|
Strandby
|
|
Nope. Den eneste Pescara spiller jeg kan se i mit save er Matti Lund, men det er vist kun fordi at jeg har valgt DK, og ikke har valgt Italien i starten.
Det er nok der den ligger.. 
|
|
|
|
|
|
Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.
To dare is to do.
COYS <3
|
|
|
|
|
Kamds
|
|
Igen.. Swansea ( Mig ) Januar vinduet. Marco Capuano ( 13 mio ) Marco Verratti ( 12 mio )
Deal no deal? Verratti 100% right?
Jeg vil sige go for it! Verratti kan blive skide god, og Capuano er en rigtig god forsvarsspiller til de penge! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Strandby
|
|
Jeg vil sige go for it! Verratti kan blive skide god, og Capuano er en rigtig god forsvarsspiller til de penge!  Well, har hentet begge 
|
|
|
|
|
|
To dare is to do.
COYS <3
|
|
|
|
|
Strandby
|
|
Swansea 2sæson Sebastian Coates 120 mio?? Deal no deal? Har i forvejen Williams/Okore/C.Dawson
|
|
|
|
|
|
To dare is to do.
COYS <3
|
|
|
|
|
Cesc
|
|
Swansea 2sæson Sebastian Coates 120 mio?? Deal no deal? Har i forvejen Williams/Okore/C.Dawson
No deal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Strandby
|
|
No deal.
Okay 
|
|
|
|
|
|
To dare is to do.
COYS <3
|
|
|
|
|
Strandby
|
|
Swansea 2 sæson Luuk de Jong 65 mio??
Havde ham på leje i første sæson.. 26 kampe, 7 mål og 6ass.
Deal no deal??
|
|
|
|
|
|
To dare is to do.
COYS <3
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Hvorfor skriver du ikke værdi og tilbud i samme valuta? Desuden er han et mega-talent, så jeg ville umiddelbart sige nej.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pati924
|
|
Hvorfor skriver du ikke værdi og tilbud i samme valuta? Desuden er han et mega-talent, så jeg ville umiddelbart sige nej.
Tilbud 147 mil dkk Det er fordi jeg i mellemtiden havde ændret fra DKK til euro. Men jeg endte med at acceptere tilbudet, 147 mil er mange penge i Odense og især DK
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SørenA
Gæst
|
|
skal jeg sælge Danny O. for 8 mio. kr - Cash? Er i starten af spillet 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 31 Jul 2012, 00:20 af SørenA »
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
skal jeg sælge Danny O. for 8 mio. kr - Cash? Er i starten af spillet  Det ville jeg gøre. Midtjylland plejer at sælge ham for under 500k i mine saves, så 8 mil er sgu en deal 
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
SørenA
Gæst
|
|
Det var også det jeg tænkte, dog har han spillet 8 kampe og lavet 3 mål, samt spiller til 7.56 i snit - så er i den grad i tvivl  EDIT : jeg takkede pænt ja tak! 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 31 Jul 2012, 00:39 af SørenA »
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Mbaye Niang for 42 millioner kroner? Jeg er PSG og Niang er sat til salg efter eget ønske (Jeg er i November, første sæson).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Mbaye Niang for 42 millioner kroner? Jeg er PSG og Niang er sat til salg efter eget ønske (Jeg er i November, første sæson).
Deal - Men tror du ikke at du kan få presset prisen yderligere, da det er efter eget ønske at han er sat til salg?
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|