home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 769 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal / No Deal
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 110 Udprint
Forfatter Emne: Deal / No Deal  (Læst 176220 gange)
jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1200: 17 Jun 2012, 14:53 »

Skal jeg nok når jeg kommer rigtig igang i Paris, så vil i kunne læse lidt om savet i PSG tråden i klubsøgning...  Smiley
Hvis du tog jobbet, er det sgu fornuftigt. Jeg er i gang med 3. sæson med PSG, og der er gode muligheder for at få et vildt hold. Jeg har blandt andet købt M'Vila, Eden Hazard, Arturo Vidal - bare som nogle af de større navne. Og tror måske det bliver endnu mere underholdende, hvis de har haft en hård sæson, for så er der noget at kæmpe for.

Ville være fedt, hvis du som du skriver fortælle om dine erfaringer i PSG tråden, da den er lidt død..
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1201: 17 Jun 2012, 18:03 »

Jeg er Roma i anden sæson, og har modtaget et bud på Miralem Pjanic som lyder på 30 mio nu og 70 mio over 18 måneder, samt 10 % af fortjenesten. Jeg bruger ham som reserve for Totti og Lamela, og har samtidig også Gylfi i truppen. James Rodriguez kan jeg købe for 70 mio, og kunne godt tænke mig ham, så jeg forsat kan rotere.

Skal jeg sælge Pjanic og så købe James? Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1202: 17 Jun 2012, 18:08 »

Jeg er Roma i anden sæson, og har modtaget et bud på Miralem Pjanic som lyder på 30 mio nu og 70 mio over 18 måneder, samt 10 % af fortjenesten. Jeg bruger ham som reserve for Totti og Lamela, og har samtidig også Gylfi i truppen. James Rodriguez kan jeg købe for 70 mio, og kunne godt tænke mig ham, så jeg forsat kan rotere.

Skal jeg sælge Pjanic og så købe James? Smiley

Jeg har haft et gem mod Porto, hvor jeg spillede de to første sæsoner i ligaen uden nederlag, hvor James ikke rigtig var så fremtrædende. Jeg havde faktisk planer om at sælge ham, indtil jeg lige kom i tanke om hans alder og talent. Christian Rodriguez spillede meget bedre. Men James fik også en 8 måneder lang skade i første sæson, men i anden sæson var han som sagt intet værd.

Jeg synes du skal lade være. Ikke pga. min overståene grund - men pga. du har Lamela. Jeg har aldrig selv haft ham, men jeg synes i alle spil udvikler han sig helt ekstremt godt! Han vil være fantastisk at have, mens Pjanic også er fremragende på den centrale/offensive midtbane.

Jeg føler det vil være en dum idé, men det er helt op til dig, hvis du bedre kan li' en spillertype som James. Det vil være en god handel rent økonomisk, men den er meget op til hvilken type spiller du bedst kan li'.
Logged

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1203: 17 Jun 2012, 18:19 »

Hvem er det der byder, Ulle94?
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1204: 17 Jun 2012, 18:27 »

Jeg er Roma i anden sæson, og har modtaget et bud på Miralem Pjanic som lyder på 30 mio nu og 70 mio over 18 måneder, samt 10 % af fortjenesten. Jeg bruger ham som reserve for Totti og Lamela, og har samtidig også Gylfi i truppen. James Rodriguez kan jeg købe for 70 mio, og kunne godt tænke mig ham, så jeg forsat kan rotere.

Skal jeg sælge Pjanic og så købe James? Smiley

Modsat Cesc har jeg oplevet at James Rodriguez spiller fantastisk, på venstre kant. Havde et save hvor han var garant for 10+ mål og assist hver sæson i en 4 - 5 sæsoner. Jeg er derimod mega fan af Miralem Pjanic, hvorfor kan jeg ikke svare på. jeg ville dog gøre som cesc siger. behold pjanic, fordi du har lamela også, og Pjanic bliver altså også vild med den rette træning!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1205: 17 Jun 2012, 19:13 »

Tak for rådene, jeg endte med at afvise buddet fra Wolves Smiley
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1206: 17 Jun 2012, 20:55 »

Tottenham ( Mig )
Malaga ( sælger )
Spiller : Isco
Pris : 85mio.

Første sæson , januar vinduet.

Deal no deal?


Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1207: 17 Jun 2012, 23:36 »

ved ikke om dette her er stedet, men da det handler om fremtidige handler, så kunne det jo være jeg har gættet rigtigt Peace

Jeg har lidt et luksus problem. Jeg har fire fantastisk forsvarsspillere i:

Jan Vertonghen:


Simon Kjær:


Kyle Bartley:


Ciaran Clark:


Alle disse spillere gør det fantastisk, intet at komme efter der. Jeg kunne dog godt tænke mig at finde en ung (uner 18) der eventuelt kunne starte. Han behøver ikke at have vanvittigt meget spilletid, hvilket betyder de andre kan få mere. Mit problem ligger bare deri, at jeg så vil have solgt en af de fire forsvarsspillere, men jeg kan ikke beslutte mig hvilken en. Nogen der kan komme med bud om hvem jeg skal sælge, og til hvilken pris!?
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1208: 18 Jun 2012, 00:00 »

Jeg ville spille med Kjær - Vertoneghen, da du så har en der er god med bolden i Jan, og en der kan bryde spillet i Simon Kjær. Men er det virkelig nødvendigt med en ung spiller, da alle fire er rimelig unge, i forhold til at de er CB'er? :-) Ellers ville jeg nok sælge Ciaran Clark, da han er ældst, og du kan få mest for ham. :-)
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1209: 18 Jun 2012, 00:24 »

110 mio for Gaston Ramirez, er det for meget?

Er i januar anden sæson...
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1210: 18 Jun 2012, 09:44 »

Jeg ville spille med Kjær - Vertoneghen, da du så har en der er god med bolden i Jan, og en der kan bryde spillet i Simon Kjær. Men er det virkelig nødvendigt med en ung spiller, da alle fire er rimelig unge, i forhold til at de er CB'er? :-) Ellers ville jeg nok sælge Ciaran Clark, da han er ældst, og du kan få mest for ham. :-)

Tusind tak for rådene Smiley kan godt være det ikke er nødvendigt med at finde et ungt talent Smiley måske senere i spillet :p
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

tsg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1211: 18 Jun 2012, 22:11 »

Q.P.R. (mig) Sælger
A.C. Milan Køber
Spiller: Marco Verratti
Pris: 19 mio nu her 70 mio efter 24 måneder + 20 % af næste fortjeneste

Heller mest til en deal, men han er begyndt at og spille godt for, er ved starten af 13/14 sæson
Logged

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1212: 18 Jun 2012, 22:29 »

No deal, du kan få meget mere for ham.
Logged

tsg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1213: 18 Jun 2012, 22:36 »

Har bare Joey Barton, Mehmet Topal, Gökhan Inler(lige hentet til 49 mio), Guido Pizarro(spillede med bedst snit og scorede 11 mål og lagde op til 7) og Mateo Kovacic(lige hentet til 32 mio) så føler at jeg har en for mange i truppen, men hvis du mener at jeg skal vente med at sælge eller presse prisen op
Logged

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1214: 18 Jun 2012, 22:43 »

Har et billed af ham fra min Sunderland karriere: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/yvM52125.png


Er helt sikker på at du kan få mere for ham, du kan evt prøve at leje ham ud med en højs friløbsklausul, hvis du ikke kan bruge ham. :-)
Logged

Sider: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 110 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010