home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 595 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal / No Deal
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 110 Udprint
Forfatter Emne: Deal / No Deal  (Læst 176465 gange)
bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1005: 09 Maj 2012, 15:48 »

Skal jeg sælge Jovetic til Real for 375 mio ??

Jeg er City og er i 2016 Smiley
Logged

Soeby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1006: 09 Maj 2012, 15:53 »

Hvordan har han udviklet sig? Altså, hvis han er den bedste i verdenen på sin plads, og hans karriere ikke synger på sidste vers, er det dumt. Men hvis han blot er en af de bedste spillere, og kan udskiftes for en der er omtrent ligeså god og måske endda yngre, ville jeg bestemt sælge. Smiley
Logged


blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1007: 09 Maj 2012, 15:59 »

I år 2016 burde man sagtens kunne finde en regen der har det vilde potentiale, og så vidt jeg ved kan Jovetic ikke blive top 3 i verden Smiley
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1008: 09 Maj 2012, 16:11 »

Er selv meget tilbøjelig til at sælge, og det ender det nok også med jeg gør, især fordi han får vanvittigt meget i løn Smiley Kom til klubben før denne sæson, og de har nogle vanvittige spillere, men også nogle mindst ligeså vanvittige lønninger, så vil prøve at køre det som en lidt mere rentabel forretning, så tror han ryger Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1009: 10 Maj 2012, 11:54 »

Jeg er ved at handle op til sæson 2.. Mit dillema er at jeg mangler en backup til Cavani i form af en angriber, der kan spille eneangriber på toppen.. Jeg har Pazzini, som den ene backup, men jeg ved af erfaring at jeg skal bruge mindst tre angribere, når mit hold deltager i tre turninger (Serie A, Copa Italia og CL)

Jeg har mulighed for at signe Giuseppe Rossi for 290.000.000 kroner, hvilket svarer til hans frikøbsklausul..

Men er det for meget for en "reserve"?

Deal eller No deal??

EDIT: Hvis no deal.. et evt. bud på en anden backup/reserve?
Logged

- Veni, vidi, vici -

mikkelnielsen96
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1010: 10 Maj 2012, 12:14 »

Jeg er ved at handle op til sæson 2.. Mit dillema er at jeg mangler en backup til Cavani i form af en angriber, der kan spille eneangriber på toppen.. Jeg har Pazzini, som den ene backup, men jeg ved af erfaring at jeg skal bruge mindst tre angribere, når mit hold deltager i tre turninger (Serie A, Copa Italia og CL)

Jeg har mulighed for at signe Giuseppe Rossi for 290.000.000 kroner, hvilket svarer til hans frikøbsklausul..

Men er det for meget for en "reserve"?

Deal eller No deal??

EDIT: Hvis no deal.. et evt. bud på en anden backup/reserve?
Lamina Traore (tror det er sådan det staves).
Syntes 290 mio. er for meget for Rossi.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1011: 10 Maj 2012, 12:22 »

Eller måske noget så utraditionelt og spændende som en Gilardino Smiley God som 3. mand vil jeg mene ! Smiley
Logged

Soeby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1012: 10 Maj 2012, 12:45 »

Jeg er ved at handle op til sæson 2.. Mit dillema er at jeg mangler en backup til Cavani i form af en angriber, der kan spille eneangriber på toppen.. Jeg har Pazzini, som den ene backup, men jeg ved af erfaring at jeg skal bruge mindst tre angribere, når mit hold deltager i tre turninger (Serie A, Copa Italia og CL)

Jeg har mulighed for at signe Giuseppe Rossi for 290.000.000 kroner, hvilket svarer til hans frikøbsklausul..

Men er det for meget for en "reserve"?

Deal eller No deal??

EDIT: Hvis no deal.. et evt. bud på en anden backup/reserve?
Efter min mening er 290 millioner for meget for en reserve. En spiller som Samuel Rondon, ville være en fantastisk reservespiller, og han plejer at kunne købes for omkring 70 millioner kroner. Smiley
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1013: 10 Maj 2012, 14:51 »

Lamina Traore (tror det er sådan det staves).
Syntes 290 mio. er for meget for Rossi.

Super.. ham giver jeg lige et kig Thumbs Up

Eller måske noget så utraditionelt og spændende som en Gilardino Smiley God som 3. mand vil jeg mene ! Smiley

Hmm.. også et godt bud.. og han er italiensk.. kigger lige på ham Wink

Efter min mening er 290 millioner for meget for en reserve. En spiller som Samuel Rondon, ville være en fantastisk reservespiller, og han plejer at kunne købes for omkring 70 millioner kroner. Smiley

Hey.. han skal da have et kig.. har vist en "ikke eu" plads tilbage i transfervinduet Hævet Øjenbryn Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1014: 10 Maj 2012, 15:07 »

Du kan også kigge hos de tre nedrykkere i de største ligaer, især Premier League. Der er altid nogle spillere der vil væk, og bliver sat til sat billigt. Det kan jo være at der er en angriber der kan bruges, når det "kun" er 3. valg.
Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1015: 10 Maj 2012, 15:07 »

Jeg er ved at handle op til sæson 2.. Mit dillema er at jeg mangler en backup til Cavani i form af en angriber, der kan spille eneangriber på toppen.. Jeg har Pazzini, som den ene backup, men jeg ved af erfaring at jeg skal bruge mindst tre angribere, når mit hold deltager i tre turninger (Serie A, Copa Italia og CL)

Jeg har mulighed for at signe Giuseppe Rossi for 290.000.000 kroner, hvilket svarer til hans frikøbsklausul..

Men er det for meget for en "reserve"?

Deal eller No deal??

EDIT: Hvis no deal.. et evt. bud på en anden backup/reserve?
Yaya Sanogo kunne være et bud! God på lang sigt, og gør det godt når han får chancen Smiley
Logged

Hala Madrid!

Naustratze
Gæst
 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1016: 10 Maj 2012, 15:50 »

Synes det er for meget for en udskifter, og Rossi er godt nok ikke gammel, men du kunne måske hente en lidt yngre Smiley
Måske en Podolski, men kender dog ikke noget som helst til pris, og stats må jeg sige Smiley
« Seneste Redigering: 10 Maj 2012, 15:55 af Naustratze » Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1017: 10 Maj 2012, 15:54 »

290.000.000 er godt nok for meget for en mand der skal sidde på bænken... Det må kunne gøres billigere.
Som tidligere nævnt er Salomon Rondon et godt bud, hvis han ikke allerede er skiftet til en anden klub. Mbaye Niang er et andet bud. Han er ung og kan fåes relativt billigt, og har ikke noget imod at være back-up de første par år.
Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1018: 10 Maj 2012, 16:02 »

Nu vi snakker om unge kan Carlos Fierro også nævnes går jeg ud fra.
Logged

Hala Madrid!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal / No Deal
« Svar #1019: 11 Maj 2012, 00:02 »

Tak for en masse gode bud.. Rossi er bestemt droppet og jeg forhandler pt. med Salomon Rondon, der virkede til at være den bedste deal.. ydermere har jeg valgt at kaste lidt penge efter Andrea Caracciolo.. han har 17 i afslutning og 19 i heading..

Tak for hjælpen Thumbs Up

Edit: Ville gerne have Niang, men synes han virker til at blive for dyr.. hvad er en fair pris?
Edit: "De andre"
Sanogo er skiftet til AC Milan
Fierro virker ikke god nok
Podolski er ældre end Rossi og ikke interesseret
Med hensyn til nedrykkere.. der har jeg været.. ikke noget der var godt nok.. jo Joventic fra Fiorentina, men 200+ for en reserve.. nah crazy
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 110 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010