home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 497 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Hjælp til træningsprogrammer
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hjælp til træningsprogrammer  (Læst 3542 gange)
FM12eren
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Hjælp til træningsprogrammer
« : 21 Okt 2011, 14:42 »

Hej freaks

Nu har jeg kigget med på sidelinjen herinde, og kan se, at det kun er en der har lagt træningsprogrammer ud. Og dem kan jeg ikke rigtig finde rundt i med navne osv....

Så jeg ville høre om der var nogle der havde fundet nogle træningsprogrammer evt. på en udenlandsk side?

Tak. Smiley
Logged

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til træningsprogrammer
« Svar #1: 21 Okt 2011, 15:07 »

Hej FM12eren,

Jeg antager, at det er mit træningsprogram, du har problemer med. I så fald vil jeg råde dig til at læse den vedhæftede README-fil, hvilket også står skrevet inde i tråden. Hvis du har forsøgt det, og alligevel har problemer med det, skal du være mere end velkommen til at spørge i min tråd, eller til at kontakte mig via. PM.

Held og lykke. ;-)
Logged

FM12eren
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til træningsprogrammer
« Svar #2: 21 Okt 2011, 15:19 »

Hej.

Det var netop dine træningsprogrammer, hvor jeg på en eller anden måde havde overset README-filen, hvor der står forklaret de forskellige forkortelser. Mange tak, og super flot at du vil bruge tid på det. Nu håber jeg bare de virker. Opstemt
Logged

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til træningsprogrammer
« Svar #3: 21 Okt 2011, 15:25 »

Jeg havde helst ladet være med at bruge de mange forkortelser, men desværre bliver navnene på træningsskemaerne for lange til FM så Skuffet

Angående tiden, har jeg desværre alt for meget af den i dag, da mit FM12 endnu ikke er kommet. Virkelig irriterende, men sådan går det jo nogengange.

Håber, at træningen vil fungere godt for dig, og at du kommer godt i gang med spillet. :-)
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til træningsprogrammer
« Svar #4: 25 Okt 2011, 23:41 »

Lige lidt anden slags hjælp til træningsprogrammer.

Hvordan træner man en spiller op til andre foretrukne træk? Har fundet dem under træningen af den enkelte spiller, men kan ikke se, hvor man ændrer det Smiley
Logged


bbfb
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til træningsprogrammer
« Svar #5: 26 Okt 2011, 10:45 »

Så skal du ind og tage en samtale med dem, og fortælle dem at du synes det vil være en god ide hvis de får lært dette træk, og så kan de så tilkendegive om de er enige eller uenige med dig. Ligesom når en af dine trænere foreslår at du skal fortælle en spiller at han skal lære et nyt træk.
Logged

AaB all the way...

bbfb
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til træningsprogrammer
« Svar #6: 26 Okt 2011, 10:49 »

Hej FM12eren,

Jeg antager, at det er mit træningsprogram, du har problemer med. I så fald vil jeg råde dig til at læse den vedhæftede README-fil, hvilket også står skrevet inde i tråden. Hvis du har forsøgt det, og alligevel har problemer med det, skal du være mere end velkommen til at spørge i min tråd, eller til at kontakte mig via. PM.

Held og lykke. ;-)

Jeg spørger måske dumt nu, men jeg kan ikke finde det træningsprogram som du skulle have smidt ud... Hvor finder jeg det henne? Synes ikke det er under downloadsektionen.. .
Logged

AaB all the way...

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til træningsprogrammer
« Svar #7: 26 Okt 2011, 19:23 »

De er ganske rigtigt ikke placeret under download-sektionen. I stedet ligger de her på forummet, under denne sektion. Tråden hedder "Indsæt Træning". Jeg ville linke til den, men skriver fra en telefon, så det kan ikke lade sig gøre lige nu.
Logged

bbfb
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til træningsprogrammer
« Svar #8: 27 Okt 2011, 11:10 »

Har fundet det nu, og det ser rigtigt lækkert ud. Mange tak for det
Logged

AaB all the way...

FCKristian
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til træningsprogrammer
« Svar #9: 30 Okt 2011, 13:03 »

Er der nogen der ved om man kan Udvikle en spillers Målrettehed ? og evt hvordan man gør ?
Logged

Anaig
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til træningsprogrammer
« Svar #10: 02 Nov 2011, 02:50 »

Er der nogen der ved om man kan Udvikle en spillers Målrettehed ? og evt hvordan man gør ?

Aggressivitet, Mod, Kreativitet, Målrettethed og indflydelse – med andre ord alle mentale egenskaber - kan ikke trænes i normal træning. De kan kun øges ved at give spilleren spilletid, de fungerer altså som en slags "erfaring" i FM.
Logged

"The goal was the deciding factor."
-Steve McClaren

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til træningsprogrammer
« Svar #11: 02 Nov 2011, 07:27 »

Aggressivitet, Mod, Kreativitet, Målrettethed og indflydelse – med andre ord alle mentale egenskaber - kan ikke trænes i normal træning. De kan kun øges ved at give spilleren spilletid, de fungerer altså som en slags "erfaring" i FM.

Tager jeg ikke meget fejl, stiger Kreativitet af "Attacking"-træning, ligesom Composure stiger af "Shooting". Derudover mener jeg nok, at man kan få Målrettethed, Indflydelse, Mod, Aggressivitet osv. til at stige via. tutoring.

Ellers har du selvfølgelig ret i, at de fleste mentale egenskaber også stiger med erfaring. :-)
Logged

Anaig
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til træningsprogrammer
« Svar #12: 02 Nov 2011, 15:24 »

Tutoring hjælper, den havde jeg glemt! Jeg er ganske sikker på at mentale stats ikke stiger ret hurtigt uden kampe og jeg mener at have læst på SIs forum at de ikke ændrede sig overhovedet uden kampe - det kan dog have været et par fm'er tilbage og kan have ændret sig.

EDIT:

Det generede mig ikke at være sikker, så jeg har undersøgt sagen lidt.

Styrke:
Naturlig Form, Udholdenhed, Styrke (duh) og Arbejdsstyrke.

Aerobic:
Acceleration, Adræthed, Balance, Springkraft og Hastighed.

GK – Skudblokering:
Reflekser, en mod en, Koldblodighed og Koncentration.

GK - Håndtering:
Styrke i luften, Spark, Håndtering (duh) og "indkast" (bør nok hedde udkast, lange kast.. w/e).

Taktik:
Forudseenhed, Beslutninger, Placeringsevne, Uden bold, Teamwork, Behersker feltet (GK), kommunikation (GK) og Gå ud af målet (GK)

Boldkontrol:
Dribbling, Førsteberøring, Teknik, Flair og Hovedstød.

Forsvar:
Tackling, Markering og Koncentration.

Angreb:
Aflevering, Kreativitet og Indlæg.

Skud:
Afslutninger, Langskud og koldblodighed.

Det efterlader Aggression, Mod, Målrettethed og Indflydelse der alle øges ved spilletid og tutoring.
« Seneste Redigering: 02 Nov 2011, 15:40 af Anaig » Logged

"The goal was the deciding factor."
-Steve McClaren

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til træningsprogrammer
« Svar #13: 02 Nov 2011, 15:26 »

"Attacking" har i de sidste mange FMs øget kreativitet, ligesom "Shooting" har gjort det for koldblodighed. Enkelte mentale stats, som tidligere har kunnet trænes på almindeligvis, kræver dog tutoring/kamperfaring nu - herunder koncentration, som før i tiden kunne forbedres via. "Defending". :-)

EDIT: Jeg sidder lige og kigger inde i spillet, hvor der står et par "eksempler", og her har de fjernet koldblodighed fra "Shooting" - om det er fordi, den træning ikke længere øger egenskaben, eller om det bare er fordi, de ville bruge et andet eksempel, skal jeg ikke kunne sige. Kreativitet står dog stadig under "Attacking".
« Seneste Redigering: 02 Nov 2011, 15:32 af Indsæt_Navn » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010