home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 760 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal / No Deal
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 110 Udprint
Forfatter Emne: Deal / No Deal  (Læst 176069 gange)
Drillo
Gæst
 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1335: 10 Jul 2012, 22:06 »

Har brug for hjælp, jeg er nået til januar 2013 med Manchester United og Barcelona har lige afgivet et bud på Nani.

Nani har en værdi på £19,75 Millioner, han bliver brugt som reserve på både venstre og højre kant, og det er mest fordi at Valencia har været suveræn på højre kanten.

Buddet lyder på.
£6,75 nu og her og £22,5 Millioner over 24 månder?

Havde godt nok regnet med at Nani ville ende med at blive første valg i næste sæson. Men er meget i tvivl.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1336: 10 Jul 2012, 22:12 »

Omkring 6 mill pr. måned, uden bonus... Skuffet jeg er ikke meget for at sprænge banken...

Jeg har li hentet Rooney, han blev min højst lønnede spiller med flere længder... Jeg har fået ham på en kontrakt der hedder 1,65mio/uge, hvilket på en måned (4 uger) giver 6,6 mio... fik heldigvis li sendt nogle tunge drenge ud, så ligningen igen stemmer. Bestyrrelsen valgte dog at forhøje mit lønbudget alligevel Smiley

Men ja 6 mio er meget for en enkelt spiller, men han er god, og umiddelbart vil jeg mene han nemt kunne indtage en nøgleposition på dit hold.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1337: 10 Jul 2012, 22:13 »

Har brug for hjælp, jeg er nået til januar 2013 med Manchester United og Barcelona har lige afgivet et bud på Nani.

Nani har en værdi på £19,75 Millioner, han bliver brugt som reserve på både venstre og højre kant, og det er mest fordi at Valencia har været suveræn på højre kanten.

Buddet lyder på.
£6,75 nu og her og £22,5 Millioner over 24 månder?

Havde godt nok regnet med at Nani ville ende med at blive første valg i næste sæson. Men er meget i tvivl.

Kan du evt. presse pengene ud af dem med det samme, for så ville det være mere oplagt at sige deal.
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1338: 10 Jul 2012, 22:16 »

Kan du evt. presse pengene ud af dem med det samme, for så ville det være mere oplagt at sige deal.

Jeg har fået dem op på £8,25 Millioner her og nu og £27 Millioner over 24 måneder.

Det var hvad jeg fik ud af at sige at jeg ville have £40 Millioner for ham. Ved ikke helt om jeg skal holde fast i at jeg vil have 40 millioner eller om jeg skal accepter deres bud på £35,25 Millioner
« Seneste Redigering: 10 Jul 2012, 22:18 af Drillo » Logged

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1339: 10 Jul 2012, 22:25 »

Jeg har fået dem op på £8,25 Millioner her og nu og £27 Millioner over 24 måneder.

Det var hvad jeg fik ud af at sige at jeg ville have £40 Millioner for ham. Ved ikke helt om jeg skal holde fast i at jeg vil have 40 millioner eller om jeg skal accepter deres bud på £35,25 Millioner

Lyder som en spændende handel, men har du en backup i sigte?
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1340: 10 Jul 2012, 22:30 »

Lige nu har jeg Valencia som første valg, og ellers så har jeg Marko Marin og Ashley Young men de egner sig mest til at spille på venstre kant.

Har kigget lidt på Milos Krasic eller Nicolas Gaitan.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1341: 10 Jul 2012, 22:33 »

Har kigget lidt på Milos Krasic eller Nicolas Gaitan.

Gaitan er vanvittig ! har haft ham i flere omgange og han er altid en klassespiller på alle offensive positioner (han kan også spille komplet angriber - support) Opstemt
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1342: 10 Jul 2012, 23:16 »

Jeg har li hentet Rooney, han blev min højst lønnede spiller med flere længder... Jeg har fået ham på en kontrakt der hedder 1,65mio/uge, hvilket på en måned (4 uger) giver 6,6 mio... fik heldigvis li sendt nogle tunge drenge ud, så ligningen igen stemmer. Bestyrrelsen valgte dog at forhøje mit lønbudget alligevel Smiley

Men ja 6 mio er meget for en enkelt spiller, men han er god, og umiddelbart vil jeg mene han nemt kunne indtage en nøgleposition på dit hold.

Det der er det 2. problem i det er at 2 spillere yderligere vil stige i løn, De Rossi og Totti. Har begge tilsvarende klausuler i deres kontrakter... Og så får David Silva, tro det eller ej, faktisk kun 2½ stjerne af Bruno Conti i rapporten! :O
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1343: 10 Jul 2012, 23:23 »

Det der er det 2. problem i det er at 2 spillere yderligere vil stige i løn, De Rossi og Totti. Har begge tilsvarende klausuler i deres kontrakter... Og så får David Silva, tro det eller ej, faktisk kun 2½ stjerne af Bruno Conti i rapporten! :O

Arh, den var værre... jeg undersøgte og fandt ud af at hverken Cavani eller RvP længere havde den klausul i deres kontrakt... undgår den klausul for næsten en hver pris...

Men tja med 3 spillere til en pris af 6 mio/mdr/spiller så bliver det meget dyrt...

Stjernerne skal du ikke lægge for meget vægt på... mener også det blev diskuteret i en anden tråd for noget tid siden. Kan bar ikk li huske trådens navn... Men tja Silva ville jeg helst ikke lade smutte afsted på en fri til en modstander... Du kan ikke få ham længere ned, eller forhandle klausulerne ud af de to andre spilleres kontrakter? Jeg fik dem væk ved at tilbyde en lille smule højere løn end det de ønskede...  hvilket senere hen har redet en hel del penge...
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1344: 10 Jul 2012, 23:33 »

Arh, den var værre... jeg undersøgte og fandt ud af at hverken Cavani eller RvP længere havde den klausul i deres kontrakt... undgår den klausul for næsten en hver pris...

Men tja med 3 spillere til en pris af 6 mio/mdr/spiller så bliver det meget dyrt...

Stjernerne skal du ikke lægge for meget vægt på... mener også det blev diskuteret i en anden tråd for noget tid siden. Kan bar ikk li huske trådens navn... Men tja Silva ville jeg helst ikke lade smutte afsted på en fri til en modstander... Du kan ikke få ham længere ned, eller forhandle klausulerne ud af de to andre spilleres kontrakter? Jeg fik dem væk ved at tilbyde en lille smule højere løn end det de ønskede...  hvilket senere hen har redet en hel del penge...

Ikke lige umiddelbart, Totti har lang kontrakt, og ønsker ikke lige at gå ned i løn!  ticked off Han hæver sku 5.5 mill/måned og spiller ikke... Kun fordi det er Totti den er gået så længe...  ticked off De Rossi skal have den klausul synes jeg egentlig, fordi han er klubdreng og guldværd for mig Smiley Nu er jeg ikke lige en direkte konkurrent til City Wink Der er ca 1000 km mellem vores ligaer, og de ligger pt 3 i premier. Arsenal er nr. 10... Skuffet
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1345: 10 Jul 2012, 23:41 »

Ikke lige umiddelbart, Totti har lang kontrakt, og ønsker ikke lige at gå ned i løn!  ticked off Han hæver sku 5.5 mill/måned og spiller ikke... Kun fordi det er Totti den er gået så længe...  ticked off De Rossi skal have den klausul synes jeg egentlig, fordi han er klubdreng og guldværd for mig Smiley Nu er jeg ikke lige en direkte konkurrent til City Wink Der er ca 1000 km mellem vores ligaer, og de ligger pt 3 i premier. Arsenal er nr. 10... Skuffet

Jeg ville selv ha sparlet Totti ud for længst... han egner sig bedre som træner...
De Rossi er netop klubdreng, og burde derfor kunne finde forståelse for at klubben ændre på prioriteringerne. Jeg har da fået RvP 200K ned i løn, og det er kun spillere udefra der har været griske ved de sidste forhandlinger.

Ved udemærket godt at du ikke er direkte konkurrent til City. Men hvis han smutter på fri er der vel nogle andre der byder på ham. Jeg ville blot mene at han er ret så god en spiller at få på fri... Hvilket jeg siger nu jeg lod Benzema og Balotelli smutte til hhv Tyrkiet og Italien på fri. Har alt for mange angribere.

Tja mit Wolfsburg save jeg også har igang, der vandt Arsenal CHL i anden sæson, næsten uden indkøb til truppen. Her i mit Arsenal save er det United der er helt væk, de sluttede som nummer 6 i sidste sæson efter at have kæmpet sig tilbage fra en 8.-9. plads. Derfor ville Rooney gerne væk Opstemt
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1346: 10 Jul 2012, 23:48 »

Tja, måske. Men jeg har en kæmpe respekt for hvad han kan på en bane, og det kan godt være han ikke kan løbe hurtigere end en snegl, men han laver bare de rigtige vigtige mål. Har vist spillet 10 kampe og lavet 9 mål. Det jo fint nok Smiley De Rossi er en jeg vælger at forgylde Peace Han er da afgjort en fantastisk spiller at få, men venter lige og ser hvem der byder sig til. Smiley

Milan er helt væk, de er igang med at misse Champions for 3 år! i træk...
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1347: 11 Jul 2012, 00:35 »

Tja, måske. Men jeg har en kæmpe respekt for hvad han kan på en bane, og det kan godt være han ikke kan løbe hurtigere end en snegl, men han laver bare de rigtige vigtige mål. Har vist spillet 10 kampe og lavet 9 mål. Det jo fint nok Smiley De Rossi er en jeg vælger at forgylde Peace Han er da afgjort en fantastisk spiller at få, men venter lige og ser hvem der byder sig til. Smiley

Milan er helt væk, de er igang med at misse Champions for 3 år! i træk...

Utroligt at manden kan sparke på mål, og endda så overbevisende, når han skal ha rollatoren med rundt.

Okay, hvis ikk der er andre, kan du måske presse ham på lønnen.

Okay, det sku godt gået af Milan.
Logged

Sir Kunak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1348: 11 Jul 2012, 01:08 »

Er i starten af 4. sæson med Lyon. Er Jovetic 255 mil værd?  Tunge
Logged


FC BLOD PÅ TRØJEN

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1349: 11 Jul 2012, 01:28 »

Er i starten af 4. sæson med Lyon. Er Jovetic 255 mil værd?  Tunge

Hvem har du i forvejen?
Logged

Sider: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 110 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010