home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:01:33 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 833 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Glædestråden FM12
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 94 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden FM12  (Læst 187795 gange)
Robberman
Landsholdsspiller

Sv: Glædestråden FM12
« Svar #570: 17 Mar 2012, 12:21 »

Meeen jeg håber at forstærke holdet .. Jeg har i en lignende karriere med QPR blevet nr, 2 i anden sæson, hvor den tredje blev en skuffelse, så det prøver jeg at undgå  Peace

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #571: 17 Mar 2012, 12:51 »

Meeen jeg håber at forstærke holdet .. Jeg har i en lignende karriere med QPR blevet nr, 2 i anden sæson, hvor den tredje blev en skuffelse, så det prøver jeg at undgå  Peace

Synes det er ret flot. Den spanske liga kan satme være strid nogen gange, så det er sgu godt gået, og bliver sikkert kun bedre, jo mere du kan forstærke Wink

FredrikLeander
Gæst

« Svar #572: 17 Mar 2012, 13:09 »

Sæson: 12/13
Hold: Granada
Placering: 3!!!!!!  Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt

Mulighed for at se holdet? Thumbs Up

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #573: 17 Mar 2012, 14:08 »

FredrikLeander
Gæst

« Svar #574: 17 Mar 2012, 14:10 »

Hvordan har du kunne få de spillere? Thumbs Up

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #575: 17 Mar 2012, 14:15 »

Hvordan har du kunne få de spillere? Thumbs Up

Held! Opstemt
Bender og Wilshere var BEGGE sat til salg + at jeg endte jo som 3'er sidste år, hvilket også resulterede i CL  Peace

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #576: 17 Mar 2012, 14:39 »

God start på sæsonen Wink

Gune
Juniorspiller
**

« Svar #577: 17 Mar 2012, 21:11 »

Så skal Sampdoria også lige nævnes her i Glædestråden efter en super periode!  Smiley

Efter en lidt sløv sæsonstart i serie A med Sampdoria, er der godt nok ved at komme gang i holdet. De sidste tre ligakampe har kastet 7 point af sig endda mod nogle af de absolut største hold i Italien. 0-0 ude mod Roma. 2-1 hjemme over Inter og 2-1 ude over Juventus. Dertil skal ligges en pokalsejr ude over Bologna..

Er efter 13 kampe rykket op på 10. pladsen!

Odense Boldklub!

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #578: 18 Mar 2012, 02:24 »

Jeg glæder mig sindssygt meget over, at have sikret den tredje oprykning i træk, og den tredje playoff-finale sejr i træk, med Crewe. Næste år står den på Premier League. Det er helt surrealistisk.

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #579: 18 Mar 2012, 10:44 »

Jeg glæder mig sindssygt meget over, at have sikret den tredje oprykning i træk, og den tredje playoff-finale sejr i træk, med Crewe. Næste år står den på Premier League. Det er helt surrealistisk.

Credit! Godt klaret  Thumbs Up

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #580: 18 Mar 2012, 13:57 »

Tusind tak!

Jeg må indrømme, at jeg efter en fantastisk sæson mere eller mindre håbede på ikke at vinde, men alligevel ville præstationen i at rykke op tre gange i træk overstige skrækken i at starte Premier League med et stadion med plads til 10.000 og et lønbudget som kun er en tiendedel af de andre forventede bundholds.

Udover de første to kampe blev Alexandra Stadium fyldt hver eneste gang, bestyrelsen har valgt at udvide op til Premier League-debuten, men kun med sølle 3.000 flere pladser. Medregner man små sponsorindtægter bliver den økonomiske situation usædvanlig svær. Alligevel har bestyrelsen valgt at tredoble lønbudgettet og give mig godt 20 millioner pund at gøre godt med på transfermarkedet. Jeg har aldrig haft mere end 1 million at gøre godt med før, og havde det næstmindste lønbudget i Championship sidste sæson, så dette falder på et tørt sted.

Jeg må sige at nøglen til denne enorme succes, har været den unge stamme som har fulgt holdet hele vejen, og den evne vi har haft til at omstille os til den nye liga.

Jeg har lovet at holde folk opdateret på stortalentet Lewis Morris. Han trådte virkelig i karakter som holdets ledende spiller i sidste sæson, og spillede helt igennem fantastisk, og ved hjælp af fantastiske afleveringer og dødbolde leverede han hele hele 15 assists fra sin plads på den defensive midtbane.

Netop talentarbejdet har været vigtigt, og jeg har i øjeblikket 7 spillere i klubben med potentiale til at blive ledende Premier League spillere, heriblandt to danskere. Og her må Jan Bonde stå som det nye stortalent, der skal spilles ind på holdet i løbet af de kommende år.

Nu gælder det om at hente erfarne Premier League-spillere til klubben, som kan hjælpe den unge talentfulde stamme til, at blive oppe hvor pengene er flest, og give den optimale base for at blande sig i toppen indenfor de næste ti år.

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #581: 18 Mar 2012, 13:59 »

Tusind tak!

Jeg må indrømme, at jeg efter en fantastisk sæson mere eller mindre håbede på ikke at vinde, men alligevel ville præstationen i at rykke op tre gange i træk overstige skrækken i at starte Premier League med et stadion med plads til 10.000 og et lønbudget som kun er en tiendedel af de andre forventede bundholds.

Udover de første to kampe blev Alexandra Stadium fyldt hver eneste gang, bestyrelsen har valgt at udvide op til Premier League-debuten, men kun med sølle 3.000 flere pladser. Medregner man små sponsorindtægter bliver den økonomiske situation usædvanlig svær. Alligevel har bestyrelsen valgt at tredoble lønbudgettet og give mig godt 20 millioner pund at gøre godt med på transfermarkedet. Jeg har aldrig haft mere end 1 million at gøre godt med før, og havde det næstmindste lønbudget i Championship sidste sæson, så dette falder på et tørt sted.

Jeg må sige at nøglen til denne enorme succes, har været den unge stamme som har fulgt holdet hele vejen, og den evne vi har haft til at omstille os til den nye liga.

Jeg har lovet at holde folk opdateret på stortalentet Lewis Morris. Han trådte virkelig i karakter som holdets ledende spiller i sidste sæson, og spillede helt igennem fantastisk, og ved hjælp af fantastiske afleveringer og dødbolde leverede han hele hele 15 assists fra sin plads på den defensive midtbane.

Netop talentarbejdet har været vigtigt, og jeg har i øjeblikket 7 spillere i klubben med potentiale til at blive ledende Premier League spillere, heriblandt to danskere. Og her må Jan Bonde stå som det nye stortalent, der skal spilles ind på holdet i løbet af de kommende år.

Nu gælder det om at hente erfarne Premier League-spillere til klubben, som kan hjælpe den unge talentfulde stamme til, at blive oppe hvor pengene er flest, og give den optimale base for at blande sig i toppen indenfor de næste ti år.

Fornuftigt!

Har du overvejet at blogge?  Peace

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #582: 18 Mar 2012, 14:13 »

Fornuftigt!

Har du overvejet at blogge?  Peace

Nej, og det kommer jeg heller ikke til (-:

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #583: 18 Mar 2012, 14:24 »

Nej, og det kommer jeg heller ikke til (-:

Fair nok  Smiley

AFC
Manager

« Svar #584: 18 Mar 2012, 22:17 »

F*ck off, Shitty Wink

Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 94 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010