home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:24:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 22:07:07 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23598
  0 Brugere, 626 Gæster Online.

Nyeste Bruger: maxwilliams
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  S.S.C Napoli
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint
Forfatter Emne: S.S.C Napoli  (Læst 38432 gange)
Fogt
Landsholdsspiller

Sv: S.S.C Napoli
« Svar #105: 16 Apr 2012, 20:47 »

Det er en klaasisk 4-4-2 med flade fløje, som er sat til support, en defensiv indstilletspiller på MCV og en offensiv på MCH. Backsene er sat til support og de to center forsvare er sat til centralforsvarer. Angrebet er en kompletangriber og en skarpretter. Fokus er på højt pres, bredde og hurtigt tempo. Spil på kontra og offside. Filosofi er flydende og strategi er offensiv. Den fungere rigtig fint i hvert fald Smiley Spørgsmålet er om jeg bliver ved med at have styr på CL nu hvor mine regens/talenter efterhånden kommer på 1. holdet.. vi må se Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #106: 17 Apr 2012, 08:50 »

Vil lige dele lidt glæde.....her i 4. sæson er jeg kommet i pulje med Barcelona, Dortmund og AZ i CL. Efter 4 kampe ligger vi nr. 1, og har spillet 1-1 imod Barcelona på udebane og slået dem 2-1 på hjemmebane...Rullende Øjne)))) Jeg havde ellers kun regnet med 0 point imod dem:)

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

blomvikings
Manager

« Svar #107: 17 Apr 2012, 08:56 »

Nu begynder jeg snart at blive træt af Napoli's rep. eller mangel på samme.
Der er ikke sket en udvikling det sidste halve år ift. hvilke spillere jeg kan købe! Det er stadig de samme røvsyge spillere der enten koster 350 mio stykket, eller slet ikke kan forstærke mit hold.....

Derudover er jeg begyndt at få et lille underskud hver måned, hvor jeg sidste sæson havde et markant overskud hver måned. Jeg bruger 1.5 mio mindre en hvad lønbudgettet tillader, selvom det selvfølgelig er steget siden sidste sæson. Men jeg går da ud fra at bestyrelsen tager højde for økonomien når de udstikker et lønbudget?

Dette underskud har så resulteret i at bestyrelsesformande n  træder ind og godkender et bud på sølle 85 mio for Junior Hoilett !? Jeg fik ham godt nok gratis, men synes 85 mio. er et latterligt lavt beløb for en formand at gå ind i?
Samtidig skal det så siges at jeg lige har fået flere penge til transfers, så jeg nu har små 300 mio.
Jeg synes slet slet ikke det hænger sammen, og jeg synes det er dybt urealistisk den måde der bliver ageret på....

Er jeg helt væk her?
« Seneste Redigering: 17 Apr 2012, 08:58 af blomvikings » Logged

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #108: 17 Apr 2012, 08:57 »

Fantastisk. Tillykke Smed.. Gå hele vejen! Wink

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #109: 17 Apr 2012, 09:38 »

Nu begynder jeg snart at blive træt af Napoli's rep. eller mangel på samme.
Der er ikke sket en udvikling det sidste halve år ift. hvilke spillere jeg kan købe! Det er stadig de samme røvsyge spillere der enten koster 350 mio stykket, eller slet ikke kan forstærke mit hold.....

Derudover er jeg begyndt at få et lille underskud hver måned, hvor jeg sidste sæson havde et markant overskud hver måned. Jeg bruger 1.5 mio mindre en hvad lønbudgettet tillader, selvom det selvfølgelig er steget siden sidste sæson. Men jeg går da ud fra at bestyrelsen tager højde for økonomien når de udstikker et lønbudget?

Dette underskud har så resulteret i at bestyrelsesformande n  træder ind og godkender et bud på sølle 85 mio for Junior Hoilett !? Jeg fik ham godt nok gratis, men synes 85 mio. er et latterligt lavt beløb for en formand at gå ind i?
Samtidig skal det så siges at jeg lige har fået flere penge til transfers, så jeg nu har små 300 mio.
Jeg synes slet slet ikke det hænger sammen, og jeg synes det er dybt urealistisk den måde der bliver ageret på....

Er jeg helt væk her?

Jeg må indrømme, at jeg ikke har haft samme problem. Men her i sæson nr. 4 kan jeg heller ikke tiltrække nogle af stjerne endnu. Det er lidt frustrerende, men det har så betydet, at jeg satser udelukkende på talenter. Det betyder også, at mine ugentlige lønudgifter kun ligger på 7,2 mio DKK hvor jeg har tilladt op til 13 mio om ugen. Jeg har fine overskud hver måned, og her i starten af november måned er mit overskud for sæsonen 160 mio. Hvor meget bruger du på lønudgifter om ugen? Min balance runder snart 600 mio, så her går det godt efter ordsproget rettidig omhu:)

Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk Supercup - 4

blomvikings
Manager

« Svar #110: 17 Apr 2012, 09:50 »

Jeg må indrømme, at jeg ikke har haft samme problem. Men her i sæson nr. 4 kan jeg heller ikke tiltrække nogle af stjerne endnu. Det er lidt frustrerende, men det har så betydet, at jeg satser udelukkende på talenter. Det betyder også, at mine ugentlige lønudgifter kun ligger på 7,2 mio DKK hvor jeg har tilladt op til 13 mio om ugen. Jeg har fine overskud hver måned, og her i starten af november måned er mit overskud for sæsonen 160 mio. Hvor meget bruger du på lønudgifter om ugen? Min balance runder snart 600 mio, så her går det godt efter ordsproget rettidig omhu:)

Mit lønbudget ligger på 11 mio. pr. uge, og jeg bruger lige nu omkring 9.6 mio. pr. uge. Derudover vinder jeg stort set samtlige kampe som du også kan se på de SS jeg har lagt op. Jeg har kun købt en spiller mere over 48 mdr. så det kan ikke være den post der er ændret så meget. Jeg har ydermere fået et samarbejde med en kinesisk klub, der burde øge mit salg er merch's.... Fuck det irriterer mig.

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #111: 17 Apr 2012, 09:59 »

Jeg syntes også jeg havde lidt problemer i de første par sæsoner, da det ikke gik godt med min CL deltagelse. Økonomisk er det en kæmpe fordel at komme videre fra gruppespillet, da det skæpper godt i kassen. Hvordan ser det ud på den front? Jeg har jo også tjent gode penge på spillersalg, og umiddelbart er min holdning, at alle mine spillere er til salg pånær Cavani. Mine stjerner såsom Gaitan, Eriksen og Hamsik skal en køber dog op at smide 300 mio for. Der har været nogle bud på Eriksen og Hansik på 200-250 mio, men de hopper fra når jeg kræver 300 mio.

Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk Supercup - 4

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #112: 17 Apr 2012, 10:04 »

Citat
Jeg syntes også jeg havde lidt problemer i de første par sæsoner, da det ikke gik godt med min CL deltagelse. Økonomisk er det en kæmpe fordel at komme videre fra gruppespillet, da det skæpper godt i kassen. Hvordan ser det ud på den front? Jeg har jo også tjent gode penge på spillersalg, og umiddelbart er min holdning, at alle mine spillere er til salg pånær Cavani. Mine stjerner såsom Gaitan, Eriksen og Hamsik skal en køber dog op at smide 300 mio for. Der har været nogle bud på Eriksen og Hansik på 200-250 mio, men de hopper fra når jeg kræver 300 mio

Har du solgt Lavezzi? ;p

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #113: 17 Apr 2012, 10:06 »

Jep...for 187 mio efter 2. sæson til Man Utd.

Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk Supercup - 4

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #114: 17 Apr 2012, 10:12 »

Ahh, okay Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #115: 17 Apr 2012, 10:15 »

Jeg syntes også jeg havde lidt problemer i de første par sæsoner, da det ikke gik godt med min CL deltagelse. Økonomisk er det en kæmpe fordel at komme videre fra gruppespillet, da det skæpper godt i kassen. Hvordan ser det ud på den front? Jeg har jo også tjent gode penge på spillersalg, og umiddelbart er min holdning, at alle mine spillere er til salg pånær Cavani. Mine stjerner såsom Gaitan, Eriksen og Hamsik skal en køber dog op at smide 300 mio for. Der har været nogle bud på Eriksen og Hansik på 200-250 mio, men de hopper fra når jeg kræver 300 mio.

Jeg er videre fra gruppen igen i år.. Sidste år endte jeg jo med at vinde CL efter en vanvittig kamp som jeg også har skrevet om Smiley

Men altså, nu må vi se. Nu har jeg tvangssolgt Hoilett og jeg solgte også Gargano, de to samlet får jeg 140 mio for, så det kan være det bliver mit startskud til en bedre økonomi.... Er lidt misundelig på dit salg af Lavezzi må jeg indrømme. Han er en super god spiller, men hvis jeg fik 200 mio for ham så var han solgt, tror jeg kan finde bedre spillere til den position. En G. Rossi har jeg i tankerne, det samme med Wilian.

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #116: 17 Apr 2012, 10:22 »

Bruger du ham som OMV? Her har jeg kømpe succes med Gylfi. Han spiller konge her som inderste angriber.

Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk Supercup - 4

blomvikings
Manager

« Svar #117: 17 Apr 2012, 10:30 »

Bruger du ham som OMV? Her har jeg kømpe succes med Gylfi. Han spiller konge her som inderste angriber.

Ja, bruger ham som OMV, og han fungerer sådan set også fint nok. Han klarer det bare ikke lige så godt som Griezmann på den anden kant.

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #118: 17 Apr 2012, 10:37 »

Mine 3 offensive kræfter Gylfi på OMV, Eriksen som OMC og Gaitan som OMH spiller meget tilfredsstillende, så jeg kan klart anbefale alle 3 spillere. Men jeg er også glad for mit salg til små 200 mio. Som vi siger på pænt jysk, så er det ikke så ringe:)

Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk Supercup - 4

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #119: 17 Apr 2012, 11:01 »

Har også overvejet at sælge Lavezzi, men jeg synes at en spiller med samme tal som ham er for dyr. Så indtil nogle af mine talenter begynder at ligne ham, så er han stadig at finde omkring 1. holdet dog.

Selvom han var skadet stortset hele sidste sæson, fik han alligevel 16 kampe og scorede 12 mål i alle turneringer. I denne sæson hvor jeg nu er midt i oktober (4. sæson) har han kun spillet 1 fra start og 3 som indskifter og med 2 oplæg til følge. Hvis han er ligeså meget skadet denne sæson så ryger han til sommer

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010