home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1028 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal / No Deal
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 110 Udprint
Forfatter Emne: Deal / No Deal  (Læst 175837 gange)
150797
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1500: 05 Aug 2012, 17:02 »

Er igang med et save hvor planen er jeg skal rundt og prøve de forskellige ligaer af, og gerne de mere eksotiske hvis muligt. Men pt. har jeg kun været i Fulham, og nu Wolfsburg, som er de klubber der først tilbød mig job da jeg var arbejdsløs.

Lige nu er jeg igang med Wolfsburg, hvor jeg i midten af 3. sæson ligger nummer 1 med et enkelt point til Leverkusen. Men nu da Benitez er blevet fyret i Malaga kædes jeg sammen med det job. Skal man gå efter udfordringen i det spanske, hvor klubben ligger nr. 11, eller skal jeg blive i det tyske og forsøge at hjemføre nogle trofæer til Wolfsburg? Jeg er desuden også i CHL med Wolfsburg, da jeg sikrede dem en 4. plads i sidste sæson da jeg overtog dem, og er kun nogle få point fra at være i knock-out fasen...

Skal jeg smutte til udfordringen i Spanien, eller vinde hæder i det Tyske?? 

ps. Tror det er muligt at snuppe både pokal og mesterskab i Tyskland, da Bayern spiller helt af h! til, og Dortmound kan heller ikke følge med... Men udfordringen i den nyrige spanske klub lokker...

Synes du skal blive i Wolfsburg. Det er vel bedre at være tyske mestre end nr. 11 i Spanien... Ved godt at det er fedt med noget udfordring også men synes stadig hellere at du skal blive i Wolfsburg Smiley

Og det lyder da som et meget fedt spil du har gang i, tror faktisk også jeg vil starte et nyt spil som arbejdsløs Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1501: 05 Aug 2012, 17:28 »

Vind noget med Wolfsburg, og tag så videre til en anden liga Smiley

Ja, det har jeg også haft planer om, indtil tilbudet kom, men overvejer også lidt om mit rep. i spillet så kan afskrække de mindre klubber fra at vælge mig som manager... har søgt brasilianske jobs et par gange inden Wolfsburg, men fik dem ikke, selvom de valgte en totalt ukendt manager...

Synes du skal blive i Wolfsburg. Det er vel bedre at være tyske mestre end nr. 11 i Spanien... Ved godt at det er fedt med noget udfordring også men synes stadig hellere at du skal blive i Wolfsburg Smiley

Og det lyder da som et meget fedt spil du har gang i, tror faktisk også jeg vil starte et nyt spil som arbejdsløs Smiley

Ja der er self noget mere ved at kunne skrive et mesterskab på cv'et, men som nævnt ovenfor kan det også komme til at hindre min jobsøgen lidt mere... har faktisk en pokaltitel fra sidste sæson med Wolfsburg, hvor jeg førte dem fra 15. til 4. pladsen på en halv sæson og førte dem til en pokalsejr på samme tid, over Dortmund.

Men ja det er en fed måde at komme igang med et lidt anderledes save end man normalt gør... ville normalt hverken have valgt Fulham eller Wolfsburg, men udfordringen i klubberne var sku sjove, og det er også derfor jeg overvejer Malaga kunne have været sjovt... men snupper nok sæsonen ud med de tyske ulve Opstemt som faktisk er ejet af Volkswagen AG, så økonomien er okay, tiltrækningskræften er bar lidt svag på de store stjerner...

Men har da hentet A. Hernandez (Palermo), Vorsah (Hoffenheim) og James Rodriguez (Porto)  Opstemt... de to første har dog været/er ude med skader siden sæsonstarten  ticked off
« Seneste Redigering: 05 Aug 2012, 17:38 af Highbury » Logged

150797
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1502: 05 Aug 2012, 17:32 »

Klogt valg at blive synes jeg Smiley

Er startet og blev tilbudt Anderlecht men afslog da jeg gerne ville til en lidt større liga istedet og de lå også kun nr. 9. Er ved november og bliver nu sat i forbindelse med Newcastle Opstemt

EDIT: Villas-boas fik Newcastle jobbet..
« Seneste Redigering: 05 Aug 2012, 17:34 af 150797 » Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1503: 05 Aug 2012, 17:40 »

Klogt valg at blive synes jeg Smiley

Er startet og blev tilbudt Anderlecht men afslog da jeg gerne ville til en lidt større liga istedet og de lå også kun nr. 9. Er ved november og bliver nu sat i forbindelse med Newcastle Opstemt

EDIT: Villas-boas fik Newcastle jobbet..

Jeg havde takket ja til en tur til den belgiske liga, den er jo dejligt anderledes end mange af de andre Wink

Edit: Villas-Boas var også den heldige her, han snuppede Malagaposten nu jeg valgte at takke nej...
« Seneste Redigering: 05 Aug 2012, 17:43 af Highbury » Logged

150797
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1504: 05 Aug 2012, 19:19 »

Ja jeg havde også gjort det hvis det ikke var fordi jeg næsten lige havde haft et spil med Brugge Wink
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1505: 06 Aug 2012, 00:41 »

Ja jeg havde også gjort det hvis det ikke var fordi jeg næsten lige havde haft et spil med Brugge Wink

Okay, så forstår jeg dig meget bedre Wink ingen grund til at vende tilbage til det samme igen...




Jeg har så lige fået følgende tilbud ind af døren...



Er det stadig en no deal?
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1506: 06 Aug 2012, 01:03 »

Okay, så forstår jeg dig meget bedre Wink ingen grund til at vende tilbage til det samme igen...




Jeg har så lige fået følgende tilbud ind af døren...



Er det stadig en no deal?

Fik du vundet det meterskab? hvis nej, så er kan jeg se dit dillema  Wink his du har vundet det så sig ja tak. Det er jo en super udfordring du får dig der, og så er ligaen jo eksotisk som du jo gerne ville have  Wink
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1507: 06 Aug 2012, 01:13 »

Fik du vundet det meterskab? hvis nej, så er kan jeg se dit dillema  Wink his du har vundet det så sig ja tak. Det er jo en super udfordring du får dig der, og så er ligaen jo eksotisk som du jo gerne ville have  Wink

Er desvær samme sæson endnu... så intet mesterskab endnu... Desvær, for ellers var jeg smuttet uden at tøve... for ja det er li den type klubber der ville være sjove i dette save... argh... overvejer at sove på det... det irriterer mig at skulle takke nej til portugal, men et mesterskab er inden for rækkevidde :S
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1508: 06 Aug 2012, 01:15 »

Er desvær samme sæson endnu... så intet mesterskab endnu... Desvær, for ellers var jeg smuttet uden at tøve... for ja det er li den type klubber der ville være sjove i dette save... argh... overvejer at sove på det... det irriterer mig at skulle takke nej til portugal, men et mesterskab er inden for rækkevidde :S

Jamen hvordan ligge Benfica så? for hvis de har chance for at vinde mesterskabet, kan du måske godt gøre det.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1509: 06 Aug 2012, 01:24 »

Jamen hvordan ligge Benfica så? for hvis de har chance for at vinde mesterskabet, kan du måske godt gøre det.

De ligger nummer tre, ligastillingen i portugal er herunder samt truppen som er okay spændende...



« Seneste Redigering: 06 Aug 2012, 01:25 af Highbury » Logged

150797
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1510: 06 Aug 2012, 17:25 »

Ja den er straks sværere... Men personligt tror jeg dog stadig jeg havde valgt at blive indtil efter sæsonen Smiley
Logged

DressKuku
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1511: 06 Aug 2012, 22:21 »

Jeg er blevet tilbudt Alderweireld for 52.5 mio. DKK efter lige godt halvanden sæson. Jeg er Arsenal og har Koscielny, Vermaelen, Mertesacker og Bartley som centrale forsvarere. Deal/No deal?
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1512: 07 Aug 2012, 09:00 »

Jeg er blevet tilbudt Alderweireld for 52.5 mio. DKK efter lige godt halvanden sæson. Jeg er Arsenal og har Koscielny, Vermaelen, Mertesacker og Bartley som centrale forsvarere. Deal/No deal?

sig ja også sælg den høje tysker Smiley
- alderweireld er giftig på hovedet.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1513: 09 Aug 2012, 22:29 »



9 millioner.

Deal/No deal?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Gungner
Gæst
 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1514: 09 Aug 2012, 22:30 »



9 millioner.

Deal/No deal?

Deal.
Logged

Sider: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 110 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010