home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 354 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Antal koder/key over Steam-bestilling
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Antal koder/key over Steam-bestilling  (Læst 42318 gange)
Tumsi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Antal koder/key over Steam-bestilling
« : 22 Okt 2011, 01:56 »

Hey folks Opstemt

Vi sidder nogle gutter og overvejer at splejse FM12 ved køb over Steam, men kan man bruge den samme kode 3 gange når man bestiller over Steam, som man kan når man bestiller og får CD-rom'en ved enten internetbestilling eller butikskøb ?? For det ville være lidt spild af penge hvis der kun er en af os der kan spille det... På forhånd tak..

Tumsi Wink
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Antal koder/key over Steam-bestilling
« Svar #1: 22 Okt 2011, 01:58 »

I skal købe spillet alle 3 hvis i vil spille spillet alle tre så simpelt er det.
I år er der endeligt sat en stopper for fuskeriet. Lige meget om du køber det online i butik etc. skal det aktiveres og køres igennem steam så derved skal alle købe hver sit spil.
Logged

PaulyLong
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Antal koder/key over Steam-bestilling
« Svar #2: 22 Okt 2011, 04:21 »

Den eneste måde i alle 3 kan spille er på den ufede måde ...altså alle 3 på en pc  også går det efter tur hver gang
Logged

Chelsea FC

kimmoer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Antal koder/key over Steam-bestilling
« Svar #3: 23 Okt 2011, 15:50 »

Kan man ikke spille offline når det er aktiveret over steam?
Logged

Kom så de Hvii

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Antal koder/key over Steam-bestilling
« Svar #4: 23 Okt 2011, 15:55 »

I må splejse jer til at købe 3 koder. Under forudsætning i er 3 personer naturligvis.

Lad nu være med alt det fuskeri og køb spillet. Ved at købe det gør i jo også at det kan udvikles endnu mere.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

wandel77
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Antal koder/key over Steam-bestilling
« Svar #5: 24 Okt 2011, 14:30 »

Altså hvis man vil nyde, ja så gælder det som i så mange andre aspekter i livet at man må yde. Og jeg kan kun stemme op om at man køber spillet.
Logged

öliver79
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Antal koder/key over Steam-bestilling
« Svar #6: 24 Okt 2011, 19:15 »

Kan godt følge tankegangen, men men men alligevel, der er noget der er forkert.....
Jeg har et gamerum hvor jeg spiller med min søn over 2 computere....samme adresse og vi elsker og spille mod hinanden, men kan vi ikke uden og købe 2 licenser.... lidt nederen at man ikke kan køre det flere gange f.eks. over IP adressen for det er jo det samme hjem og familie.... Man skal jo heller ikke købe Matador 2 gange hvis vi er 2 der skal spille brætspillet....
Men ja er nok bare lidt galle herfra .... Har nu købt 2 licenser snøft....
Logged

Med venlig hilsen

Oliver

Søgaard
Gæst
 
Sv: Antal koder/key over Steam-bestilling
« Svar #7: 24 Okt 2011, 19:33 »

Kan godt følge tankegangen, men men men alligevel, der er noget der er forkert.....
Jeg har et gamerum hvor jeg spiller med min søn over 2 computere....samme adresse og vi elsker og spille mod hinanden, men kan vi ikke uden og købe 2 licenser.... lidt nederen at man ikke kan køre det flere gange f.eks. over IP adressen for det er jo det samme hjem og familie.... Man skal jo heller ikke købe Matador 2 gange hvis vi er 2 der skal spille brætspillet....
Men ja er nok bare lidt galle herfra .... Har nu købt 2 licenser snøft....

Nu er der jo altså også en forskel på et brætspil og et computerspil... FM er jo et af få spil, hvor det har været muligt at spille flere på samme spil tidligere. Derudover er det jo ikke ligefrem en formue, som man skal af med ekstra, hvis man ønsker at spille flere personer.
Logged

Mifez
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Antal koder/key over Steam-bestilling
« Svar #8: 24 Okt 2011, 22:21 »

Jeg kan ikke alt det fancy med at paste folks svar, men vil lige slå det fast for en gangs skyld (Er blevet spurgt en del om det selv nemlig)

Hvis én af jer køber det, og installerer via jeres steam bruger, så kan alle andre i princippet downloade det fra den steam bruger ligeså tosset de skulle ønske..
Hvis du giver dine steam info videre (husk i øvrigt at hvis du har købt noget via steam tidligere, så husker den dine credit info og så kan folk købe ligeså tosset de vil på dit kort..) så kan de logge ind, og hente spillet.. Der vil så blive sendt en mail til den mail du er tilmeldt steam hvor din ven skal indtaste en kode for at få adgang til samme steam konto fra flere computere.. Den giver du videre.. og vupti.. din ven kan downloade spillet..

Som alle andre vil jeg dog naturligvis opfordre til at købe det originalt og støtte osv..
Logged

Halli Hallo og lige et øjeblik...

Red14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Antal koder/key over Steam-bestilling
« Svar #9: 25 Okt 2011, 08:50 »

Jeg kan ikke alt det fancy med at paste folks svar, men vil lige slå det fast for en gangs skyld (Er blevet spurgt en del om det selv nemlig)

Hvis én af jer køber det, og installerer via jeres steam bruger, så kan alle andre i princippet downloade det fra den steam bruger ligeså tosset de skulle ønske..
Hvis du giver dine steam info videre (husk i øvrigt at hvis du har købt noget via steam tidligere, så husker den dine credit info og så kan folk købe ligeså tosset de vil på dit kort..) så kan de logge ind, og hente spillet.. Der vil så blive sendt en mail til den mail du er tilmeldt steam hvor din ven skal indtaste en kode for at få adgang til samme steam konto fra flere computere.. Den giver du videre.. og vupti.. din ven kan downloade spillet..

Som alle andre vil jeg dog naturligvis opfordre til at købe det originalt og støtte osv..

Yup, det virker næsten ligesom sidste år..
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Antal koder/key over Steam-bestilling
« Svar #10: 27 Okt 2011, 16:39 »

Jeg har endnu ikke investeret i spillet.
Men skal man være online for at spille det?? også selvom man har cd i drevet...
Jeg har ingen steam konto.

Hvis man skal være online, hvordan kan jeg så spille eks. når jeg sidder i toget og ikke er på nettet.??
Logged

Love the Blues

TheWulf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Antal koder/key over Steam-bestilling
« Svar #11: 27 Okt 2011, 17:07 »

Du SKAL aktivere via steam og skal være online når du aktiverer det. Derefter kan du sætte steam til at være offline. Men steam skal altid være åbnet når du spiller.

Så du er nødt til at skaffe dig en steam konto.
Logged

owlsinthebag
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Antal koder/key over Steam-bestilling
« Svar #12: 27 Okt 2011, 23:21 »

Sæt nu at jeg har installeret spillet via steam, det er købt i en butik, og spilles lige Pt på en computer som konstant er online.. Meen meen...
Jeg rejser rigtigt meget, så derfor er min computer jo ikke konstant online...

Kan jeg stadig godt tænde spillet, og spille lige så tosset jeg vil, selvom jeg ikke har nogen netadgang??

Ved ikke helt om det var det TheWulf svare på ovenover... Men vil lige være sikker ??
Logged

Més que un club

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Antal koder/key over Steam-bestilling
« Svar #13: 27 Okt 2011, 23:26 »

Sæt nu at jeg har installeret spillet via steam, det er købt i en butik, og spilles lige Pt på en computer som konstant er online.. Meen meen...
Jeg rejser rigtigt meget, så derfor er min computer jo ikke konstant online...

Kan jeg stadig godt tænde spillet, og spille lige så tosset jeg vil, selvom jeg ikke har nogen netadgang??

Ved ikke helt om det var det TheWulf svare på ovenover... Men vil lige være sikker ??

Du kan spille offline mode når du ikke har net ja.
Logged

owlsinthebag
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Antal koder/key over Steam-bestilling
« Svar #14: 27 Okt 2011, 23:39 »

Thanks....
Logged

Més que un club

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010