home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  2 Brugere, 328 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal / No Deal
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 110 Udprint
Forfatter Emne: Deal / No Deal  (Læst 177222 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #375: 06 Jan 2012, 01:02 »

Ved ikke om jeg synes han er så fantastisk trods målrettethed.  85 mio/100K pr uge er meget for en 16 årig.. Jeg ville kigge blandt de unge afrikanske spillere i stedet.. Smiley

Det var netop hans målrettethed, der faktisk var på 20 for en måned siden i spillet, samt det at han er perfektionist i personlighed, der gjorde jeg overvejede ham. Da han så også fik en masse stjerner samt at han stod til at kunne blive lige så god som M'Vila eller bedre blev beslutningen endnu sværere...

Overvejer lidt om jeg skal prøve at ha lidt is i maven, og så snuppe ham li før sommer transfervinduet... Men frygter også lidt at de italienske storklubber snupper ham for næsen af mig så... men ja prisen er noget møg lige nu...


Andre der vil komme med et input? Wink



men mht. at du nævner de afrikanske spillere, så var jeg faktisk allerede lidt off ved at han var italiener, da en af mine fremtidsplaner er at spille mere engelsk...
« Seneste Redigering: 06 Jan 2012, 01:04 af Highbury » Logged

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #376: 06 Jan 2012, 01:05 »

Det var netop hans målrettethed, der faktisk var på 20 for en måned siden i spillet, samt det at han er perfektionist i personlighed, der gjorde jeg overvejede ham. Da han så også fik en masse stjerner samt at han stod til at kunne blive lige så god som M'Vila eller bedre blev beslutningen endnu sværere...

Overvejer lidt om jeg skal prøve at ha lidt is i maven, og så snuppe ham li før sommer transfervinduet...

men mht. at du nævner de afrikanske spillere, så var jeg faktisk allerede lidt off ved at han var italiener, da en af mine fremtidsplaner er at spille mere engelsk...

Ok - så vil jeg ønske dig held og lykke! - Er i 2020 i Lutz PF chal - hvor jeg har overtaget Utd(denne sæson).. Der er kun ganske få engelske stjernespillere.. Ikke mindst blandt regens! Smiley

Men de skal selvf. nok kunne findes.. Om du så har råd til dem.. er en anden snak Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #377: 06 Jan 2012, 01:16 »

Ok - så vil jeg ønske dig held og lykke! - Er i 2020 i Lutz PF chal - hvor jeg har overtaget Utd(denne sæson).. Der er kun ganske få engelske stjernespillere.. Ikke mindst blandt regens! Smiley

Men de skal selvf. nok kunne findes.. Om du så har råd til dem.. er en anden snak Smiley

Tja tror desværre jeg er samme situation som dig... Det eneste jeg har fundet er et over middel målmandstallent og en rigtig stærk forsvarsspiller, fra england... ellers så er det hovedsageligt franske talenter jeg har fundet... og et par enkelte italienske...   Men tja et mål der pt har højere prioritet er at bygge på ungdommen, som så også får engelsk pas efter en række år...

men tror han får lov at vente til sommer... i håbet om han bliver billigere til den tid...
Håber på en stor sjat penge, da klubben netop gav mig  100 mio ekstra at handle for i vinterpausen.. men jeg har kun brugt småpenge jeg havde i forvejen...
Logged

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #378: 06 Jan 2012, 01:24 »

Tja tror desværre jeg er samme situation som dig... Det eneste jeg har fundet er et over middel målmandstallent og en rigtig stærk forsvarsspiller, fra england... ellers så er det hovedsageligt franske talenter jeg har fundet... og et par enkelte italienske...   Men tja et mål der pt har højere prioritet er at bygge på ungdommen, som så også får engelsk pas efter en række år...

men tror han får lov at vente til sommer... i håbet om han bliver billigere til den tid...
Håber på en stor sjat penge, da klubben netop gav mig  100 mio ekstra at handle for i vinterpausen.. men jeg har kun brugt småpenge jeg havde i forvejen...

Uden at skulle ødelægge tråden: så blev min eneste deal: 310 mio til Zenit for Niang: 35k/46mål Smiley (25 år)
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #379: 06 Jan 2012, 13:50 »

Jeg er Benfica med otte kampe tilbage i første sæson.. Jeg er blevet tilbudt Daniel Sturridge for 52.500.000 kroner og jeg mangler faktisk en angriber til sommer, da Mora er væk.. så han ville nok blive andet/tredje valg efter Cardozo og Olivera..

Er det en deal ?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #380: 06 Jan 2012, 13:56 »

Det er jo relativt mange penge, så jeg synes det kommer an på din pengepung.

Hvor mange penge har du?
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #381: 06 Jan 2012, 14:19 »

Det er jo relativt mange penge, så jeg synes det kommer an på din pengepung.

Hvor mange penge har du?

Hmm.. jeg har omkring de 50.000.000, men de har lige hævet prisen til 70.000.000 kroner så jeg har trukket mig fra handlen.. men han ender sikkert i 40.000.000 til sommer Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #382: 06 Jan 2012, 15:09 »

Ja, 70 mio er ret meget.
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #383: 06 Jan 2012, 15:18 »

Hmm.. jeg har omkring de 50.000.000, men de har lige hævet prisen til 70.000.000 kroner så jeg har trukket mig fra handlen.. men han ender sikkert i 40.000.000 til sommer Thumbs Up
Køb ham. Han rev alt i stykker i CHL og Ligaen i anden sæson i mit Newcastle-save.
Logged

welbz is dat guy

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #384: 06 Jan 2012, 15:20 »

Ja, 70 mio er ret meget.

Jep Thumbs Up

Køb ham. Han rev alt i stykker i CHL og Ligaen i anden sæson i mit Newcastle-save.

Jeg går efter ham til sommer.. han er mit andet valg på angrebsposten.. men jeg valgte at bruge nogen af mine resterende transferpenge på to kæmpe talenter som også er fra Portugal.. så det er lovely Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #385: 06 Jan 2012, 18:20 »

Køb ham. Han rev alt i stykker i CHL og Ligaen i anden sæson i mit Newcastle-save.

Det veksler nok.. I mit spiller han og Newcastle i Championship..
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #386: 06 Jan 2012, 18:22 »

Jeg ved godt det ikke er det rette sted, men er der nogen, der kan fortælle, hvordan jeg tager et billed inde i spillet? Smiley så jeg kan følge mine spilleres udvikling.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #387: 06 Jan 2012, 18:37 »

Sæson: 3.
Klub: Newcastle
Spiller: Jack Rodwell
Pris: 30 mil + Sanogo
Løn: 295k om ugen
Bonus: Bruger ikke rigtigt Sanogo så jeg er lidt for deal. MEN; har Tiote og Ross Barkley til den defensive midtbane, og tre klassespillere til en plads er for meget. På den anden centrale midt har jeg Cabaye og Ben Arfa. Barkley er 19, så hvis jeg henter Rodwell sender jeg nok Barkley afsted på lån i et år.

HJÆLP.
Logged

welbz is dat guy

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #388: 06 Jan 2012, 18:41 »

Jeg ved godt det ikke er det rette sted, men er der nogen, der kan fortælle, hvordan jeg tager et billed inde i spillet? Smiley så jeg kan følge mine spilleres udvikling.
Du kan bare bruge PrtSc (print screen) tasten på dit tastatur og så sætte den ind i paint Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #389: 06 Jan 2012, 18:43 »

Sæson: 3.
Klub: Newcastle
Spiller: Jack Rodwell
Pris: 30 mil + Sanogo
Løn: 295k om ugen
Bonus: Bruger ikke rigtigt Sanogo så jeg er lidt for deal. MEN; har Tiote og Ross Barkley til den defensive midtbane, og tre klassespillere til en plads er for meget. På den anden centrale midt har jeg Cabaye og Ben Arfa. Barkley er 19, så hvis jeg henter Rodwell sender jeg nok Barkley afsted på lån i et år.

HJÆLP.
Jeg vil sige deal Smiley Hvordan har han udviklet sig?
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 110 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010