home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 528 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal / No Deal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 110 Udprint
Forfatter Emne: Deal / No Deal  (Læst 175840 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1485: 31 Jul 2012, 15:18 »

Deal - Men tror du ikke at du kan få presset prisen yderligere, da det er efter eget ønske at han er sat til salg?

Har prøvet, men Caen har afvist bud på 35 millioner... så tror jeg skal op og møde deres 42 mil krav.
Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1486: 31 Jul 2012, 15:33 »

Har prøvet, men Caen har afvist bud på 35 millioner... så tror jeg skal op og møde deres 42 mil krav.

Selvom du skal ligge 42 mio er det et must buy :-)
Sørg for han får spilletid. Evt via udlejning, får han det bliver han en af spillets bedste angribere.
Logged


Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1487: 01 Aug 2012, 18:29 »

dette her omhandler så mig selv (manager)

jeg er i min blog, Min vej til verdens top, formået efter 5 sæsoner at rykke op i Premier League, med Oldham. jeg har nu fået et kontrakt tilbud til FC Groningen i Holland. De spiller i den bedste række og blev nummer 5 sidste sæson. Jeg er virkelig blevet glad for Oldham, men ønsker samtidig nye udfordringer!

Deal eller no Deal ? Opstemt
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1488: 01 Aug 2012, 18:36 »

dette her omhandler så mig selv (manager)

jeg er i min blog, Min vej til verdens top, formået efter 5 sæsoner at rykke op i Premier League, med Oldham. jeg har nu fået et kontrakt tilbud til FC Groningen i Holland. De spiller i den bedste række og blev nummer 5 sidste sæson. Jeg er virkelig blevet glad for Oldham, men ønsker samtidig nye udfordringer!

Deal eller no Deal ? Opstemt
I FM11 havde jeg et rigtig dejligt save med Groningen. Jeg ville tage skiftet, ellers kan du også risikere at du går død inden få sæsoner.

Du kunne jo vælge at "gemme som" inden du tager jobbet, så kan du altid tage tilbage, hvis det nye job ikke fanger dig Smiley
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1489: 01 Aug 2012, 18:39 »

I FM11 havde jeg et rigtig dejligt save med Groningen. Jeg ville tage skiftet, ellers kan du også risikere at du går død inden få sæsoner.

Du kunne jo vælge at "gemme som" inden du tager jobbet, så kan du altid tage tilbage, hvis det nye job ikke fanger dig Smiley

Det kunne jeg, men som en del i en blog, er det jo svært at gå tilbage i tiden. Jeg overvejer også lidt at gemme Oldham spillet, som Oldham så jeg har det til fremtiden også rykke videre til Groningen
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1490: 01 Aug 2012, 18:46 »

Ah ja, havde lige misset at læse det var en blog Wink

Valget er selvfølgelig dit, men Groningen tror jeg ville være et underholdende valg, da de ikke er et tophold, men stadig kan kæmpe med i toppen af det Hollandske.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1491: 01 Aug 2012, 19:05 »

jeg vil tænke over det! takker for din mening Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

lowsteen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1492: 03 Aug 2012, 08:17 »

Lige startet nyt save med Liverpool, og i første transfervindue melder City sig interesserede i Agger.

De forhøre sig om ham og jeg melder jeg vil have 250 mio. for ham. City byder derefter 175 mio, men jeg afviser.

Synes i jeg burde have solgt ham? Nu er han blevet utilfreds  ticked off  ticked off  ticked off

Ps. til jer der har solgt ham tidligere, hvor meget har i fået?  Rullende Øjne
Logged

Schram
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1493: 03 Aug 2012, 08:24 »

Hold fast i et pris niveau 200-250 mio. Når jeg har været Liverpool har jeg aldrig solgt ham.
Logged

lowsteen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1494: 03 Aug 2012, 08:39 »

Hold fast i et pris niveau 200-250 mio. Når jeg har været Liverpool har jeg aldrig solgt ham.

Hørt! Det er også kun en retfærdig pris. Manden er genial  Smiley
Logged

Supersub
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1495: 03 Aug 2012, 11:47 »

Sergio Busquets er netop blevet sat til salg i mit Tottenham save. Jeg har netop afsluttet 3. sæson og mangler en midtbanespiller, som kan spille ved siden af Javi Martínez.
Barcelona vil have 170 mio for ham. Deal/No deal?
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1496: 03 Aug 2012, 11:50 »

Sergio Busquets er netop blevet sat til salg i mit Tottenham save. Jeg har netop afsluttet 3. sæson og mangler en midtbanespiller, som kan spille ved siden af Javi Martínez.
Barcelona vil have 170 mio for ham. Deal/No deal?

No deal - Ihvertfald hvis du bruger Javier Martinez som den defensive, for Busquets har også sine roller i det defensive.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Supersub
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1497: 03 Aug 2012, 11:52 »

Det vil jeg tage til eftertanke. Tak!
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1498: 05 Aug 2012, 14:11 »

Er igang med et save hvor planen er jeg skal rundt og prøve de forskellige ligaer af, og gerne de mere eksotiske hvis muligt. Men pt. har jeg kun været i Fulham, og nu Wolfsburg, som er de klubber der først tilbød mig job da jeg var arbejdsløs.

Lige nu er jeg igang med Wolfsburg, hvor jeg i midten af 3. sæson ligger nummer 1 med et enkelt point til Leverkusen. Men nu da Benitez er blevet fyret i Malaga kædes jeg sammen med det job. Skal man gå efter udfordringen i det spanske, hvor klubben ligger nr. 11, eller skal jeg blive i det tyske og forsøge at hjemføre nogle trofæer til Wolfsburg? Jeg er desuden også i CHL med Wolfsburg, da jeg sikrede dem en 4. plads i sidste sæson da jeg overtog dem, og er kun nogle få point fra at være i knock-out fasen...

Skal jeg smutte til udfordringen i Spanien, eller vinde hæder i det Tyske?? 

ps. Tror det er muligt at snuppe både pokal og mesterskab i Tyskland, da Bayern spiller helt af h! til, og Dortmound kan heller ikke følge med... Men udfordringen i den nyrige spanske klub lokker...
Logged

emil5417
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1499: 05 Aug 2012, 14:20 »

Vind noget med Wolfsburg, og tag så videre til en anden liga Smiley
Logged

Arsenal<3

Sider: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 110 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010