home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  0 Brugere, 511 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal / No Deal
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 110 Udprint
Forfatter Emne: Deal / No Deal  (Læst 177139 gange)
ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #435: 25 Jan 2012, 16:55 »

110 mio for den her gut? Deal eller no deal? Smiley

Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #436: 25 Jan 2012, 17:38 »

Spiller: Alvaro Vadillo
Pris: 122 mio. 40 nu og resten over 48 måneder.
Køber: Athletic Bilbao
Sælger: Betis
Sæson: August, første sæson.

Jeg er Bilbao, og har derfor svært ved, at finde gode spillere til klubben. Vadillo har et kæmpe potientale, og er ikke basker, derfor er jeg nødt til at hente ham mens han stadig er 16 år, og det er kun muligt i dette transfervindue.. Hvad gør jeg? Jeg har pt en gæld jeg betaler 2,4 mio. på hver måned. Har dog solidt overskud, og tror, at Vadillo kunne blive vild! Han er dog også meget dyr i løn og pris..

Deal eller No Deal? Jeg er sku splittet.
Logged

Arsenal <3

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #437: 25 Jan 2012, 17:52 »

110 mio for den her gut? Deal eller no deal? Smiley



110 mio er meget for en 15 årig IMO.. Desuden skal du vel overveje om det er et vedvarende spil eller om du risikere at køre træt i det Smiley
Logged

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #438: 25 Jan 2012, 17:55 »

Spiller: Alvaro Vadillo
Pris: 122 mio. 40 nu og resten over 48 måneder.
Køber: Athletic Bilbao
Sælger: Betis
Sæson: August, første sæson.

Jeg er Bilbao, og har derfor svært ved, at finde gode spillere til klubben. Vadillo har et kæmpe potientale, og er ikke basker, derfor er jeg nødt til at hente ham mens han stadig er 16 år, og det er kun muligt i dette transfervindue.. Hvad gør jeg? Jeg har pt en gæld jeg betaler 2,4 mio. på hver måned. Har dog solidt overskud, og tror, at Vadillo kunne blive vild! Han er dog også meget dyr i løn og pris..

Deal eller No Deal? Jeg er sku splittet.

Ja det er bestemt en udfordring at finde spillere til baskerne - 162 mio er IMØ alt for meget for så ung en spiller.. Jeg havde satset på nogle billigere krafter...

(Sgu er i øvrigt med g.)
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #439: 25 Jan 2012, 17:55 »

110 mio er meget for en 15 årig IMO.. Desuden skal du vel overveje om det er et vedvarende spil eller om du risikere at køre træt i det Smiley

Han belv hentet, men han har allerede steget i tackling, så det tegner godt Smiley
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #440: 25 Jan 2012, 17:57 »

Ja det er bestemt en udfordring at finde spillere til baskerne - 162 mio er IMØ alt for meget for så ung en spiller.. Jeg havde satset på nogle billigere krafter...

(Sgu er i øvrigt med g.)
Skal også "kun" give 122 hvor af 40 af dem er med det samme, og resten er over 48 måneder. Men hvilke billigere kræfter tænker du på? Wink
Logged

Arsenal <3

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #441: 25 Jan 2012, 17:58 »

Skal også "kun" give 122 hvor af 40 af dem er med det samme, og resten er over 48 måneder. Men hvilke billigere kræfter tænker du på? Wink

En spiller som Saul kan hentes billigt og har stort potentiale Smiley
Logged

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #442: 25 Jan 2012, 18:00 »

Skal også "kun" give 122 hvor af 40 af dem er med det samme, og resten er over 48 måneder. Men hvilke billigere kræfter tænker du på? Wink

Ja der må jeg nok henvise til talentspejdere.. Smiley
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #443: 25 Jan 2012, 18:01 »

Ja der må jeg nok henvise til talentspejdere.. Smiley
Men nu er det jo begrænset, hvad der er at finde... Der er jo ikke så mange baskere, der er noget værd. :-) Vadillo bliver dog vild, er jeg ret sikker på. Men 122 mio. er mange penge...
Logged

Arsenal <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #444: 26 Jan 2012, 12:20 »

Spiller: Robert Green
Sælger: West Ham
Køber Wolverhampton eller Newcastle.
Pris: 27 millioner

Jeg er meget i tvivl, da det er godt penge for en 32-årig keeper, men på den anden side, så ved jeg ikke hvem jeg skulle erstatte ham med, osv Wink Hvad havde i gjort?
Mit transferbudget er pt på 45 millioner +/- L)
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #445: 26 Jan 2012, 12:25 »

Spiller: Robert Green
Sælger: West Ham
Køber Wolverhampton eller Newcastle.
Pris: 27 millioner

Jeg er meget i tvivl, da det er godt penge for en 32-årig keeper, men på den anden side, så ved jeg ikke hvem jeg skulle erstatte ham med, osv Wink Hvad havde i gjort?
Mit transferbudget er pt på 45 millioner +/- L)
Du kunne f.eks. tage Stuhr Ellegaard på en fri transfer, som erstatning, eller en Kasper Schmeichel?
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

Ortelot
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #446: 26 Jan 2012, 13:47 »

Spiller: Robert Green
Sælger: West Ham
Køber Wolverhampton eller Newcastle.
Pris: 27 millioner

Jeg er meget i tvivl, da det er godt penge for en 32-årig keeper, men på den anden side, så ved jeg ikke hvem jeg skulle erstatte ham med, osv Wink Hvad havde i gjort?
Mit transferbudget er pt på 45 millioner +/- L)

Jeg har selv haft store overvejelser om netop Robert Green. Jeg hentede Alphonse Areola og har valgt at beholde Green lidt endnu. Dog vil jeg sige at 27 er en okay pris for ham, men jeg er så også mest til unge spillere...
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #447: 26 Jan 2012, 13:53 »

Jeg har selv haft store overvejelser om netop Robert Green. Jeg hentede Alphonse Areola og har valgt at beholde Green lidt endnu. Dog vil jeg sige at 27 er en okay pris for ham, men jeg er så også mest til unge spillere...

Netop Wink - Hvad hentede du Areola for? Smiley
Kevin Stuhr-Ellegaard er ikke god nok, i følge min talentspejders vurdering.. Jeg er igang med at sælge Green. Hvem kan erstatte?
« Seneste Redigering: 26 Jan 2012, 14:09 af Enzo » Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #448: 26 Jan 2012, 14:46 »

Spiller: Robert Green
Sælger: West Ham
Køber Wolverhampton eller Newcastle.
Pris: 27 millioner

Jeg er meget i tvivl, da det er godt penge for en 32-årig keeper, men på den anden side, så ved jeg ikke hvem jeg skulle erstatte ham med, osv Wink Hvad havde i gjort?
Mit transferbudget er pt på 45 millioner +/- L)

Jeg ville holde fast i ham, da han er en af de bedste målmænd i rækken og han har ydermere PL-erfaring når du vender tilbage i PL.. så jeg vil sige at der skal ligges mindst 20.000.000 kroner til før jeg ville overveje den handel..  Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #449: 26 Jan 2012, 15:31 »

Jeg ville holde fast i ham, da han er en af de bedste målmænd i rækken og han har ydermere PL-erfaring når du vender tilbage i PL.. så jeg vil sige at der skal ligges mindst 20.000.000 kroner til før jeg ville overveje den handel..  Peace
Tror jeg også, jeg har tænkt mig Wink
Der er bare opstået endnu en spektakulær situation.

Køber: Aston Villa
Sælger: West Ham
Spiller: Jack Collison
Bud: 47 millioner + 20% af næse salg.

En 22-årig central midtbanespiller, som der sikkert er stor fremtid i, men 47 millioner luner altså.
Selvom 47 millioner ville være dejligt, så fristes jeg til at afslå, pga. min mangel på kvalitetsfulde midtbanespillere, da jeg i min nuværende formation, spiller med 4 central midtbanespillere, hvor den ene er offensiv midtbane.
Her er jeg besat med Jack Collison, Mark Noble, Lansbury, Kevin Nolan, Diop og O'Niel.
« Seneste Redigering: 26 Jan 2012, 15:39 af Enzo » Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 110 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010