|
ulle94
|
|
Så er jeg godt igang med mit viborg hold igen er dette et røverkøb?  fik ham gratis  Ikke særlig imponerende stats, men nice at du får ham til danmark 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
tak
hvordan ser han skaderhistorik ud?

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Ikke særlig imponerende stats, men nice at du får ham til danmark  Ja jeg synes også det er lidt vildt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
hmmm... Underligt han er blevet så dårlig, da han kun er 28... Men håber han bliver en succes og få lidt oprejsning (selvom det er i Viborg - alt respekt)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
hmmm... Underligt han er blevet så dårlig, da han kun er 28... Men håber han bliver en succes og få lidt oprejsning (selvom det er i Viborg - alt respekt)
Ja det må vi håbe, jeg vil så bare lige sige jeg har været med i Cl gruppespillet i de sidste 3 sæsoner, danskmester 2 gange. så jeg er godt med synes jeg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Han har jo også været hårdt ramt af skader hele 2015. Men er stadig helt forbavset over at hans stats er blevet så dårlige  Det kunne være fedt hvis du gad at fortælle om hans succes i klubben senere hen. hmmm... Underligt han er blevet så dårlig, da han kun er 28...
Torres, Torres, Torres...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Han har jo også været hårdt ramt af skader hele 2015. Men er stadig helt forbavset over at hans stats er blevet så dårlige  Det kunne være fedt hvis du gad at fortælle om hans succes i klubben senere hen. Torres, Torres, Torres...Det skal jeg nok 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Vil bare lige sige jeg vandt 5-1 over inter med mit Viborg hold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stimorol
|
|
Danny Olsen til AGF for 260.000 kr
|
|
|
|
|
|
Liverpool, Dortmund, AGF
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Adam Johnson er Tim Krul til Wolves efter 2. sæson for tilsammen 74 mio 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Toby aka Lynge
|
|
Tim Krul til Huddersfield, 3. sæson for 20 mio! 
|
|
|
|
|
|
Brøndby til jeg dør! <3 You'll never walk alone! <3
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Mamadou Sakho til Fc København for sølle 34 mio kroner ! efter at have været i kvart finalen 2 gange med Fck, så fik vi ham endelig billigt hjem ! 
|
|
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
|
DonMambo
|
|
Det synes jeg også det er lidt underligt, men han er stadig den bedste angriber i klubben. hvis han ikke bomber sælger jeg ham bare. fik ham også bare fordi jeg kunne  Vildt nok i Viborg. Hans stats er ikke fantastiske.. men i Viborg.. Jooooh 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
de stijl
|
|
Vildt med Sakho!
Mit røverkøb er nok Msscherano til Udinese på leje med købsoption eller Lass for 40 mio dk .Begge i 2012.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Vildt nok i Viborg. Hans stats er ikke fantastiske.. men i Viborg.. Jooooh  Han gør det nu heller ikke alt for godt så, jeg sælger han nok snart 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|