home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 742 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Glædestråden FM12
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 94 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden FM12  (Læst 187673 gange)
JesperMuller
Ynglingespiller

Sv: Glædestråden FM12
« Svar #495: 28 Feb 2012, 15:50 »

Når man tænker over det, var det jo et mærkeligt køb, da han ikke kan siges at have præsteret godt i sin til hos United?

Ja, det har du ret i. Og her kommer det sjove/flove hvis man kan sige det sådan.
Jeg sad i 2 timer, og kiggede på ham (Brian Friend) Og Higuain. Og jeg vidste simpelthen ikke hvem jeg skulle købe, da de begge var gode angribere, efter min mening. Jeg sad seriøst og stirrede på skærmen, og tænkte hele tiden. Hvem skal være min fremtids mand. Også efter små 2 timers tid, slog det mig. Jeg vil have en Englænder! Da jeg spiller i PRL. Men Higuain, var 29 år. Og helt på toppen! Bombede løs i Real. Og Brian Friend 23 år på det tidspunkt, havde spillet lidt skidt i United, og de ville bare af med ham. Så jeg fik prisen helt ned på 125 mio. Da de startede på 250.
Og jeg kunne få Higuain, til et røverkøb på 90 mio. Men alt i alt, valgte jeg Friend. Og jeg takker mit skønne FM hjerte, at jeg tog den rette beslutning. crazy Thumbs Up

Glory, Glory Man United <3 !! Grin
- We love United, we do,
- We love United, we do,
- We love United, we do,
- Oh, United we love you!

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #496: 28 Feb 2012, 18:29 »

Ja, det har du ret i. Og her kommer det sjove/flove hvis man kan sige det sådan.
Jeg sad i 2 timer, og kiggede på ham (Brian Friend) Og Higuain. Og jeg vidste simpelthen ikke hvem jeg skulle købe, da de begge var gode angribere, efter min mening. Jeg sad seriøst og stirrede på skærmen, og tænkte hele tiden. Hvem skal være min fremtids mand. Også efter små 2 timers tid, slog det mig. Jeg vil have en Englænder! Da jeg spiller i PRL. Men Higuain, var 29 år. Og helt på toppen! Bombede løs i Real. Og Brian Friend 23 år på det tidspunkt, havde spillet lidt skidt i United, og de ville bare af med ham. Så jeg fik prisen helt ned på 125 mio. Da de startede på 250.
Og jeg kunne få Higuain, til et røverkøb på 90 mio. Men alt i alt, valgte jeg Friend. Og jeg takker mit skønne FM hjerte, at jeg tog den rette beslutning. crazy Thumbs Up

Klog og alligevel yderst bizar beslutning, jeg tror jeg havde havde taget begge to, hvem har du ellers på toppen? Kører du med en eller to angribere? Smiley

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

JesperMuller
Ynglingespiller

« Svar #497: 28 Feb 2012, 18:32 »

Klog og alligevel yderst bizar beslutning, jeg tror jeg havde havde taget begge to, hvem har du ellers på toppen? Kører du med en eller to angribere? Smiley

kun 1 angriber :-).. Og det værste var jeg kunne have fået ham før United fik fat i ham. Men jeg troede ikke han ville blive til noget stort, da hans stats var uhyggelige dårlige i ungdommen. Men fuck it Opstemt!

Spiller 4-2-3-1 med offensive fløje.

- We love United, we do,
- We love United, we do,
- We love United, we do,

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #498: 28 Feb 2012, 18:34 »

kun 1 angriber :-).. Og det værste var jeg kunne have fået ham før United fik fat i ham. Men jeg troede ikke han ville blive til noget stort, da hans stats var uhyggelige dårlige i ungdommen. Men fuck it Opstemt!

Spiller 4-2-3-1 med offensive fløje.

Okay  Thumbs Up

- Hvad skulle Higuain have i løn?

JesperMuller
Ynglingespiller

« Svar #499: 28 Feb 2012, 18:38 »

Okay  Thumbs Up

- Hvad skulle Higuain have i løn?

Det var egentlig ikke så slemt, 950.000 ... Forstår bare ikke helt, hvorfor jeg ikke tog dem begge!?
Men jeg havde også nogle talenter i truppen, som backup. Men det kan godt irritere mig lidt nu Smiley!

- We love United, we do,
- We love United, we do,
- We love United, we do,

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #500: 28 Feb 2012, 18:51 »

Det var egentlig ikke så slemt, 950.000 ... Forstår bare ikke helt, hvorfor jeg ikke tog dem begge!?
Men jeg havde også nogle talenter i truppen, som backup. Men det kan godt irritere mig lidt nu Smiley!

Næste gang du tænker 2 timer over det, skriv til mig.

- Jeg kan have et svar klar i løbet af 5 minutter  Thumbs Up

Nb91
Juniorspiller
**

« Svar #501: 28 Feb 2012, 19:28 »

Har haft en vanvittig 2.sæson med Celtic, hvor jeg har vundet den skotske Premier League, pokalturnering og Europe League!! :-D

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #502: 28 Feb 2012, 19:30 »

Har haft en vanvittig 2.sæson med Celtic, hvor jeg har vundet den skotske Premier League, pokalturnering og Europe League!! :-D

SS af dit hold? Smiley

Nb91
Juniorspiller
**

« Svar #503: 28 Feb 2012, 19:38 »

JesperMuller
Ynglingespiller

« Svar #504: 28 Feb 2012, 19:40 »

Næste gang du tænker 2 timer over det, skriv til mig.

- Jeg kan have et svar klar i løbet af 5 minutter  Thumbs Up

Haha super! crazy Thumbs Up

- We love United, we do,
- We love United, we do,
- We love United, we do,

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #505: 28 Feb 2012, 21:18 »

Heidenheim, Cottbus, Freiburg, Dortmund og Bayern slået ud af mit Union hold! Så er i finalen i aller første sæson Smiley
Der skal selvfølgelig sendes tak til både Dortmund og Bayern som langt fra stillede i stærkeste crazy

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Lavezzi
Gæst

« Svar #506: 29 Feb 2012, 13:15 »

Det er svært at hate efter sådan en kamp. Baggud 0-3 indtil jeg på 10 minutter får scoret 3 mål. 2. halvleg er lidt meh og det ligner længe, at vi taber, men Markus Henriksen scorer et drømme mål til sidst. Også lækkert at det er mine 3 største talenter der scorer. Eriksen er meget tæt på at blive El Capitan.

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #507: 29 Feb 2012, 14:09 »

Er helt enig.. Du tog den rette beslutning .. Han er jo genial din angriber..

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #508: 29 Feb 2012, 20:31 »

Jeg vandt lige 2-0 over Dundee UTD med Llanelli AFC!!!!!

Arsenal FC!!

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #509: 29 Feb 2012, 21:37 »

Har lige fået ham til Porto! 5 stjerner i rapport Smiley

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 94 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010