home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 768 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Middlesbrough.
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Middlesbrough.  (Læst 12963 gange)
Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #30: 04 Nov 2011, 21:09 »

Er nu nået til de vigtige side 10 kampe, hvor oprykningen står på spil, og holdet har ikke helt præsteret så synderligt godt på det seneste.. Hvordan stiller i op i 1. sæson? Og hvilke roller har i givet de offensive spillere? Opstemt
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #31: 11 Nov 2011, 21:36 »

Jeg har ikke fået tid til at spille så meget - Men det er da blevet til tre kampe i PL og hele 4 point.. Jeg er tilfreds, da holdet er placeret midt i tabellen, og målet et at undgå den forpulede nedrykning. Det har så også noget at sige at modstanderne var Tottenham, Chelsea og Newcastle..

Middlesbrough 1-1 Chelsea
Tottenham 0-1 Middlesbrough
Newcastle 2-1 Middlesbrough
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #32: 09 Feb 2012, 19:26 »

Så har jeg lige fået hevet mit save med Boro frem igen Wink Det hedder Premier League i 2. sæson, og første kamp i lang tid, bød på en 2-0 sejr over Wilverhampton Wink

Sleeeeeet ikke andre der spillere med Boro for tiden? Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #33: 09 Feb 2012, 19:28 »

Nej Boro er nedern Peace
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #34: 09 Feb 2012, 19:31 »

Irrelevant kommentar, mester!!  Huh
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #35: 09 Feb 2012, 19:37 »

Humoren har forladt tråden ej driller bare, har faktisk overvejet at starte med Boro Wink
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #36: 09 Feb 2012, 19:42 »

Humoren har forladt tråden ej driller bare, har faktisk overvejet at starte med Boro Wink

Jeg kan kun anbefale dig, at starte et spil op med dem Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #37: 09 Feb 2012, 19:52 »

Er igang med at gøre det Smiley
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #38: 09 Feb 2012, 19:57 »

Nogen idéer til signings?
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #39: 09 Feb 2012, 19:59 »

Nogen idéer til signings?


Samaras helt klart Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #40: 12 Feb 2012, 12:02 »

Kan det passe at denne tråd kun skal tilhøre mig?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #41: 12 Feb 2012, 12:39 »

Blev nødt til at genoprette min comp så jeg har ikke mit 'Boro save længere Skuffet
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #42: 12 Feb 2012, 13:52 »

Blev nødt til at genoprette min comp så jeg har ikke mit 'Boro save længere Skuffet

Øv  ticked off
Så start med dem igen?
Jeg prøver at undgå nedrykning fra Premier League lige pt.
Holdet indtager 14. pladsen efter godt 15 kampe, og jeg har sikret mig Sarabia til vinter Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #43: 17 Feb 2012, 11:28 »

Har måtte takke nej til Kameni på fri transfer, da Jason Steele har udviklet sig ektremt, og blot med sine 22 år, ar vakt landsholdsinterress e. Wink

Ingen Kameni, men John Fleck er blevet hentet ind p fri transfer, og Pablo Sarabia er blevet hentet for sølle 20 millioner Wink
Desuden overvintre jeg i Premier League på en 15. plads, med 4 point op til 10. pladsen og 5 point ned til 17 pladsen Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Middlesbrough.
« Svar #44: 17 Feb 2012, 12:30 »

Har måtte takke nej til Kameni på fri transfer, da Jason Steele har udviklet sig ektremt, og blot med sine 22 år, ar vakt landsholdsinterress e. Wink

Ingen Kameni, men John Fleck er blevet hentet ind p fri transfer, og Pablo Sarabia er blevet hentet for sølle 20 millioner Wink
Desuden overvintre jeg i Premier League på en 15. plads, med 4 point op til 10. pladsen og 5 point ned til 17 pladsen Wink

Han kunne ellers have givet dig et par millioner senere selv om du ikke ville bruge ham! Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010