home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 350 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Randers FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Randers FC  (Læst 8143 gange)
nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Randers FC
« : 22 Okt 2011, 12:33 »

Ja, det er tråden med Randers FC.

Her skriver vi om hvordan vores Randers game går, skriver om gode transfers osv.
Randers starter ikke med ret mange penge, jeg fik omkring 1 million til Transfers og 220.000 til Løn og de brugte cirka 200.000 i forvejen, men med den trup de har burde man kunne rykke op i første sæson.

Jeg har nu spillet halvdelen af første sæson.
Efter 13 kampe ligger jeg nummer 1, med 32 point, Esbjerg med 29 og Vestsjælland med 25 point.
Min form er 10/2/1 Målscore er 34/10

Pokalturneringen kom jeg til kvartfinalen, men tabte overraskende til Hjørring 3-2, men havde inden den kamp slået FC Midtjylland 2-0.

Transfers ind:
Ahmed Soukouna, fri (18 kampe, 20 mål!)
Kevin Stuhr Ellegaard, fri
Nicolaj Thomsen, fri
Morten Rasmussen, 1.5 mio fra Horsens
Mostafa Abdellaoue, 2.5 mio fra Vålerenga
I alt: 4 mio.

Transfers ud:
Alexander Fischer, 1.3 mio til AGF
Anders Egholm, 3.5 mio til FCK
Rune Hastrup, leje til Brabrand
Kasper Lorentzen, 9 mio til Standard
Peter Friis, 90 k til AAB
I alt 14 mio.

Jeg glæder mig til at høre om jeres Randers game.
Held og lykke Smiley
« Seneste Redigering: 22 Okt 2011, 12:50 af nikl0707 » Logged

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Randers FC
« Svar #1: 22 Okt 2011, 12:46 »

Jeg spiller med Viborg, og i det save har Randers langt fra fået en optimal start... De ligger med 3-1-3 efter de første 7 kampe.
Logged

nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Randers FC
« Svar #2: 22 Okt 2011, 12:59 »

Viborg er derimod har ikke fået en god start i min, men det var faktisk de eneste jeg har tabt til indtil nu Wink Deres form er 2/6/5 og de ligger på en 10 plads Smiley
Logged

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Randers FC
« Svar #3: 22 Okt 2011, 13:08 »

Der ligger jeg så nr.1, og især Jeppe Kjær er vild! og han kostede jo ingenting!
Logged

esbjergallez
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Randers FC
« Svar #4: 22 Okt 2011, 13:10 »

Hvordan ser det ud med Esbjerg hos jer så?
Logged

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Randers FC
« Svar #5: 22 Okt 2011, 13:28 »

de er nr.5 hos mig
Logged

nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Randers FC
« Svar #6: 23 Okt 2011, 20:00 »

Så kom oprykningen i hus. 2 spillerunder før sæsonen er færdig blev jeg mester i 1 divisionen, Esbjerg er også sikret oprykning Smiley
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Randers FC
« Svar #7: 23 Okt 2011, 20:30 »

Jeg er selvfølgelig også startet med Randers FC. Jeg er dog først lige startet med sæsonen, så skal nok vende tilbage lidt senere med resultater. Truppen er i forvejen så god nok, at jeg ikke har hentet nogle spillere ind, men derimod kun solgt Kasper Lorentzen, da hans frikøbsklausul blev brugt i mod mig. Men wow, ens spillere er da attraktive blandt andre klubber fra Italien og England. Har ikke været lige let at holde på hele setuppet.
Logged

:-)

nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Randers FC
« Svar #8: 24 Okt 2011, 19:57 »

Så er jeg igang med superligaen og det er gået helt fint indtil nu.
Efter 7 kampe ligger jeg på 5 pladsen. Superligaen er meget tæt i år, der er 3 point op til Brøndby som har førstepladsen lige i øjeblikket.
Jeg har brugt meget tid på transfer markedet med mange handler.

Transfers ind:
Oliver Larsen, Fri, OB
Martin Ørnskov, 1.6 Mio, Silkeborg
Rasmus Lindgren, Leje, Helsingborg
Alfred Finnbogason, 350 K, Lokeren
Johanna Omolo, 20 K, Beerschot
Emmanuel Boakye, 100 K, AAB
Sanel Jahic, 500 K, APOEL
Simen Rafn, Leje, Frederikstad
Kaimar Saag, Fri, Silkeborg
I alt: 3 Mio.

Transfers ud:
Søren Pedersen, Fri
Lasse Rise, 2.2 Mio, Bolton
Remco Van Der Schaaf, 1 Mio, Helmond Sport
Ronnie Schwartz, Fri, Viborg
Jonas Kamper, 5.5 Mio, FCK
Rasmus Hansen, 4.25 Mio, Frankfurt
Mostafa Abdellaoue, 7 Mio, Stoke
I alt: 20 Mio.
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Randers FC
« Svar #9: 28 Okt 2011, 15:03 »

Så blev jeg også færdig med min første sæson.

Jeg er rykket op i suppen, med et ganske stort forspring. Desuden vandt jeg overraskende pokalen også, da jeg baskede FCK 4 - 0 i finalen. Men hvad fanden er der så lige sket? Nu er jeg endelig i superligaen, men jeg har fået et mindre lønbudget stillet til rådighed i forhold til sæsonen i 1. division og mit transferbudget er på tohundrede tusinde.. Jeg kan ikke signe en eneste spiller jo? Og hele min stab er væk, men kan ikke hente nye fordi jeg max kan give 3500 kr. i løn? Økonomien er svag i klubben ja, men at jeg ligefrem skal nedgradere på alt, er jo tilgrin..
Logged

:-)

nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Randers FC
« Svar #10: 28 Okt 2011, 15:41 »

Det er der med staben til 3500, prøv at tage den der hedder 'ikke til forhandling' jeg fik et par trænere på den måde, men må sige du fik lavere budget end mig. Jeg fik cirka det samme som sidste sæson nemlig. Hvordan er Alexander Nybos potentiale ved dig, ved mig har han udviklet sig så godt at det er 4,5 stjerne nemlig. Smiley
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Randers FC
« Svar #11: 28 Okt 2011, 16:20 »

Han får 3,5 ved mig.

Hvordan har du kunnet signe de spillere, hvis du køre med samme budget og når din løn er steget samlet set grundet oprykningen? Jeg køre med kæmpe underskud på lønkontoen..
Logged

:-)

nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Randers FC
« Svar #12: 28 Okt 2011, 16:25 »

Tror ikke kun det er på grund at oprykningen, men jeg har også fået handlet godt, som du kan se har jeg solgt for meget mere end jeg har købt og tror det er det der har reddet mig fra en krise.
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Randers FC
« Svar #13: 28 Okt 2011, 17:02 »

Ja det er selvflgelig rigtigt :-)

Jeg fik kun lavet et eneste sign op til den nye sæson, nemlig i form af Lasse Vigen på den fri.
Logged

:-)

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Randers FC
« Svar #14: 14 Jan 2012, 09:17 »

Nu kom jeg langt om længe kommet igang med et spil som fangede mig - havde slet ikke troet at det skulle være Randers :-)

Men et rigtig spændende hold, med en masse spillere, som sagtens kunne spille på diverse superligahold. Mit helt store mål er også at rykke op igen, alt andet ville være en katestrofe.

Jeg har egentlig ikke lavet de helt store ændringer, tre spillere er kommet ind mens to har valgt at skifte væk.

Til stor ærgelse mistede jeg min helt store profil, Kasper Lorentzen da QPR bød 9 mio som var hans frikøbsklausul, og han takkede ja til England.

Jeg fandt sæsonens scoop, da jeg har fået hentet den tidligere Feyenoord spillere Luigi Bruins, han er topscorer i alle turneringer. I hans debut kamp scorede han fem mål, da Marienlyst blev slået med 7-0 i pokalen. Han er også topscorer i ligaen, da han med med fire mål i tre kampe fører han over to andre Randers spillere, Lasse Riise og forsvarsspilleren Anders Egholm, som jeg har valgt at beholde, selvom FCK i flere omgange bød på ham.

David Ousted har også gjort det fremragende på mål, og valgte at blive i Randers, på trods af at både hans tidligere klub Brøndby og OB var ude med snøren. Efter tre kampe har han ikke lukket nogle mål ind og der er scoret 10 i den anden ende.

Indkøb: Luigi Bruins (Fri transfer) Alexander Groven (Hønefoss 1.7 mio), Nicolaj Thomsen (Fri transfer fra AaB)

Solgt: Alexander Fischer (Frederikstad 2.2 mio), Kasper Lorentzen (QPR 9 mio)

« Seneste Redigering: 14 Jan 2012, 09:58 af -Benja- » Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010