|
Oli
|
|
Første gældende superligakamp mod Lyngby på udebane, og det bliver til 5 scoringer fra 5 debutanter.  Vel kun 3 debutanter 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Vel kun 3 debutanter  Dumic og Makienok er også debutanter, da det er deres første superligakampe for klubben 
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Dumic og Makienok er også debutanter, da det er deres første superligakampe for klubben  Nuvel, men det er stadig kun 3 forskellige målscorere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Nuvel, men det er stadig kun 3 forskellige målscorere  Når ja, for satan da. Hahah.. Tak for rettelsen, du 
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
pati924
|
|
 Kan man andet end at glæde sig efter denne sæsons første gruppe kamp :-D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Første gældende superligakamp mod Lyngby på udebane, og det bliver til 5 scoringer fra 5 debutanter.  Det er da noget af et indkøb du har gjort dig der 
|
|
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Det er da noget af et indkøb du har gjort dig der  Ja. Desværre var det kun i starten at han bombede 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Ja. Desværre var det kun i starten at han bombede  ups.  Men hvis han har bevist at han kan lave nål så er det bare om at få ham i form  desværre er han lidt af en humør spiller men når han så er i humør er han vild 
|
|
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
ups.  Men hvis han har bevist at han kan lave nål så er det bare om at få ham i form  desværre er han lidt af en humør spiller men når han så er i humør er han vild  Ja. Hvordan scorede han dine mål? Alle hans mål for mig er på langskud.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Ja. Hvordan scorede han dine mål? Alle hans mål for mig er på langskud.
Lidt af hver. Langskud, frispark, friløber, straffespark og så bare de der angriber mål hvor han bare er på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt  Men det giver egentlig god mening hvis han er lidt tilbagetrukket
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Søgaard
Gæst
|
|
Så fik Cagliari ørene i maskinen: 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Risom
|
|
Fra Argh tråden: heldigvis så er jo tre kampe endnu og City lider jo af Citytidis  Til Glædestråden: Du fik ret  I næste kamp taber de 2-1 til Everton på et mål 3 min før tid, mens jeg snupper 2-2 på Old Trafford, så nu fører jeg igen med 1 point ned til dem 
|
|
|
|
|
|
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Fra Argh tråden:Til Glædestråden: Du fik ret  I næste kamp taber de 2-1 til Everton på et mål 3 min før tid, mens jeg snupper 2-2 på Old Trafford, så nu fører jeg igen med 1 point ned til dem  Ja selvfølgelig fik jeg ret Jeg har nemlig selv prøvet noget lignende 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Risom
|
|
Ja selvfølgelig fik jeg ret Jeg har nemlig selv prøvet noget lignende  Det burde jeg jo have regnet ud 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Risom
|
|
Så vandt jeg en lille double med Liverpool i 3. sæson  Sejr i PL og FA Cuppen  - Og stadionudvidelse. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|