home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:22:54 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
01 Okt 2024, 19:15 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  1 Bruger, 496 Gæster Online.

Indlæg: 1132890 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal / No Deal
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 110 Udprint
Forfatter Emne: Deal / No Deal  (Læst 177501 gange)
Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #135: 20 Nov 2011, 16:41 »

Ville gerne have presset budet lidt længere op, men det var jo ikke til forhandling.
Ville gerne have haft noget nær 40 mil og måske 35% af næste salg.

Men ved du hvor meget man får i tv-indtægter for at være med i CL?
Er nemlig gået højt overraskende videre til 1 runde efter gruppe-spillet.
Så der burde jo komme mange penge i kassen fra den front når sæsonen er ovre.
Mener du får 52-53 mio det får jeg ihvertfald i Brøndby Opstemt Eller er det for at komme i gruppespillet?
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #136: 20 Nov 2011, 16:42 »

Mener du får 52-53 mio det får jeg ihvertfald i Brøndby Opstemt Eller er det for at komme i gruppespillet?

Fik samme beløb da jeg kom i gruppe-spillet.
Men der burde jo være mere end bare 52-53 mil.
FCK og OB snakker jo om tidligere i året der var 100-150 mil og hente jo? Smiley
Så håber da at få mere end 52-53 millioner
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #137: 20 Nov 2011, 16:44 »

Nej det er jeg desværre ikke sikker på, men præmiepenge kan du jo se under CHL-turneringen og så regler. og derudover kommer der jo også nogle tilskuer-indtægter ind på en ekstra hjemmekamp, men hvad du får sidst på sæsonen, det kan jeg desværre ikke huske...

Hvor meget bedre står han til at blive ? For ellers vil jeg mene at dobbel op af markedsværdien er meget godt solgt, men hvis han kun er halvt udviklet, så kan der selvfølgelig være perspektiver i at beholde ham Smiley

Det er dog værd at overveje hvad der sker, hvis du nægter ham et skifte til PRL - det kan risikere at han bliver utilfreds og vil sættes til salg, og så får du altså max 20 for ham, så det er en hårfin balance Wink
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #138: 20 Nov 2011, 16:45 »

Fik samme beløb da jeg kom i gruppe-spillet.
Men der burde jo være mere end bare 52-53 mil.
FCK og OB snakker jo om tidligere i året der var 100-150 mil og hente jo? Smiley
Så håber da at få mere end 52-53 millioner
Hvis du regner de 52 med du får fra start og samtidig tager højde for præmiepenge og tilskurerindtægter, så passer det vel meget godt med en 50 igen ?
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #139: 20 Nov 2011, 16:47 »

Nej det er jeg desværre ikke sikker på, men præmiepenge kan du jo se under CHL-turneringen og så regler. og derudover kommer der jo også nogle tilskuer-indtægter ind på en ekstra hjemmekamp, men hvad du får sidst på sæsonen, det kan jeg desværre ikke huske...

Hvor meget bedre står han til at blive ? For ellers vil jeg mene at dobbel op af markedsværdien er meget godt solgt, men hvis han kun er halvt udviklet, så kan der selvfølgelig være perspektiver i at beholde ham Smiley

Det er dog værd at overveje hvad der sker, hvis du nægter ham et skifte til PRL - det kan risikere at han bliver utilfreds og vil sættes til salg, og så får du altså max 20 for ham, så det er en hårfin balance Wink

Han står til ifølge assistenten at få 5 stjerner, og har pt. 3½ stjerne.
Jeg må indrømme, at den er lidt semi træls det her spot vi står i.

Jeg har dog lige hentet Amauri ind som erstatning(forstærkning, som er 4-stjernet på en fri transfer)
Og har en del angriber i forvejen, som dog står til 2½ til 3½ også. Men der er jo mange penge og hente i at sælge ham, hvis han bliver solgt igen jo Smiley
Logged

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #140: 21 Nov 2011, 18:45 »

Har muligheden for at sælge Sneijder til City for 400 mio? Deal eller No Deal?
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #141: 21 Nov 2011, 18:48 »

DEAL! Du kan sgu købe mange gode for 400 Opstemt
Logged

Manchester United

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #142: 21 Nov 2011, 20:08 »

Har muligheden for at sælge Sneijder til City for 400 mio? Deal eller No Deal?

Deal, Ganso(Paulo Henrique) kan jo erhverves for 250 mil eller noget i den stil.
Han er jo ret ung og har jo mange år endnu, mens Sneijder kun har 3-4 gode sæsoner måske tilbage, inden det går ned af måske i hans evner jo. Så har du jo 150 i kassen også, som du så kan bruge på en god spiller også Smiley
Logged

Mp
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #143: 21 Nov 2011, 20:15 »

Deal, Ganso(Paulo Henrique) kan jo erhverves for 250 mil eller noget i den stil.
Han er jo ret ung og har jo mange år endnu, mens Sneijder kun har 3-4 gode sæsoner måske tilbage, inden det går ned af måske i hans evner jo. Så har du jo 150 i kassen også, som du så kan bruge på en god spiller også Smiley

eller måske lucas soura fra santos i brasil. Han bliver god og brugte ham selv i stedet for Sneijder  Inter, men hans pris kan dog være høj
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #144: 21 Nov 2011, 20:26 »

eller måske lucas soura fra santos i brasil. Han bliver god og brugte ham selv i stedet for Sneijder  Inter, men hans pris kan dog være høj
Så er det godt man kan vælge at betale et par millioner pr. måned Wink
Eller prøv at kigge på en spiller som Javier Pastore!
Logged

jesper-lc
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #145: 21 Nov 2011, 22:32 »

Spiller: Lucas Andersen
Sælger: AaB (mig)
Køber: Schalke 04
Bud: 50 millioner kr,-
Sæson: 15/16

Deal/No deal?
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #146: 21 Nov 2011, 22:35 »

Kommer an på hvordan det går dig Smiley

Ligger du til at vinde ligaen og ryge i CHL hvert år vil jeg sige no deal, ellers vil jeg overveje det Smiley

Han er dog et vanvittigt talent, og g¨r udfra han næsten er 50 værd i markedsværdi  - men ved jeg naturligvis ikke Smiley
Logged

jesper-lc
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #147: 21 Nov 2011, 22:42 »

Han er 16 millioner værd i markedsværdi.
Jeg spiller CL hvert år og har tilmed vundet Europa League.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #148: 21 Nov 2011, 22:49 »

Wow, imponerende han ikke er mere værd alligevel. I mit save hentede jeg ham til liverpool i første sæson og er i første halvdel af 2014 og han er allerede over 30 mio værd Smiley

Men går udfra at han er en meget stor drivkraft i din offensiv når du er så langt fremme? Han er vel også en af de bedre offensive midtbanspillere i europa, og når du er med i CHL vil jeg mene at du skal beholde ham, da et salg på den længere bane godt kan risikere at koste dig markant mere end de 50 millioner Smiley

men det jo bare mit bedste bud Peace
Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #149: 21 Nov 2011, 23:07 »

Wow, imponerende han ikke er mere værd alligevel. I mit save hentede jeg ham til liverpool i første sæson og er i første halvdel af 2014 og han er allerede over 30 mio værd Smiley

Men går udfra at han er en meget stor drivkraft i din offensiv når du er så langt fremme? Han er vel også en af de bedre offensive midtbanspillere i europa, og når du er med i CHL vil jeg mene at du skal beholde ham, da et salg på den længere bane godt kan risikere at koste dig markant mere end de 50 millioner Smiley

men det jo bare mit bedste bud Peace

Husk på at de større lande har jo langt større værdi på spillerne end hvis de f.eks spillede i Aab. Så derfor er budet vel hellere ikke helt urealitisk. Dog burde det nok være lidt større i mine øjne også Smiley
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 110 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010