home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 294 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Egoistiske spillere!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Egoistiske spillere!  (Læst 2670 gange)
FredrikLeander
Gæst
 
Egoistiske spillere!
« : 21 Okt 2011, 22:23 »

Jeg ville bare lige høre, om I har noget af det samme problem? Jeg oplever tit, når en af mine spillere løber alene ned til baglinjen, vælger han at skude på mål i stedet for at afleverer den skråt bagud, hvor der står en spiller HEL fri?

Hvad fanden skal man gøre ved disse egoistiske spillere?
Logged

Manchesterutd
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Egoistiske spillere!
« Svar #1: 21 Okt 2011, 22:26 »

Det er også sket for mig mange gange, to spiller kommer løbenede alene ned mod målmanden og med en aflevering vil der have været frit mål. Men spilleren med bolden vælger at afslutte selv og så tit brænde, hvor imod en simple aflevering havde gjort tricket.
Desværre ved jeg ikke om der er noget man kan gøre imod det, udover at håbe de scorer Smiley
Logged

Den mest sublime form for idræt er at gabe tre gange hver morgen.

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Egoistiske spillere!
« Svar #2: 21 Okt 2011, 22:26 »

Ja, det sker meget ofte. Det er fandeme irriterenede at se på  Tunge
Logged

perb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Egoistiske spillere!
« Svar #3: 22 Okt 2011, 11:37 »

Oplever nøjagtig det samme. Dog har jeg oplevet, at angriberen vælger at aflevere bolden selvom der var frit mål. Mon ikke det er endnu en af de fejl SI games ikke gider rette?
Logged

nln777
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Egoistiske spillere!
« Svar #4: 22 Okt 2011, 11:40 »

Sker også hele tiden for mig. Og det er så frustrerende, når man er igang med en vigtig kamp, og så de brænder chancher hvor de er to alene mod målmanden. Helt sikkert en ting der burde være rettet.. Generelt synes jeg også at de brænder alt for mange friløbere Smiley
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Egoistiske spillere!
« Svar #5: 22 Okt 2011, 12:01 »

Ofte er det altså en selv, som kan have ansvaret for brændte chancer. Både fra et taktisk synspunkt, hvor man jo kan ændre roller og foretage såkaldte tweeks af spilleren. Man kan jo samtidig konversere med sine spillere, i form af samtaler, da spillerens humør, glæde o.l. kan have stor indflydelse på hans præstationer på grønsværen. Netop sidstnævnte har SI jo gjort rigtig meget ud af, da man kan have forskellige tonelejer osv.
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Egoistiske spillere!
« Svar #6: 22 Okt 2011, 12:11 »

Dette var også et stort problem for mig i FM11. Det lyder til, at det stadig er et problem i FM12.
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Egoistiske spillere!
« Svar #7: 22 Okt 2011, 13:58 »

Ofte er det altså en selv, som kan have ansvaret for brændte chancer. Både fra et taktisk synspunkt, hvor man jo kan ændre roller og foretage såkaldte tweeks af spilleren. Man kan jo samtidig konversere med sine spillere, i form af samtaler, da spillerens humør, glæde o.l. kan have stor indflydelse på hans præstationer på grønsværen. Netop sidstnævnte har SI jo gjort rigtig meget ud af, da man kan have forskellige tonelejer osv.

Jamen, så vil jeg gerne høre, hvad man skal gøre, for at de ser den medspiller, der er lige skråt bagud i stedet for at skyde på mål, hvor de ikke kan score alligevel Thumbs Up
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Egoistiske spillere!
« Svar #8: 22 Okt 2011, 14:01 »

Det har været et problem for mig i FM11 og faktisk også nu her i FM12.
Og jeg har virkelig ingen ide til hvad man skal gøre, for uanset hvilken taktik jeg bruger sker det ofte.
Logged


FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Egoistiske spillere!
« Svar #9: 22 Okt 2011, 14:06 »

Lige præcis! Det er fuc.... frusterende at se på!
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Egoistiske spillere!
« Svar #10: 22 Okt 2011, 14:07 »

Drenge der er intet lavet om i selve ME'en i år da man har valgt at den var stabil og fungerende, istedet har man så et ekstra år til at bygge nyt til fm13.
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Egoistiske spillere!
« Svar #11: 22 Okt 2011, 14:08 »

Drenge der er intet lavet om i selve ME'en i år da man har valgt at den var stabil og fungerende, istedet har man så et ekstra år til at bygge nyt til fm13.

We know Thumbs Up
Men jeg vidste ikke, om der var nogle der havde fidusen i 11'eren heller...
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Egoistiske spillere!
« Svar #12: 23 Okt 2011, 15:18 »

Det kan simpelthen aflæses direkte hos nogle parametrer hos spilleren; hans humør, selvtillid og vigtigst af alt den egenskab/stat der hedder; beslutninger/decisions.
Logged

ehjertmann
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Egoistiske spillere!
« Svar #13: 12 Nov 2011, 20:58 »

Det kan simpelthen aflæses direkte hos nogle parametrer hos spilleren; hans humør, selvtillid og vigtigst af alt den egenskab/stat der hedder; beslutninger/decisions.
Ej, hvor kunne det være rart hvis man kunne få en grundig forklaring fra udviklerne af spillet på præcis hvad de enkelt skills påvirker, for jeg ville umiddelbart tro at Teamwork er mindst lige så vigtig som Decisions.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010