home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 520 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  FM Genie Scout 2012?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: FM Genie Scout 2012?  (Læst 12043 gange)
hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
FM Genie Scout 2012?
« : 23 Okt 2011, 01:37 »

Hey freaks!

Er der nogle herinde som tilfældigvis ved om der allerede er lavet en Genie Scout for fm 12? Måske et link?  Tunge

Tak på forhånd!  Thumbs Up

OBS! FM Genie Scout er udkommet, linket ligger på side 2   Peace
« Seneste Redigering: 10 Dec 2011, 20:14 af hoeven » Logged

Anders-G
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM Genie Scout 2012?
« Svar #1: 23 Okt 2011, 06:34 »

Hvad skal du dog bruge det lort til Wink
Logged

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM Genie Scout 2012?
« Svar #2: 23 Okt 2011, 11:30 »

det var da en kedelig måde at svare på? synes vi skal holde den pæne tone her på siden, også selvom det måske er i god/sjov mening. det kan hurtig misforstås og holde andre tilbage med at skrive en til /oprette en tråd / blog en anden god gang  Cool
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM Genie Scout 2012?
« Svar #3: 23 Okt 2011, 12:42 »

Hvad skal du dog bruge det lort til Wink
Enig med probst.

Vi har alle vores måder at spille/leve livet på, hvis alle gjorde tingene på samme måde ville verdenen godt nok blive et kedeligt sted at leve. Men ikke mere filosofi  Wink

Her har du svaret: Jeg skal bruge Genie Scout til at finde unge talenter, som ens egne talentspejdere ikke kan finde. Har prøvet op til flere gange at finde unge spillere med voldsomt gode stats, som ens talentspejdere vurderer til at blive kæmpe stjerner, så har jeg signed dem, og efter 2-3 års prøven fundet ud af at de ikke blev en skid værd.

Jeg bruger simpelthen Genie Scout for at spare tid  Smiley Det kan godt være det er snyd, men har bare ikke tid/tålmodighed til at sidde flere timer foran skærmen for at finde unge spillere der alligevel ikke bliver til noget.
« Seneste Redigering: 23 Okt 2011, 12:45 af hoeven » Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM Genie Scout 2012?
« Svar #4: 23 Okt 2011, 13:24 »

Enig med probst.

Vi har alle vores måder at spille/leve livet på, hvis alle gjorde tingene på samme måde ville verdenen godt nok blive et kedeligt sted at leve. Men ikke mere filosofi  Wink

Her har du svaret: Jeg skal bruge Genie Scout til at finde unge talenter, som ens egne talentspejdere ikke kan finde. Har prøvet op til flere gange at finde unge spillere med voldsomt gode stats, som ens talentspejdere vurderer til at blive kæmpe stjerner, så har jeg signed dem, og efter 2-3 års prøven fundet ud af at de ikke blev en skid værd.

Jeg bruger simpelthen Genie Scout for at spare tid  Smiley Det kan godt være det er snyd, men har bare ikke tid/tålmodighed til at sidde flere timer foran skærmen for at finde unge spillere der alligevel ikke bliver til noget.

Er det ikke en del af spillet og det der gør det fedt? At spillere ikke altid bliver så gode som man forventer? Men okay, som du selv siger spiller vi på forskellige måder.
Jeg vil bare syntes, at spillet ville falde markant i spænding med sådan et program.
Logged


hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM Genie Scout 2012?
« Svar #5: 23 Okt 2011, 13:39 »

Er det ikke en del af spillet og det der gør det fedt? At spillere ikke altid bliver så gode som man forventer? Men okay, som du selv siger spiller vi på forskellige måder.
Jeg vil bare syntes, at spillet ville falde markant i spænding med sådan et program.
Jeg har prøvet at spille oprigtigt, og ja det er da fedt at sige man ikke snyder, men jeg syntes det er federe at hente en spiller der er garant for potentiale. Fordi der er mere i det end bare at hente en ung spiller med et stort potentiale. Man skal også udvikle ham, og det slet heller ikke alle de spillere jeg henter via Genie Scout som bliver gode. Kun ca. halvdelen af dem jeg henter får fuldt udbytte af deres potentiale. Så der ligger alligevel meget arbejde i at udforme den næste Messi, det er ikke bare at kigge i Genie, så købe spilleren og derefter bliver han automatisk gude god.

Lige det stykke arbejde priser jeg mere vigtigt end at jeg ikke spiller oprigtigt  Smiley
« Seneste Redigering: 23 Okt 2011, 13:42 af hoeven » Logged

Anders-G
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM Genie Scout 2012?
« Svar #6: 23 Okt 2011, 17:49 »

det var da en kedelig måde at svare på? synes vi skal holde den pæne tone her på siden, også selvom det måske er i god/sjov mening. det kan hurtig misforstås og holde andre tilbage med at skrive en til /oprette en tråd / blog en anden god gang  Cool


Jo men nu var det heller ikke ondt ment Smiley
Logged

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

FC.Lenin
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM Genie Scout 2012?
« Svar #7: 23 Okt 2011, 18:28 »

Hvis det er snyd, snyder man vel kun sig selv. Jeg bruger genie fordi jeg synes det er sjovere/hurtigere og da jeg jo ikke genere nogen ved det, behøver jeg vel ikke engang at kalde det snyd.

Var det BTW nogen der vidste om/ hvornår den kommer?
Logged

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face - forever!

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM Genie Scout 2012?
« Svar #8: 23 Okt 2011, 20:10 »

Jo men nu var det heller ikke ondt ment Smiley
Nej, den forstod jeg også godt. Men "lort" er jo et forholdvist negativt ord at bruge og det er meget svært at forstå ironi på skrift. Og så svarer du jo heller ikke på hvad tråden handler om. Men no hard feelings  Smiley
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM Genie Scout 2012?
« Svar #9: 23 Okt 2011, 20:10 »

Hvis det er snyd, snyder man vel kun sig selv. Jeg bruger genie fordi jeg synes det er sjovere/hurtigere og da jeg jo ikke genere nogen ved det, behøver jeg vel ikke engang at kalde det snyd.

Var det BTW nogen der vidste om/ hvornår den kommer?
Ja, det kunne være rart Smiley
Logged

Nb4EVER
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM Genie Scout 2012?
« Svar #10: 23 Okt 2011, 20:23 »

Det skulle muligvis udkomme imorgen. Det er dog stadig ikke bekræftet endnu, men jeg læste i hvert fald noget om at det muligvis skulle komme d.24/10. Jeg har desværre ikke kunnet finde linket.

Der er også mulighed for at kigge inde på FMscout.com, hvis du vil kigge på ediotere (Der kan man også spejde talenter)


Jeg har aldrig nogensinde selv haft lysten til at snyde i FM, da jeg helst vil spille så realistisk som muligt. Ved at kigge inde i genie scout eller FMRTE behøver man ikke engang have en talentspejder..I virkeligheden kan man heller aldrig finde ud af om et talent vil blive en kæmpestjerne. Men man vælger selvfølgelig hvordan man vil spille FM
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM Genie Scout 2012?
« Svar #11: 24 Okt 2011, 11:32 »

Det skulle muligvis udkomme imorgen. Det er dog stadig ikke bekræftet endnu, men jeg læste i hvert fald noget om at det muligvis skulle komme d.24/10. Jeg har desværre ikke kunnet finde linket.

Der er også mulighed for at kigge inde på FMscout.com, hvis du vil kigge på ediotere (Der kan man også spejde talenter)


Jeg har aldrig nogensinde selv haft lysten til at snyde i FM, da jeg helst vil spille så realistisk som muligt. Ved at kigge inde i genie scout eller FMRTE behøver man ikke engang have en talentspejder..I virkeligheden kan man heller aldrig finde ud af om et talent vil blive en kæmpestjerne. Men man vælger selvfølgelig hvordan man vil spille FM
Okay, tak for det! Prøver at kigge rundt omkring på nettet Smiley
Logged

ronnie_1989
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM Genie Scout 2012?
« Svar #12: 25 Okt 2011, 12:53 »

Er der nogen der har set noget til dette program endnu ?
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM Genie Scout 2012?
« Svar #13: 25 Okt 2011, 13:32 »

Er der nogen der har set noget til dette program endnu ?

Nej
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM Genie Scout 2012?
« Svar #14: 07 Nov 2011, 07:01 »

stadig ingen der har set noget til programmet? Smiley
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010