home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 619 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal / No Deal
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 110 Udprint
Forfatter Emne: Deal / No Deal  (Læst 176336 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1125: 12 Jun 2012, 01:14 »

Özil valgte så lige Tottenham for næsen af mig!!!  Huh Huh Huh Huh

De tilbød så også dobbelt så meget i løn som mig... Men han må da gerne ligge på 8. pladsen, hvis det er det han ønsker!!  Shockeret Shockeret
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1126: 12 Jun 2012, 01:57 »

Spiller: Charlie Adam
Sælger: Liverpool
Køber: Wolfsburg (mig)
Pris: 35 mio.
Sæson: Januarvindue i anden sæson.

Lønmæssigt bliver han en smule tung, da han ender på noget lign. 470K/uge...

Men jeg overvejer lidt at de alternativer jeg har til mine nuværende stjerner ikke er gode nok... 

Hvad siger i?

Edit: skal lige siges at jeg er igang med at hive klubben op fra en 15. plads, og jeg er ikke med i europæisk fodbold, så har ikke det helt store udvalg, selvom jeg dog har fundet nogle billige stjerner...
« Seneste Redigering: 12 Jun 2012, 10:23 af Highbury » Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1127: 12 Jun 2012, 07:53 »

Kan du smide et ss af Adam? Men ellers er det en rimelig fair pris. Har fået ham på fri og for under 10 de gange jeg har købt ham.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1128: 12 Jun 2012, 10:19 »

Kan du smide et ss af Adam? Men ellers er det en rimelig fair pris. Har fået ham på fri og for under 10 de gange jeg har købt ham.

Han er ikke voldsom god, men overvejede blot at han var det mest fornuftige alternativ.


Her er li listen over de spillere jeg har tilgængelig i den offensive del, bar for at i kan se hvad der ligger til grund for at jeg overvejer ham.

Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1129: 12 Jun 2012, 11:17 »

Virker vel som et fint køb, men han er lidt dyr, hvis han skulle gå hen blive reserve Wink
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1130: 12 Jun 2012, 11:53 »

Overvejer at droppe ham, for tror efterhånen, som jeg får tænkt over det... Frygter lidt at han ikke er god nok til at fastholde sin plads blandt de startende 11.... og som du siger en dyr reserve...

Prøver også at skrive kontrakt med Bender, på fri Opstemt Og fik hentet Mario Suarez for 9,5 Smiley
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1131: 12 Jun 2012, 12:25 »

Kunne være nogle ret gode hnalder du har fat i der Opstemt
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1132: 12 Jun 2012, 12:41 »

Kunne være nogle ret gode hnalder du har fat i der Opstemt

Mario Suarez er jo landet, og det samme er Sessegnon Smiley Bender er desvær ønsket af sygt mange andre klubber, men tilbød ham en god kontrakt. Smiley
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1133: 12 Jun 2012, 13:53 »



deal eller no deal? jeg er ærligt talt meget i tvivl. lige nu  er jeg i AB hvor det kører nogenlunde. Jeg ligger med 13 kampe spillet lige over stregen( i superligaen). ABs økonomi er ikke så god, men jeg tror virkelig på projektet. skal jeg skifte eller ej? det er en større klub end AB men alligevel er jeg i tvivl.

Cardiff ligger pt. nr. 13 med to point op til playoff. også der er der spillet 13 kampe. hvad siger i?
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1134: 12 Jun 2012, 14:08 »

Deal, alle de fedeste saves jeg har haft, er hvor jeg er skiftet klub et par gange. Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1135: 12 Jun 2012, 14:38 »



deal eller no deal? jeg er ærligt talt meget i tvivl. lige nu  er jeg i AB hvor det kører nogenlunde. Jeg ligger med 13 kampe spillet lige over stregen( i superligaen). ABs økonomi er ikke så god, men jeg tror virkelig på projektet. skal jeg skifte eller ej? det er en større klub end AB men alligevel er jeg i tvivl.

Cardiff ligger pt. nr. 13 med to point op til playoff. også der er der spillet 13 kampe. hvad siger i?

Hvis der stadig er udfordringer i at køre videre med AB, og du tror på det ville jeg køre videre der... men det skal så også lige siges at jeg sjældent har skiftet klub... her i fm12 har jeg kun mit nuværende save, hvor jeg har sat mig for at opleve europas forskellige ligaer... Der sagde jeg op i Fulham da jeg ikke regnede med at kunne få mere ud af dem... men hvis du regner med du kan få mere ud af AB, så bliv... tilbuddene kommer igen Wink
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1136: 12 Jun 2012, 14:46 »

Hvis der stadig er udfordringer i at køre videre med AB, og du tror på det ville jeg køre videre der... men det skal så også lige siges at jeg sjældent har skiftet klub... her i fm12 har jeg kun mit nuværende save, hvor jeg har sat mig for at opleve europas forskellige ligaer... Der sagde jeg op i Fulham da jeg ikke regnede med at kunne få mere ud af dem... men hvis du regner med du kan få mere ud af AB, så bliv... tilbuddene kommer igen Wink

too late  Tunge

ej jeg tog den. det skal nok blive godt. jeg har aldrig skiftet klub så det skal prøves. lidt af en chance, men på den anden side tror jeg, jeg havde fortrudt hvis jeg havde afslået
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1137: 12 Jun 2012, 17:05 »

too late  Tunge

ej jeg tog den. det skal nok blive godt. jeg har aldrig skiftet klub så det skal prøves. lidt af en chance, men på den anden side tror jeg, jeg havde fortrudt hvis jeg havde afslået

Fair nok Wink

Og ja du har nok ret... jeg er i hvert fald glad for jeg smuttede fra fulham, selvom jeg så endte i tyskland som det næste... håber lidt på noget spændende bold efter sæsonen, eller måske skulle jeg bar gør Wolfsburg til et storhold igen når jeg forhåbentlig har europæisk fodbold i kalenderen næste sæson?

Det er vel lidt en dealbreaker hvis man ikke spiller europæisk, når man allerede har været en del sæsoner i ligaen i andre saves.?
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1138: 12 Jun 2012, 20:48 »

Jeg er Manchester United og er nået til januar 2012.

Real Madrid har lige budt £41,5 Millioner for Nemanja Vidic, og alle pengene falder her og nu.
Har aldrig i FM fået så stort et bud på en af mine spiller.
Har kig på Nicolas Otamendi, Mamadou Sakho, Neven Subotic eller Simon Kjær hvis jeg skal bruge en spiller ude fra.
Jeg har Phil Jones som nok er den spiller i min truppe der minder mest om Nemanja Vidic, ellers så er der også Chris Smalling og Jonny Evans hvis det ender med at blive til et salg uden noget nyt indkøb.

Men er det Deal eller No Deal? eller skal jeg prøve at se om jeg kan få flere penge ud af Real?
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1139: 12 Jun 2012, 21:03 »

Prøver at presse flere penge ud af dem, har sagt at de kan købe Vidic for £75 Millioner.
Logged

Sider: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 110 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010