home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 613 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal / No Deal
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 110 Udprint
Forfatter Emne: Deal / No Deal  (Læst 176030 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1365: 14 Jul 2012, 13:49 »

Kan du komme med nogle eksempler?? Smiley

Smide ud:
Jonsson og Oxlade(har ikke selv haft held med ham i fm12, desværre).

Muligheder at hente ind:
Badelj (For mig virker han bar hver gang, og som regel er hans udvikling også eksploderet når man kommer til 2014), Hazard, Griezmann, Nasri, Douglas Costa og Mateo Kovacic (Er godt nok lidt over en sæson længere end dig, men i mit er han blevet vildt nice i CSKA Moscow Opstemt )

Ved ikke om det hjælper eller om du allerede har besluttet dig Wink

Edit: Blot for lige at underbygge hvad jeg skrev om kroaten, så ser han således ud i mit save.
« Seneste Redigering: 14 Jul 2012, 13:51 af Highbury » Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1366: 15 Jul 2012, 16:04 »

Barca har lige budt 365 mio for Hulken.. Er self porto. Er i 2013.

deal eller no deal? han er for vild i mit spild, men det er godt nok mange penge!

edit det er så 305 kontant og 60 efter 20 mål, så de er jo så godt som hjemme også hvis jeg siger ja.
Logged

It's all, part of the plan.

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1367: 15 Jul 2012, 17:07 »

Smide ud:
Jonsson og Oxlade(har ikke selv haft held med ham i fm12, desværre).

Muligheder at hente ind:
Badelj (For mig virker han bar hver gang, og som regel er hans udvikling også eksploderet når man kommer til 2014), Hazard, Griezmann, Nasri, Douglas Costa og Mateo Kovacic (Er godt nok lidt over en sæson længere end dig, men i mit er han blevet vildt nice i CSKA Moscow Opstemt )

Ved ikke om det hjælper eller om du allerede har besluttet dig Wink

Edit: Blot for lige at underbygge hvad jeg skrev om kroaten, så ser han således ud i mit save.


Har selv Kovacic ( Lejet ud )
Jeg solgte Lucas. Ox og Jonsson har været ret gode så.. Men er pt ved  2maj 2014. og til sommer sker der STOR udrensning sååå Wink.
tak for tippet!
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1368: 15 Jul 2012, 17:29 »

Barca har lige budt 365 mio for Hulken.. Er self porto. Er i 2013.

deal eller no deal? han er for vild i mit spild, men det er godt nok mange penge!

edit det er så 305 kontant og 60 efter 20 mål, så de er jo så godt som hjemme også hvis jeg siger ja.

Har du en klar til at erstatte ham? evt. en du ved du kan hente ind for de penge du tjener?
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1369: 15 Jul 2012, 17:32 »

Jeg bruger Rodriguez på den anden kant, og på højre kanten ligger Joel Valencia ellers når hulk er fremme. Så det ville blive ham, ellers så ville jeg hente en erstatning. Jeg har i forvejen +200 at købe for, så et salg af hulk på 365 ville give mig ret gode muligheder for en erstatning vil jeg sige.. Han er jo bare klasse, og har papir på ham til 18, men ja Smiley
Logged

It's all, part of the plan.

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1370: 15 Jul 2012, 17:33 »

Har selv Kovacic ( Lejet ud )
Jeg solgte Lucas. Ox og Jonsson har været ret gode så.. Men er pt ved  2maj 2014. og til sommer sker der STOR udrensning sååå Wink.
tak for tippet!

Okay, er han ikke god nok til at mase sig ind på førsteholdet?

Okay, blir spændende hvem du så gir lov til at blive... Jeg er ikke igang med udrensning, men roterer i stedet blot de nye folk ind lidt efter lidt. Har så mange på lager at jeg nok burde sælge... Fik li en skade til min ene venstrekant, men har 2 andre der uden problemer kan tage over... Alle regens...
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1371: 15 Jul 2012, 17:38 »

Jeg bruger Rodriguez på den anden kant, og på højre kanten ligger Joel Valencia ellers når hulk er fremme. Så det ville blive ham, ellers så ville jeg hente en erstatning. Jeg har i forvejen +200 at købe for, så et salg af hulk på 365 ville give mig ret gode muligheder for en erstatning vil jeg sige.. Han er jo bare klasse, og har papir på ham til 18, men ja Smiley

Jeg vil nok holde på ham, men også blot fordi jeg ik li kan komme på nogen med samme kvaliteter som kan erstatte ham... Har dog kun selv haft ham en gang... synes altid han er for dyr Opstemt
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1372: 15 Jul 2012, 17:49 »

Jeg vil nok holde på ham, men også blot fordi jeg ik li kan komme på nogen med samme kvaliteter som kan erstatte ham... Har dog kun selv haft ham en gang... synes altid han er for dyr Opstemt

Så skulle det måske være lucas, oscar eller ganso? de er jo også for vilde, og de er stadigvæk i brasillien.. men ja, han er for sindsyg, og ikke nem at erstatte.
« Seneste Redigering: 15 Jul 2012, 17:52 af makkerskilap » Logged

It's all, part of the plan.

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1373: 15 Jul 2012, 18:04 »

Så skulle det måske være lucas, oscar eller ganso? de er jo også for vilde, og de er stadigvæk i brasillien.. men ja, han er for sindsyg, og ikke nem at erstatte.

Hvor er Neymar røget hen?

Lucas ville jeg nok vælge af de tre du selv nævner. Damiao kunne jo snuppe angrebspladsen hvis du nu alligevel shopper brasiliansk Wink Men er sikker på de to tilsammen er for dyre...
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1374: 15 Jul 2012, 18:46 »

Okay, er han ikke god nok til at mase sig ind på førsteholdet?

Okay, blir spændende hvem du så gir lov til at blive... Jeg er ikke igang med udrensning, men roterer i stedet blot de nye folk ind lidt efter lidt. Har så mange på lager at jeg nok burde sælge... Fik li en skade til min ene venstrekant, men har 2 andre der uden problemer kan tage over... Alle regens...


Når transfervinduet starter så skriver jeg lige HELE truppen op herinde, også ka vi tage den derfra ;-)....

Hensyn til regens.. Har jeg omkring 8 tror jeg??? ( som der har potientiale ) så..  Det kan du glæde dig til! KÆMPE TRUP...
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1375: 15 Jul 2012, 18:48 »

Hvor er Neymar røget hen?

Lucas ville jeg nok vælge af de tre du selv nævner. Damiao kunne jo snuppe angrebspladsen hvis du nu alligevel shopper brasiliansk Wink Men er sikker på de to tilsammen er for dyre...

Han er stadigvæk i santos også.. Peace men tror næppe han vil til klubben. kunne ellers være nice!
jeg prøvede at presse barca til 400 mio, men de trak sig. kampen efter scorede han 2 kasser  Thumbs Up
Logged

It's all, part of the plan.

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1376: 15 Jul 2012, 18:57 »

Når transfervinduet starter så skriver jeg lige HELE truppen op herinde, også ka vi tage den derfra ;-)....

Hensyn til regens.. Har jeg omkring 8 tror jeg??? ( som der har potientiale ) så..  Det kan du glæde dig til! KÆMPE TRUP...

Okay, det gør vi bar...

Tja, jeg har så mange at jeg har delt dem op på alle tre hold jeg har. Har nogle der spiller u18, men som nemt ville kunne træde ind i prl Opstemt
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1377: 15 Jul 2012, 18:59 »

Han er stadigvæk i santos også.. Peace men tror næppe han vil til klubben. kunne ellers være nice!
jeg prøvede at presse barca til 400 mio, men de trak sig. kampen efter scorede han 2 kasser  Thumbs Up

Så hold fast på ham indtil videre Opstemt

Okay, men undersøg om Neymar er interesseret, du kan jo eventuelt rose ham i pressen for at gøre ham mere positivt indstillet i forhold til dig og din klub Smiley
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1378: 15 Jul 2012, 20:16 »

Såå Highbury!

Målmænd : Mandanda - Ospina - Laurentiu Branescu ( Regner med at sælge Ospina, da jeg fik ham på fri og kan tjene en gnast , gjorde det sammen med Adler. ( Har en regen også der bare skal lejes ud endnu en sæson )

Forsvar : Kyle Walker - Azpilicueta - Astori - Okore - Sime V - Varane - Astori kunne sælges da jeg også fik ham på fri. Men der er en backup nødvendig!
Evt. Kurt Zouma?

Midtbane : Veloso - M'vila - Verratti - Eriksen - Ox - Andre Ayew - Gylfi . Mulighed for salg der.

Angreb : Rasmus Jonsson ... og Lukaku på lån . Ny angriber skal ind.

Nu kommer vi til de udlånte og kommende OM spillere!

Chuks Aneke - Aquilani - Cambiasso - J. Colback - Manuel Fernandes - V.Fisher - Mauro Formica - Sebastian Giovinco - Huseklepp - S. Keita - Manuel Lanzini - Mokotjo - Nicki Bille Peace - Sotiris Ninis - Sergio Romero - Erick Torres - Danny Wilson .. ALLE ankommer på fri transer!

Udlånte : Romario - Wallace - Gael Andonian - Frederik Helstrup - Luke Shaw - Frederik Holst - Ole K. Selnæs - Rephael Holzhauser - Anthony Forde - Kovacic - Adam Maher - L.Nangis - Lucas Andersen - Danny Welbeck - Carlos Fierro - Juanmi - M.Niang .  ALLE udlånte - Skal af med en del kan du se.

Skal også have et overblik over min måske kommende start 11.

Såååå, ALLE ting kan indvendes, bare skyd ! Peace Peace Peace
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1379: 15 Jul 2012, 23:46 »

Såå Highbury!

Målmænd : Mandanda - Ospina - Laurentiu Branescu ( Regner med at sælge Ospina, da jeg fik ham på fri og kan tjene en gnast , gjorde det sammen med Adler. ( Har en regen også der bare skal lejes ud endnu en sæson )

Forsvar : Kyle Walker - Azpilicueta - Astori - Okore - Sime V - Varane - Astori kunne sælges da jeg også fik ham på fri. Men der er en backup nødvendig!
Evt. Kurt Zouma?

Midtbane : Veloso - M'vila - Verratti - Eriksen - Ox - Andre Ayew - Gylfi . Mulighed for salg der.

Angreb : Rasmus Jonsson ... og Lukaku på lån . Ny angriber skal ind.

Nu kommer vi til de udlånte og kommende OM spillere!

Chuks Aneke - Aquilani - Cambiasso - J. Colback - Manuel Fernandes - V.Fisher - Mauro Formica - Sebastian Giovinco - Huseklepp - S. Keita - Manuel Lanzini - Mokotjo - Nicki Bille Peace - Sotiris Ninis - Sergio Romero - Erick Torres - Danny Wilson .. ALLE ankommer på fri transer!

Udlånte : Romario - Wallace - Gael Andonian - Frederik Helstrup - Luke Shaw - Frederik Holst - Ole K. Selnæs - Rephael Holzhauser - Anthony Forde - Kovacic - Adam Maher - L.Nangis - Lucas Andersen - Danny Welbeck - Carlos Fierro - Juanmi - M.Niang .  ALLE udlånte - Skal af med en del kan du se.

Skal også have et overblik over min måske kommende start 11.

Såååå, ALLE ting kan indvendes, bare skyd ! Peace Peace Peace

1) Vil mene du har hentet lidt for mange spillere ind på fri transfer. Både med hensyn til løn men også mht. at du ikke har pladst til dem. Så kan vel kun være for at sælge dem videre med det samme igen Smiley

2) Af de spillere du har lejet ud, hold fast i dem du mener har en fremtid i klubben, såsom Niang, Kovacic, Juami og måske Welbeck... (bedøm selv Opstemt )

Målmænd: Det lyder fornuftigt at tjene en masse penge på at sælge en reservemålmand videre Smiley

Forsvaret: Vil mene du bør satse fransk, der plejer at være nogle ret gode forsvarsspillere at vælge imellem i frankrig, Sakho og Koscielny for at give nogle eksempler...

Midtbane: M'Vila er fransk og for vild, så ham ville jeg holde på. Ville overveje at sælge Veloso måske og en af de andre der gør det dårligst...

Angreb: Brug et par af de udlejede angribere nu de er tilbage.. Evt hent Lukaku som lejesvend igen eller permanent. Ellers er der muligheder for Giroud, Podolski, A. Hernandez eller lign.

3: Men sats fransk hvis det er muligt, det hjælper jo lidt på udtagelsen af holdet ved sæsonstarten...

Det min mening om alle dem du skriver om Smiley Lykke til med projektet der... der er meget at holde styr på... Smiley
Logged

Sider: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 110 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010