home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  0 Brugere, 587 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal / No Deal
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 110 Udprint
Forfatter Emne: Deal / No Deal  (Læst 177270 gange)
bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #360: 03 Jan 2012, 17:52 »

Spiller: Ezequiel Lavezzi
Bud fra Man City på 195 mio kr.
Jeg er Napoli.
Er ved vinterpausen i første sæson

Hvis ja nogen ideer til hvem der kunne erstatte ham, bruger ham som OMH :-)

Vil helt klart sige deal og så hente Shaqiri i stedet for, han kan vel erhverves for omkring 40 eller sådan noget ! Smiley

Ville være super for dig og for klubbens økonomi Opstemt
Logged

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #361: 03 Jan 2012, 17:57 »

Spiller: Ezequiel Lavezzi
Bud fra Man City på 195 mio kr.
Jeg er Napoli.
Er ved vinterpausen i første sæson

Hvis ja nogen ideer til hvem der kunne erstatte ham, bruger ham som OMH :-)

Pres dem op.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #362: 04 Jan 2012, 13:16 »

Jeg er Aston Villa
Årstal: Sommeren 2015
Spiller: Chamack fra Arsenal
Værdi: 39 mio
Lønkrav: 2,5 mio pr. måned

Har pt Agbonlahor, Bendtner og Niang Smiley
Logged

Gangster_Calle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #363: 04 Jan 2012, 13:29 »

Jeg er Aston Villa
Årstal: Sommeren 2015
Spiller: Chamack fra Arsenal
Værdi: 39 mio
Lønkrav: 2,5 mio pr. måned

Har pt Agbonlahor, Bendtner og Niang Smiley
No Deal Smiley
Logged

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #364: 04 Jan 2012, 13:37 »

Fordi ? Smiley

Hælder nemlig selv til deal, problemet er bare, at hvis jeg ikke render ind i en skade, så vil minimum en af dem blive sur over manglende spilletid Opstemt
Logged

Ortelot
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #365: 04 Jan 2012, 13:58 »

Jeg er Aston Villa
Årstal: Sommeren 2015
Spiller: Chamack fra Arsenal
Værdi: 39 mio
Lønkrav: 2,5 mio pr. måned

Har pt Agbonlahor, Bendtner og Niang Smiley

Jeg ville nok også sige no deal, og i stedet hente de to største talenter under 18 og skiftevis leje dem ud.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #366: 04 Jan 2012, 15:43 »

Nu blev han hentet, da jeg synes det var meget få penge for en særdeles komplet spiller, der i øvrigt scorede 20 gange i 32 kampe i ligaen i sidste sæson Wink

Kan godt se argumentet med to store talenter, men de kan ikke erhverves til den pris. og har allerede Niang - men bestemt ikke noget dårligt bud.

Derudover er jeg netop i gang med en mindre udrensning i truppen, hvor jeg netop har sagt farvel til Adam Johnson efter tre fantastiske sæsoner i klubben, han røg til Liverpool, da Hazard kom til os. Ville gerne have beholdt Johnson som backup, men ud fra et økonomisk synspunkt ville det ikke være optimalt, da jeg kunne sælge ham for 110 nu og her.

Derudover har jeg både Marc Andre Ter-Stegen OG Ron-Robert Zieler i spil til målmandsposten, og overvejer om jeg bør sælge en af de to og så i stedet hente en fuldgod reservekeeper ind, der måske ikke har noget imod at stå bag den jeg vælger at beholde. (her tænker jeg især på Hennesey eller Kuhne fra sydafrika) Hvad siger i til det dilemma, bør jeg skifte keeper og hvem bør jeg i givet fald sælge?

Ter-Stegen stod de sidste kamp i sidste sæson, blandt andet de to sidste og afgørende i ligaen, samt CHL-finalen, hvor han stod stabilt i alle kampene, men på den anden side har Zieler stået langt de fleste kampe i årets løb og også blevet kåret som årets keeper i PRL samt fået prisen for Golden Glove ??

What to do ? Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #367: 05 Jan 2012, 01:45 »

Jeg er kommet i lidt af en knibe...

Kan hente Ter Stegen for 33 mio, og til en løn på 365K om ugen. Men jeg har Szczesny i forvejen, og han klarer den fint, faktisk så fint at han er på Barcelonas ønskeliste, så er jeg lidt i tvivl mht. hvad jeg skal gøre?

Købe Ter Stegen ?
Beholde eller sælge Szczesny?

Hvad siger i?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #368: 05 Jan 2012, 02:18 »

Jeg er kommet i lidt af en knibe...

Kan hente Ter Stegen for 33 mio, og til en løn på 365K om ugen. Men jeg har Szczesny i forvejen, og han klarer den fint, faktisk så fint at han er på Barcelonas ønskeliste, så er jeg lidt i tvivl mht. hvad jeg skal gøre?

Købe Ter Stegen ?
Beholde eller sælge Szczesny?

Hvad siger i?

DEAL Thumbs Up

Såvidt jeg har forstået er det en af de største målmandstalenter overhovedet i spillet og til den pris er du NØD til at sige ja.. ydermere synes jeg at du skal holde fast i polakken og se hvem der i første omgang vinder duellen om at være første gunner..  Wink så kan du jo altid sende ham til Barca senere Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #369: 05 Jan 2012, 02:43 »

DEAL Thumbs Up

Såvidt jeg har forstået er det en af de største målmandstalenter overhovedet i spillet og til den pris er du NØD til at sige ja.. ydermere synes jeg at du skal holde fast i polakken og se hvem der i første omgang vinder duellen om at være første gunner..  Wink så kan du jo altid sende ham til Barca senere Thumbs Up

Ja, har også ladet mig forstå at han sku være et super talent på sin position... derfor jeg valgte at overhale Bayern indenom med et bud...


Ja, lidt sund konkurrence mellem to ypperlige målmandstalenter... Har dog bar en gammel sur Italiener der så vil blive tredjevalg... han har allerede brokket sig over at han ikke fik kampe nok, så han spiller de fleste cup kampe nu... bortset fra den seneste hvor de ældste spillere på holdet var Vertonghen og Santos og hvor resten var langt yngre Smiley


Men ja, det bliver vel næsten nødt til at være en deal... blir det når jeg starter spillet op i morgen... Skal ha en overspringshandling, nu jeg sidder og forbereder forsvar af mit bachelor projekt... Opstemt
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #370: 05 Jan 2012, 04:03 »

Køb/Salg: Køb
Spiller: Marvin Martin, Sochaux
Sæson: Starten af anden (sommeren 2012)
Beløb: £18 millioner
Din klub: Paris SG.

Jeg hælder selv mest til et køb, da han er ung og allerede fantastisk god. Og så er han fransk.
Men er der andre bedre og billigere spillere der kunne være alternativer?
Logged

Dahnert
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #371: 05 Jan 2012, 05:19 »

Køb/Salg: Køb
Spiller: Marvin Martin, Sochaux
Sæson: Starten af anden (sommeren 2012)
Beløb: £18 millioner
Din klub: Paris SG.

Jeg hælder selv mest til et køb, da han er ung og allerede fantastisk god. Og så er han fransk.
Men er der andre bedre og billigere spillere der kunne være alternativer?

Deal. Han er virkelig en assist-machine. Du kan sikkert få nogen bedre, men hvis du gerne vil have en Fransk, så tag ham. Han er virkelig klasse.
Logged

One love - Liverpool FC <3

‎"Wow,exactly as I left it!" - Thiery Henry on seeing Arsenal's trophy cabinet.

WaterWar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #372: 05 Jan 2012, 22:26 »

Sælger: Man Utd
Spiller: Fabio
Køber: Chelsea
Beløb: 10 mio £ up front og 5 mio £ over 18 måneder
Hvornår: Jan 2012

Jeg sælger. Er i tvivl om hvorvidt jeg skal sælge ham. Han har spillet godt som backup på begge back positioner. Dog kan jeg for de penge købe Leigthon Baines som så kan gå ind og agere backup for Evra samt erstatning på længere sigt.

Deal/no deal? Smiley
Logged

Official member of Manchester United Football Club

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #373: 06 Jan 2012, 00:08 »

Hey folkens...

Er løbet ind i denne lille perfektionist til en fremtidig plads på førsteholdet.


Men klubben kunne jeg ikke presse længere ned end 85 mio. og hans agent var heller ikke nem at snakke med så er endt med en løn på 100K, hvilket jeg synes er meget når han ikke er andet end 16 år og derfor nok vil være ungdomsspiller en halv eller hel sæson frem... Så spørgsmålet er, skal jeg hente ham eller ej?

Det eneste der taler imod er hans lidt svage fysik samt prisen... hvad siger i?
Logged

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #374: 06 Jan 2012, 00:35 »

Hey folkens...

Er løbet ind i denne lille perfektionist til en fremtidig plads på førsteholdet.


Men klubben kunne jeg ikke presse længere ned end 85 mio. og hans agent var heller ikke nem at snakke med så er endt med en løn på 100K, hvilket jeg synes er meget når han ikke er andet end 16 år og derfor nok vil være ungdomsspiller en halv eller hel sæson frem... Så spørgsmålet er, skal jeg hente ham eller ej?

Det eneste der taler imod er hans lidt svage fysik samt prisen... hvad siger i?

Ved ikke om jeg synes han er så fantastisk trods målrettethed.  85 mio/100K pr uge er meget for en 16 årig.. Jeg ville kigge blandt de unge afrikanske spillere i stedet.. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 110 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010