home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  1 Bruger, 484 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal / No Deal
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 110 Udprint
Forfatter Emne: Deal / No Deal  (Læst 177343 gange)
Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #285: 20 Dec 2011, 21:02 »

august 2013, Oriol Romeu til fck for 65 mio

Deal/no Deal

Hvis du har pengene, klart deal! Men et SS af ham ville hjælpe en del. Og ville også godt se dit FCK-hold.
Logged

Aldrig alene!

BL83
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #286: 20 Dec 2011, 21:19 »

Chantome eller Strootman

Er atl. Madrid i 2. sæson skal spille sammen med Badelj
Logged

True Blue since  1995!
Brøndby siden 1989

jones-gf
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #287: 20 Dec 2011, 23:58 »

Jeg er Real Madrid og har lige fået et tilbud på Lass på 210 Millioner kr.

Skal jeg accepter han en gennemsnits bedømmelse på 7.60?
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #288: 21 Dec 2011, 15:07 »

Sælger: Everton (Mig)
Køber: Porto og Fiorentina
Spiller: Tim Howard
Spillerens værdi: 33 mio.
Købers bud: 50 mio.
Hvornår: Starten af 2. sæson

Er Everton og har hentet Samir Handanovic for sølle 24 mio. i Udinese. Nu er spørgsmålet så, om jeg skal sælge Howard for 50 mio. Han er blevet 33 år, men spillede en fantastisk første sæson og var med til at sikre mig en 5. plads med 15 clean sheets. Handanovic er "kun" 28 år, så han burde være en fremragende erstatning for Howard.

EDIT: Det skal nok også siges, at Everton jo ikke står i den bedste økonomiske situation, så 50 mio. ville gøre godt. Dog er Nicolas Gaitan fra Benfica på vej for 50 mio. så det kan gå lige op. Smiley

Hvad siger i boys? Deal eller No Deal?
« Seneste Redigering: 21 Dec 2011, 15:17 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #289: 21 Dec 2011, 15:23 »

Sælger: Everton (Mig)
Køber: Porto og Fiorentina
Spiller: Tim Howard
Spillerens værdi: 33 mio.
Købers bud: 50 mio.
Hvornår: Starten af 2. sæson

Er Everton og har hentet Samir Handanovic for sølle 24 mio. i Udinese. Nu er spørgsmålet så, om jeg skal sælge Howard for 50 mio. Han er blevet 33 år, men spillede en fantastisk første sæson og var med til at sikre mig en 5. plads med 15 clean sheets. Handanovic er "kun" 28 år, så han burde være en fremragende erstatning for Howard.

EDIT: Det skal nok også siges, at Everton jo ikke står i den bedste økonomiske situation, så 50 mio. ville gøre godt. Dog er Nicolas Gaitan fra Benfica på vej for 50 mio. så det kan gå lige op. Smiley

Hvad siger i boys? Deal eller No Deal?
Deal deal deal!
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #290: 21 Dec 2011, 15:42 »

Helt klart deal ! Opstemt
Logged

oscar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #291: 21 Dec 2011, 18:10 »

Køber: Liverpool (Mig)
Sælger: Lyon
Spiller Kim Källstrøm
Pris: 65 mio
1. sæson
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #292: 21 Dec 2011, 18:17 »

No deal Smiley

Mener ikke du har brug for endnu en midtbanespiller, men selvfølgelig op til dig, men vil mene du kan finde en bedere til samme penge..
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #293: 21 Dec 2011, 18:43 »

No deal Smiley

Mener ikke du har brug for endnu en midtbanespiller, men selvfølgelig op til dig, men vil mene du kan finde en bedere til samme penge..

No offense  Peace men er lige netop midtbanespillere en stor mangelvare i Liverpool? Og Källstrom er da en ganske udemærket 2-vejs midtbanespiller! Smiley
« Seneste Redigering: 21 Dec 2011, 19:14 af Sir Jeppe Nielsen » Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #294: 21 Dec 2011, 18:52 »

Gerrard, Henderson, Adam, Lucas er bare fire at de spillere de har, som jeg mener alle er bedre end Kim K Smiley

Så no offense selv Wink
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #295: 21 Dec 2011, 19:14 »

Det jeg mener er at Gerrard er den eneste spiller der både kan spille både defensivt og offensivt, han er 31 år og ualmindeligt skadesplaget. Jordan og Charlie er begge centrale midtbanespillere, men mere eller mindre ubrugelige defensivt. Tilbage er Lucas, og hvis man som mig godt kan lide at spille med en defensiv midtbanespiller er midtbanen slet ikke så sikker i mine øjne! Smiley Så jeg mener godt han kan overveje ham hvis han vil have en solid spiller der kan bruges både offensivt og defensivt! Men igen, du skal selvfølgeligt overveje hvordan du vil spille med din midtbane.  Wink

I øvrigt syntes jeg at Gerrard er den eneste af de fire der er bedre end Kim Smiley


PS. Min fejl, Lukas kan også bruges begge veje, lang tid siden jeg har set på Liverpools hold, men som sagt... hvis du kan lide at spille med en defensiv midt, bør du overveje at købe endnu en midtbanespiller. Om Kim K er den rette kan jeg ikke sige Smiley
« Seneste Redigering: 21 Dec 2011, 19:16 af Sir Jeppe Nielsen » Logged

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #296: 22 Dec 2011, 12:56 »

Har stærkt overvejet at skille mig af med De Rossi, pga. han er en utrolig løntung spiller?
Deal eller No Deal angående et salg af De Rossi
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #297: 22 Dec 2011, 12:57 »

Er lige blevet færdig med 2. sæson i mit Liverpool save, hvor jeg indtil videre har haft stor succes Smiley
Nu melder Tottenham sig så interesseret i Glen Johnson, som har haft en fin sæson, dog med store udfald. Han har dog spillet sig til en gennemsnitlige karakter på 7.07. . Da Tottenham meldte sig interesserede forsøgte jeg så at lave en byttehandel der hedder Johnson for Walker.. Er dog i tvivl? - Er det det rettet at gøre?

Ifølge min talentspejdere er Walkers nuværende niveau under Johnsons, men Walker skulle gerne blive bedre i fremtiden. Samtidig er han ca. 500.000 billigere i løn om ugen!

Deal/No Deal??
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #298: 22 Dec 2011, 13:02 »

Har stærkt overvejet at skille mig af med De Rossi, pga. han er en utrolig løntung spiller?
Deal eller No Deal angående et salg af De Rossi

Går udfra du er Roma? Smiley
Hvis ja, så synes jeg især ikke at du skal skille dig af med De Rossi.
Først og fremmest er han jo en fantastisk spiller, og derudover er han jo et ikon for klubben Smiley
Jeg synes kun du skal overveje det hvis han er utilfreds eller du modtager et virkelig godt bud Smiley
Logged

nln777
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #299: 22 Dec 2011, 13:16 »

Er lige blevet færdig med 2. sæson i mit Liverpool save, hvor jeg indtil videre har haft stor succes Smiley
Nu melder Tottenham sig så interesseret i Glen Johnson, som har haft en fin sæson, dog med store udfald. Han har dog spillet sig til en gennemsnitlige karakter på 7.07. . Da Tottenham meldte sig interesserede forsøgte jeg så at lave en byttehandel der hedder Johnson for Walker.. Er dog i tvivl? - Er det det rettet at gøre?

Ifølge min talentspejdere er Walkers nuværende niveau under Johnsons, men Walker skulle gerne blive bedre i fremtiden. Samtidig er han ca. 500.000 billigere i løn om ugen!

Deal/No Deal??
Ville helt klart sige deal. En meget yngre spiller, der ikke er så løntung, og så bliver han også en del bedre end Johnson. Så.. Deal!
Logged

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 110 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010