. Røg ud i 1/4 finalen sidste år. Jeg kan ikke finde Guliano? Satser ikke på han er back og hedder Guliano Diaz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NMadsen
|
|
Jeg er Liverpool i første sæson. Tottenham har lige budt 82,5 mio for Johnson - DEAL/NO DEAL?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
smed1977
|
|
Jeg er Liverpool i første sæson. Tottenham har lige budt 82,5 mio for Johnson - DEAL/NO DEAL?
No deal. Ham kan du få 150 mio for.
|
|
|
|
|
|
Napoli. Igang med 5. sæson. Titler: Serie A - 5 Champions League - 1 VM klubhold - 1 Europæisk Supercup - 0 Euro cup - 0 Italiensk pokalturnering - 4 Italiensk Supercup - 4 Klubværdi 2,79 mia DKK (nr. 6) Verdens Ry: nr. 7 Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
No deal. Jeg solgte ham til City for 175 efter 2 sæsoner @Molle: jeg skal nok lige følge op på det når jeg kommer hjem. Kan godt tænkes det ikke er stavet helt korrekt, men har ik lige FM åben pt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
smed1977
|
|
Sælger: Ajax Køber: Anzhi (mig) Spiller: Eriksen Pris: 90 millioner Sæson: vinter 3. sæson
Er han god nok og hvor god kan han blive? Har vundet mesterskabet de sidste to år. Er han en forstærkning?
Deal. I mit save med City er vi igang med 5 sæson. i 3. sæson købt Arsenal ham for 135 mio, og her i 5. sæson er han blevet solgt for 350 mio til Arsenal. Han er assistkonge.
|
|
|
|
|
|
Napoli. Igang med 5. sæson. Titler: Serie A - 5 Champions League - 1 VM klubhold - 1 Europæisk Supercup - 0 Euro cup - 0 Italiensk pokalturnering - 4 Italiensk Supercup - 4 Klubværdi 2,79 mia DKK (nr. 6) Verdens Ry: nr. 7 Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser
|
|
|
|
|
hoeven
|
|
Jeg er Arsenal og overvejer at sælge B. Sagna, da han ikke har mange år tilbage på toppen, jeg kan få en fornuftig pris for ham, og jeg har S. Vrsaljko som erstatning  Er 200 mio. kr. acceptabelt for en af de bedste backs i spillet? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|