home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 829 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Glædestråden FM12
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 94 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden FM12  (Læst 187735 gange)
frandseen
Reserveholdsspiller

Sv: Glædestråden FM12
« Svar #540: 06 Mar 2012, 00:19 »

Cavani havde ellers været mit startvalg lige siden han kom på trods af Doumbias kvaliteter, men han havde en skidt sæsonstart, så Doumbia fik chancen. Resultatet blev en kamp, som er den vildeste gennem alle mine saves i mit FM-liv:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/tiv89182.jpg

Sidste sæson tabte jeg 4-0 på samme stadion i et returopgør i semifinalen. Denne sæson kommer vi foran 0-7 før Inter dog får 2 kasser. Vi har endda chancer til 4(!!) mål mere. 4 chancer, hvor enten Doumbia eller Suarez er alene med målmanden, som egentlig spillede en god kamp. Uden ham havde den endte 2-10 eller sådan noget! Wink

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #541: 07 Mar 2012, 21:10 »

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #542: 07 Mar 2012, 22:24 »

Brøndby IF - Tottenham hotspur

molle
Landsholdsspiller

« Svar #543: 07 Mar 2012, 22:55 »

Har lige fået en ny regen spiller op på mit u18-trup i Anzhi. Han er forsvar-central og vurderet til 4 stjerner. 16 år gammel, 2.02 meter og 96kg!
« Seneste Redigering: 07 Mar 2012, 23:02 af molle » Logged

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #544: 08 Mar 2012, 20:31 »

Glæder mig over at jeg ved udgangen af januar i anden sæson ligger nummer 6 og dermed til Playoffs med Crewe. Dette er min første sæson i npower League 1, og dermed en stor overraskelse for alle inklusiv mig selv, at kunne ligge til oprykning.

Det bliver dog ekstremt svært at holde, da jeg har mistet min største profil Gabriel for £1.7M, det måske største talent i England
Jamie Burton som er røget retur til Manchester United sammen med Larnell Cole. Jeg har dog fået Danny Rose ind på en lejekontrakt til at fylde hullet efter Cole. Mens hullerne efter Gabriel og Burton må udfyldes af en udemærket bredde.

Sidste glædespunkt er at mit 16-årige supertalent Lewis Morris beskrives som værende en ledende Premier League spiller i fremtiden, helt sikkert noget jeg glæder mig til!

Hvis nogen ønsker SS, eller har spørgsmål så gå amok!

JimmyGP
Manager

« Svar #545: 08 Mar 2012, 20:43 »

Har lige fået en ny regen spiller op på mit u18-trup i Anzhi. Han er forsvar-central og vurderet til 4 stjerner. 16 år gammel, 2.02 meter og 96kg!

Vil da meget gerne se et SS af din kæmpe russer  Wink
Glæder mig over at jeg ved udgangen af januar i anden sæson ligger nummer 6 og dermed til Playoffs med Crewe. Dette er min første sæson i npower League 1, og dermed en stor overraskelse for alle inklusiv mig selv, at kunne ligge til oprykning.

Det bliver dog ekstremt svært at holde, da jeg har mistet min største profil Gabriel for £1.7M, det måske største talent i England
Jamie Burton som er røget retur til Manchester United sammen med Larnell Cole. Jeg har dog fået Danny Rose ind på en lejekontrakt til at fylde hullet efter Cole. Mens hullerne efter Gabriel og Burton må udfyldes af en udemærket bredde.

Sidste glædespunkt er at mit 16-årige supertalent Lewis Morris beskrives som værende en ledende Premier League spiller i fremtiden, helt sikkert noget jeg glæder mig til!

Hvis nogen ønsker SS, eller har spørgsmål så gå amok!

Vil meget gerne se SS af dine stjerner/talentet?

- Veni, vidi, vici -

ptrN
Manager

« Svar #546: 08 Mar 2012, 20:48 »

Glæder mig over at jeg, fordi Hamsik havde brug for et hvil, giver min 16 årige nyankomne regen chancen fra start mod Siena. Dette kvitterer han med en assist da Cannavaro headr hans hjørnespark ind.

Edit: Sørme om han ikke finder Cavani med en lækker stikning i anden halveg. Det var 2 assists i debuten.
« Seneste Redigering: 08 Mar 2012, 20:52 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #547: 08 Mar 2012, 21:28 »

Lewis Morris
Mit fantastiske talent som blev taget på fri transfer, eftersom han havde startet karrieren uden klub. Jeg har meget store forventninger til ham, grundet mange spillere på midten har han ikke fået så meget spilletid endnu i denne sæson, men det kommer her i anden del.

Davide Petrucci
For andet år i træk lejet i United, og denne gang har han været holdets helt store spiller, med massere af mål ligger han nummer 4 på ligaens topscorerliste. Regner med at nuppe ham fra United på fri transfer, hvis jeg rykker op, som jeg før har gjort det med Reece Brown fra netop United.

James McPake
Skal være min absolutte forsvarsgeneral efter Gabriel smuttede. Jeg har dog også store forventninger til ham og Jamaal Lescelles, som også har potentialet til Premier League bold i fremtiden.

Stefán Gíslason
Min midtbanegeneral med fortid i Brøndby. Stefan har en vigtig plads på mit hold eftersom han spiller hele tre pladser i opstillingen.

Tabellen
Efter den seneste kamp mod Sheffield Wednesday, som blev vundet, indtager vi nu 5. pladsen.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #548: 08 Mar 2012, 22:50 »

Vil da meget gerne se et SS af din kæmpe russer  Wink
Vil meget gerne se SS af dine stjerner/talentet?

Han har ikke det bedste stats - endnu! men har har højere potentiale end flertallet af mine forsvarspillere

http://gupl.dk/675406/

JimmyGP
Manager

« Svar #549: 09 Mar 2012, 23:50 »

Lewis Morris
Mit fantastiske talent som blev taget på fri transfer, eftersom han havde startet karrieren uden klub. Jeg har meget store forventninger til ham, grundet mange spillere på midten har han ikke fået så meget spilletid endnu i denne sæson, men det kommer her i anden del.

Davide Petrucci
For andet år i træk lejet i United, og denne gang har han været holdets helt store spiller, med massere af mål ligger han nummer 4 på ligaens topscorerliste. Regner med at nuppe ham fra United på fri transfer, hvis jeg rykker op, som jeg før har gjort det med Reece Brown fra netop United.

James McPake
Skal være min absolutte forsvarsgeneral efter Gabriel smuttede. Jeg har dog også store forventninger til ham og Jamaal Lescelles, som også har potentialet til Premier League bold i fremtiden.

Stefán Gíslason
Min midtbanegeneral med fortid i Brøndby. Stefan har en vigtig plads på mit hold eftersom han spiller hele tre pladser i opstillingen.

Tabellen
Efter den seneste kamp mod Sheffield Wednesday, som blev vundet, indtager vi nu 5. pladsen.

Gode og rigtig spændende spillere.. En fræk lille oprykning kan måske være i vente..  Thumbs Up

I øvrigt er jeg vild med Lewis Morris.. han kan blive ganske vild.. håber du kan holde på ham på vej til PL Thumbs Up

Han har ikke det bedste stats - endnu! men har har højere potentiale end flertallet af mine forsvarspillere

http://gupl.dk/675406/

Som jeg skrev til dig over PB er jeg sikker på at han bliver ond på dødbolde og så passer han godt til fysisk hårdt russisk bold.. han bliver god

BEGGE: Vil gerne se hvordan megarusseren og Morris udvikler sig med tiden Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

dreamdrea
Reserveholdsspiller

« Svar #550: 11 Mar 2012, 15:57 »

Må da sige jeg går en lys fremtid i møde!
- Alle er selvproducerede, ikke købt! :-)
'

er det et save du vil dele med os andre ;-)?

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #551: 12 Mar 2012, 15:50 »

'

er det et save du vil dele med os andre ;-)?

Enig, hold da op...!

Anfield Road
Manager

« Svar #552: 13 Mar 2012, 19:38 »

JAJAJA hutlihut! jeg har netop kvalificeret mig til knockout runderne i euro cup. for mange af jer lyder det måske ikke af meget men det at komme videre og især måden det skete på er jeg rigtigt glad for. det skal lige siges at jeg er Brøndby og at jeg ikke havde sat forventningerne for højt i denne turnering. inden sæsonen gik igang sagde jeg til mig selv at hvis bare jeg kom i gruppespillet havde jeg gjort det rigtigt godt. også selvom jeg så stod med 0 point efter 6 kampe.  crazy

allerede ved lodtrækningen stod det klart at der nok ikke var meget at komme efter her. Atletico, Lazio og Steaua Bukarest fik jeg og den pulje synes jeg selv var rimeligt svær. men her står jeg så videre efter en nervepirrende sidste spillerunde. jeg havde Steaua hjemme og Lazio spillede ude mod Atletico.

det var sådan set ikke specielt kompliceret. vinderen af min kamp går videre medmindre Lazio vinder. jeg havde sådan set regnet med at Atletico ville den forholdsvis sikkert hjemme mod Lazio. derfor regnede jeg også med at vandt jeg gik jeg videre. Atlectico havde sikret sig første pladsen og havde som sådan ikke noget at spille for. i min egen kamp er jeg foran 3-0 efter 26 minutter og så er det sådan set afgjort. det havde jeg i øvrigt ikke regnet med. jeg havde regnet med en meget tæt kamp men sådan gik det ikke. nu var det hele op til Atletico. men på tavlen med seneste scoringer står stadig 0-0 og det bliver der ved med. lidt for længe.   Ubeslutsom

da vi kommer hen til 20 minutter før tid begynder det at blive rigtigt spændende. hvis Lazio scorer er jeg ude men hvis de ikke gør går jeg videre3. men der bliver ved med at stå 0-0 og pludselig slutter begge kampe. jeg er videre og også meget lettet. min egen kamp ender 3-0 jeg slutter dermed på anden pladsen. Opstemt

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #553: 13 Mar 2012, 23:21 »

3-0 sejt til mig (Fck) på udebane mod Arsenal i Champions League ! Det bliver ikke bedre plus vi vandt 1-0 i parken mod Arsenal vi er videre til kampene i Februar ! Smiley

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #554: 13 Mar 2012, 23:31 »

Nu med billede ! Smiley

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 94 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010