home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 293 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Dit røverkøb
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Dit røverkøb  (Læst 88212 gange)
Nb4EVER
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Dit røverkøb
« : 22 Okt 2011, 22:19 »

Fortæl lidt om den spiller du har hentet, hvorfor er han et røverkøb? Hvad er godt ved ham? Hvordan har han spillet? Hvad købte du ham for? Muligvis et screenshot, og gerne lidt info om hvor han har spillet Smiley

Jeg er Brøndby IF, hvor jeg fører den danske liga med 3 point ned til FCM.
Jeg har hentet en spiller ved navn "Surprise" han kostede mig kun 220.000 kroner, han var kun hentet som en backup for Bernburg, men da han har vist at han kan score mål (6 kampe 4 mål) er jeg begyndt at bruge ham istedet. Han har god teknik, dribling og hurtighed (Alle tre har han 15 i) Han har et potientale til at blive en rigtig god spiller lige pt. Han er 23 år, fra sydafrika, han spillede førhen i Landskrona og han er angriber. Han er måske ikke verdens største kup, men han har gjort det rigtig godt indtil videre! Og til en sølle sum af 220.000 er jeg rigtig tilfreds med min bomber! Smiley

Så det din tur til at fortælle mig om dit røverkøb! Smiley
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dit røverkøb
« Svar #1: 24 Okt 2011, 11:28 »

Jeg har lige hentet Yaya Sanogo til West Ham på en fri transfer Smiley får ham efter første sæson, hvor jeg gerne skulle være i PL.
Det synes jeg selv er rigtig nice, da han er et godt talent Smiley
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Buschaka
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dit røverkøb
« Svar #2: 24 Okt 2011, 12:19 »

nu fik jeg ham ikke købt, fordi det er monster urealistisk, men at R. Madrid sætter C. Ronaldo til salg for 300 mill dkk i første sæson syntes jeg er mærkeligt, havde jeg været et af de helt store hold var han købt, for 300 mill dkk må sku gå ind under røverkøb for ham
Logged

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dit røverkøb
« Svar #3: 24 Okt 2011, 22:08 »

Jeg købte Tevez til 135 mio, efter en ordentlig omgang røvslikning hos både ham og Mancini for ikke at tale om en  langtrukket forhandling over flere gange.

Jeg syntes personligt at det var et røverkøb ud over det sædvanlige, specielt taget i betragtning af at de, så vidt jeg husker, forlangte 310 mio til at starte med.
Logged




fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Dit røverkøb
« Svar #4: 24 Okt 2011, 22:18 »

430 mio forlanger de for Tevez Smiley Det dobbelte af hans værdi Smiley
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dit røverkøb
« Svar #5: 24 Okt 2011, 22:34 »

430 mio forlanger de for Tevez Smiley Det dobbelte af hans værdi Smiley

ja, men den sænker sig væsentligt når man laver en forespørgsel på ham Smiley
Logged




Nb4EVER
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Dit røverkøb
« Svar #6: 24 Okt 2011, 23:38 »

Man kan hente ham fra starten for cirka 235 mio,, men 135 er da også en rimelig god pris :-)
Jeg har lige hentet Lasse Schøne til Brøndby på en fri transfer til Brøndby. Jeg er rigtig tilfreds med at have hentet en spiller der kan udfylde tabet af Michael Krohn-Dehli som Aston Villa købte for 20. mio.
Logged

Nb4EVER
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Dit røverkøb
« Svar #7: 24 Okt 2011, 23:39 »

Og indtil videre har da været nogle udmærket røverkøb. Smiley
Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dit røverkøb
« Svar #8: 25 Okt 2011, 00:15 »

Mbaye Niang
købt fra: Caen
Til: AC Milan
Pris:110 mio
alder:16
Måske tidligt at kalde ham et røverkøb(prisen måske heller ikke).. men i syv kampe, har han fået fire man  of the match, lavet syv mål, og tre assists.. Jeg satser på det er en af FM's bedste angrebstalenter jeg har købt mig i hvert fald.
han er skarpretter som foretrukken position i øvrigt.
Logged


PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit røverkøb
« Svar #9: 25 Okt 2011, 00:23 »

Mbaye Niang
købt fra: Caen
Til: AC Milan
Pris:110 mio
alder:16
Måske tidligt at kalde ham et røverkøb(prisen måske heller ikke).. men i syv kampe, har han fået fire man  of the match, lavet syv mål, og tre assists.. Jeg satser på det er en af FM's bedste angrebstalenter jeg har købt mig i hvert fald.
han er skarpretter som foretrukken position i øvrigt.

Har du brugt noget Genie Scout til at finde ham?
Logged


simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dit røverkøb
« Svar #10: 25 Okt 2011, 02:14 »

Jay Spearing fra Liverpool til Portsmouth for 6 millioner.. Synes bestemt det er et røverkøb til en klub der virkelig har brug for den slags handler !!!
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Cena
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dit røverkøb
« Svar #11: 25 Okt 2011, 10:10 »

Mit største røverkøb var nok Lucas Moura til Milan for 85 mio kroner.
Jeg havde faktisk lavet et bud på 285 mio, som vi havde forhandlet længe frem og tilbage om. Jeg fortrød i sidste øjeblik da jeg skulle gennemføre handlen.

Efterfølgende kom der en besked om at Chelsea var interesseret i ham og at han kunne købes for 85 mio. Det bød jeg så, og fik ham efterfølgende.
Efter ca. 4 sæsoner er han på niveau med Ganso og Neymar, og jeg blev tilbudt 250 mio for ham fra Man City. Så jeg syntes selv han var et rigtig godt køb til den pris.
Solgte ham dog ikke da han er en vigtig mand på holdet, som efterhånden kun består af Brasilianere på de offensive pladser Smiley

Et andet røverkøb var Cahill til Milan på fri transfer efter 1. sæson. Han gik direkte ind i start 11'eren og har givet holdet en masse stabilitet i forsvaret.
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dit røverkøb
« Svar #12: 25 Okt 2011, 11:05 »

Har du brugt noget Genie Scout til at finde ham?
når du starter med f.eks chelsea bliver han altid anbefalet. I mit chelsea spil er han også. Den yngste. Målscorere i u 20 em eller vm
Logged

Vi skal alle være her.

Ramos1309
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dit røverkøb
« Svar #13: 25 Okt 2011, 14:52 »

Jeg kan godt lide at starte med et undertippet hold også bygge det op om unge talenter... Jeg er derfor startet med Wolverhamtton og har gjort et par røverkøb synes jeg selv...
Jeg købt Lucas Andersen fra Aab for 8 mio og trods sin alder er han stam spiller og gør det godt... Jeg købte også endnu et dansk talent i Fredrik Sørensen for 22 mio og han spiller også fantastisk og de to er med til at jeg har fået en kanon start for "Wolves"  Wink
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dit røverkøb
« Svar #14: 25 Okt 2011, 17:01 »

sime vrsaljko 15 mio.. Højre back købt med sunderland og er gået direkte ind i start 11eren

Har lejet daniel sturrige fra chelsea også.. mega giftig skarpretter.. lejet gratis kun betale løn
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010