home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 685 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal / No Deal
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 110 Udprint
Forfatter Emne: Deal / No Deal  (Læst 176282 gange)
xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1155: 14 Jun 2012, 14:44 »

Køber: M. City
Sælger: Dortmund - mig
Spiller: Arturo Vidal
Sæson: Vinter sæson 14/15
Alder: 27
Pris: 160 mil.

Enten er det et salg af ham til 160 mil. eller så er det en ny kontrakt hvor han forlanger omtrent 1,2 mil. om ugen, samt samlet 40 mil. i agenthonorar og loyalitetsbonus..
På den centrale midt har jeg Canales, Kovacic, Perisic og en ung regen ved navn Juarez, som er 19 år gammel.

Med de 160 mil. vil jeg i alt få 210 mil. at købe for, hvor jeg får mulighed for at købe Eden Hazard, og så rykke enten Afellay eller Götze ned på den centrale, Elliot Grandin (dog 27 år), Axel Witsel, Casemiro, Marvin Martin og Belhanda, som nogle af de største.

Deal / No deal?
Logged


bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1156: 14 Jun 2012, 14:53 »

Køber: M. City
Sælger: Dortmund - mig
Spiller: Arturo Vidal
Sæson: Vinter sæson 14/15
Alder: 27
Pris: 160 mil.

Enten er det et salg af ham til 160 mil. eller så er det en ny kontrakt hvor han forlanger omtrent 1,2 mil. om ugen, samt samlet 40 mil. i agenthonorar og loyalitetsbonus..
På den centrale midt har jeg Canales, Kovacic, Perisic og en ung regen ved navn Juarez, som er 19 år gammel.

Med de 160 mil. vil jeg i alt få 210 mil. at købe for, hvor jeg får mulighed for at købe Eden Hazard, og så rykke enten Afellay eller Götze ned på den centrale, Elliot Grandin (dog 27 år), Axel Witsel, Casemiro, Marvin Martin og Belhanda, som nogle af de største.

Deal / No deal?
No Deal vil jeg sige, Vidal er en sikker central midtbane, og forstår ikke dine tanker i at sætte Affelay eller Götze ned på den centrale? de er wings?
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1157: 14 Jun 2012, 14:58 »

Jeg vil sige Götze har evnerne til at spille på den centrale midtbane, da han skal være offensiv, og derudover har jeg James Rodriguez, Afellay og Götze til kanterne, og derfor vil der være en til overs.
Logged


Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1158: 15 Jun 2012, 12:07 »

Jeg er Pescara og har chancen for at købe Lucas Andersen fra Aab for 20 mio + 30% af næste fortjeneste, i anden sæson så han er kun 17 år. Men bliver han 20 mio værd? Køber jeg ham kommer jeg nok til at køre med underskud... da der ligger lige omkring 20 mio på bundlinjen, men har dog 30 mio i transferbudget?
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1159: 15 Jun 2012, 12:13 »

Han bliver rigtig god, men når du kommer til at få underskud og så videre vil jeg lade være at købe ham og kigge andre steder hen.
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1160: 15 Jun 2012, 12:15 »

Han bliver rigtig god, men når du kommer til at få underskud og så videre vil jeg lade være at købe ham og kigge andre steder hen.
Jeg har valgt at købe ham over 48 måneder, da jeg mener at jeg nok skal få tjent de penge hjem igen, på tv osv nu når jeg ligger i Serie A.
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1161: 15 Jun 2012, 21:37 »

Totteham
Første sæson
Sælger ( Mig ) Spiller M.Dawson ( Leje til Liverpool ) Her og nu 27mio. 100% løn
Har Kaboul, Okore, Craig Dawson i det centrale ellers.
Også kan Parker,Huddle,Sandro jo ellers dække det.
Deal no deal?
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1162: 15 Jun 2012, 21:41 »

Og nu byder City 150. på Van der vaart

Deal no deal?

Har tænkt Eriksen som erstatning?
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1163: 15 Jun 2012, 21:48 »

Deal
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1164: 15 Jun 2012, 21:49 »

Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1165: 15 Jun 2012, 21:54 »

Totteham
Første sæson
Sælger ( Mig ) Spiller M.Dawson ( Leje til Liverpool ) Her og nu 27mio. 100% løn
Har Kaboul, Okore, Craig Dawson i det centrale ellers.
Også kan Parker,Huddle,Sandro jo ellers dække det.
Deal no deal?
Og nu byder City 150. på Van der vaart

Deal no deal?

Har tænkt Eriksen som erstatning?

Jeg vil sige dobbelt-deal!  Wink

Dawson er til at erstatte, og du har allerede fantastiske spillere til det. Desuden får han vist en del i løn, og den kan jo bruges mange andre steder.

Personligt har jeg ikke den helt store fidus til van der Vaart, så jeg vil helt klart skyde ham afsted. Eriksen derimod har jeg helt fantastiske minder med, og du kan virkelig få en klassespiller i ham. Han kræver sikkert heller ikke lige så meget i løn, og desuden er han vel 6-8 år yngre end RvdV. Jeg vil helt klart sælge ham - han kommer alligevel til at floppe i City, også har du lavet en fantastisk handel.

City har så mange gode offensive spillere, og oftest spiller de jo med Silva, Nasri, Aguero og Dzeko på toppen i FM. 4-2-3-1 formation.

SÆLG SÆLG SÆLG!
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1166: 15 Jun 2012, 21:56 »

Jeg vil sige dobbelt-deal!  Wink

Dawson er til at erstatte, og du har allerede fantastiske spillere til det. Desuden får han vist en del i løn, og den kan jo bruges mange andre steder.

Personligt har jeg ikke den helt store fidus til van der Vaart, så jeg vil helt klart skyde ham afsted. Eriksen derimod har jeg helt fantastiske minder med, og du kan virkelig få en klassespiller i ham. Han kræver sikkert heller ikke lige så meget i løn, og desuden er han vel 6-8 år yngre end RvdV. Jeg vil helt klart sælge ham - han kommer alligevel til at floppe i City, også har du lavet en fantastisk handel.

City har så mange gode offensive spillere, og oftest spiller de jo med Silva, Nasri, Aguero og Dzeko på toppen i FM. 4-2-3-1 formation.

SÆLG SÆLG SÆLG!

Takker mange gange for dine råd Cesc!
Jeg vil acceptere begge to, hente Eriksen. Vinde PRL   Thumbs Up Thumbs Up
Dede kunne erstate Dawson.. Han er bare dyr..
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1167: 15 Jun 2012, 21:59 »

Takker mange gange for dine råd Cesc!
Jeg vil acceptere begge to, hente Eriksen. Vinde PRL   Thumbs Up Thumbs Up
Dede kunne erstate Dawson.. Han er bare dyr..

Dede har jeg ikke haft lyst til at købe, der er et eller andet ved hans stats som jeg ikke kan li'. Kan ikke lige huske hvad det er - men synes ikke han er særlig god til en vigtig ting i forsvaret - kan som sagt ikke huske hvilken stat det er. Du skulle hellere kigge på spillere som Adil Rami eller Ryan Shawcross. Adil Rami er en helt eminent spiller.

Anyway, så vinder du aldrig Premier League med det hold du styrer. Det er virkelig et lorte hold!!!!!!!!!!!!! Tænk du vælger sådan et taberteam!  ticked off
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1168: 15 Jun 2012, 22:02 »

Dede har jeg ikke haft lyst til at købe, der er et eller andet ved hans stats som jeg ikke kan li'. Kan ikke lige huske hvad det er - men synes ikke han er særlig god til en vigtig ting i forsvaret - kan som sagt ikke huske hvilken stat det er. Du skulle hellere kigge på spillere som Adil Rami eller Ryan Shawcross. Adil Rami er en helt eminent spiller.

Anyway, så vinder du aldrig Premier League med det hold du styrer. Det er virkelig et lorte hold!!!!!!!!!!!!! Tænk du vælger sådan et taberteam!  ticked off

Kigger på dem  Cool

Jaja... Tillykke med 3 pladsen  ticked off ..

Sender også lige en stor tak til Robben .... AT HAN BRÆNDER STRAFFE IMOD CHELSEA GØR SÅ VI IKKE FÅR CHL...  ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1169: 15 Jun 2012, 22:04 »

Kan VARMT anbefale Dede. Køber ham tit, og han spiller enestående hver gang. Virkelig en sublim forsvarsspiller, som kan løbe mange angriber op, og samtidig er bomstærk og taktisk god.
Logged

Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 110 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010