home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 848 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 87784 gange)
Strandby
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal FC
« Svar #120: 16 Jan 2012, 20:59 »

Det er fordi der er forskel på aftalerne  Llorient og salamanca rigtige Feeder klubber de andre er kun for at øge merchandis salget i de forskellige lande

Det er jo noget bæ..

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #121: 18 Jan 2012, 17:53 »

Det er jo noget bæ..

Du kan jo selv prøve at få en ny rugekasseklub... hvis du kan få bestyrelsen med på ideen, så får du som regel lov at vælge klub/aftale ud fra en række klubber som de foreslår...  Men du kunne jo også bar leje ud til andre klubber...

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #122: 22 Jan 2012, 15:23 »

Står med et problem... Er Arsenal, midt forsvar er jeg i tvivl om hvem jeg skal bruge .. Valget er imellem : Rhys Whilliams,Vermealen,Koscinlny og Alderweireld...... Vil væk med én af dem...

To dare is to do.

COYS <3

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #123: 23 Jan 2012, 16:43 »

Står med et problem... Er Arsenal, midt forsvar er jeg i tvivl om hvem jeg skal bruge .. Valget er imellem : Rhys Whilliams,Vermealen,Koscinlny og Alderweireld...... Vil væk med én af dem...

Personligt ville jeg sige at du skulle skille dig af med Williams, da de andre er bedre.
Vermaelen er jo den han er, Koscinlny er aldrig skadet og Alder' er oftest en ret stabil mand...
Hvad har du gjort af den tårnhøje tysker??

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #124: 23 Jan 2012, 16:46 »

Jeg har et hurtigt spørgsmål... Er der nogle af jer andre der har oplevet at Mertesacker er steget voldsomt i værdi i løbet af de første par sæsoner?

Han blev jo hentet til klubben for 82,5 mio, men i mit save, hvor jeg er i starten af 3. sæson er hans værdi nu 170 mio.... hvilket jeg synes er en voldsom stigning i forhold til han kæmper med om en plads sammen med Vermaelen, Vertonghen, Koscinlny, Bartley og en ung regen jeg li har rykket op på førsteholdet...

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #125: 23 Jan 2012, 17:36 »

Personligt ville jeg sige at du skulle skille dig af med Williams, da de andre er bedre.
Vermaelen er jo den han er, Koscinlny er aldrig skadet og Alder' er oftest en ret stabil mand...
Hvad har du gjort af den tårnhøje tysker??

Jeg smed ham til Den Gamle Dame for 150. Smiley...

To dare is to do.

COYS <3

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #126: 23 Jan 2012, 17:37 »

OG... Min bestyrelse er glad for jeg har købt Williams... Skuffet Ville være dybt underligt at sælge ham igen.

To dare is to do.

COYS <3

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #127: 23 Jan 2012, 17:49 »

OG... Min bestyrelse er glad for jeg har købt Williams... Skuffet Ville være dybt underligt at sælge ham igen.

Okay, i mit save er han bestemt ikke noget der er værd at samle på... kan jo være han har udviklet sig meget anderledes hos dig... nu er mit save også fra da spillet udkom, ved ikke om det har nogen betydning på hans færdigheder...

Tja, hvis han er blevet en darling på klubbens hold så det måske ikke det bedste valg at sælge ham, men vil da også sige du skal lade vær med at sælge Vermaelen... Mht. Koscinlny så solgte jeg ham selv i FM11 til Valencia, hvorefter jeg fortrød det noget sæsonerne efter, da han blev blandt de bedste i spanien, samt at jeg savnede en skadesfri forsvarsspiller til tider... Alderweireld har jeg aldrig selv købt, har altid søgt at hente hans makker i Ajax forsvaret, Vertonghen... Men hvis du ikke vil af med Williams, så vil jeg sige Alderweireld...  For Koscinlny kan også spille back i nødstilfælde...

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #128: 23 Jan 2012, 19:29 »

Også lige til Walcott.. Raketten! - Hvad præstere han for jer? Det eneste gode han har gjort for mig var at komme ind i 73min og score 2 mål ( sejrs mål ) intet andet...

To dare is to do.

COYS <3

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #129: 23 Jan 2012, 20:34 »

Også lige til Walcott.. Raketten! - Hvad præstere han for jer? Det eneste gode han har gjort for mig var at komme ind i 73min og score 2 mål ( sejrs mål ) intet andet...

For mig er han altid på det rette sted, på det rette tidspunkt...

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #130: 23 Jan 2012, 20:37 »

Jeg har et hurtigt spørgsmål... Er der nogle af jer andre der har oplevet at Mertesacker er steget voldsomt i værdi i løbet af de første par sæsoner?

Han blev jo hentet til klubben for 82,5 mio, men i mit save, hvor jeg er i starten af 3. sæson er hans værdi nu 170 mio.... hvilket jeg synes er en voldsom stigning i forhold til han kæmper med om en plads sammen med Vermaelen, Vertonghen, Koscinlny, Bartley og en ung regen jeg li har rykket op på førsteholdet...

Huh

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #131: 09 Feb 2012, 15:06 »

Så blev Pre-season afsluttet, og jeg tror vi er klar til sæsonen !:)

EDIT: Øv, der mangler en kamp igen, men stadig et flot resultat Smiley

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #132: 09 Feb 2012, 17:11 »

Shawcross er klasse, men som Arsenal-fan vil jeg ikke lade dig hente ham til klubben. Det ville være en hån overfor Ramsey ;-)

Jeg har lige købt Shawcross til mit Chelsea hold i slutningen af første sæson, men jeg har ikke fået ham endnu - har du nogle screenshots på hvordan han har gjort det hos dig.  Wink

bunkiwunki
Lilleputspiller
*

« Svar #133: 20 Feb 2012, 12:56 »

Jeg skal til anden sæson med Arsenal.
Jeg har som i kan se valgt at satse på ungdommen.
Min start 11'er ser således ud
-------------------------------------Neymar--------------------------------------
Götze---------------------Lucas Moura/Kagawa-------------------Wallcott
-----------------------------Song-----------Arteta-------------------------------
Gibbs------------Vermaelen--------------Mertesacker------------Sagna-------

Nogle ideer til en ny ung venstre/højre back/Midterforsvar?
« Seneste Redigering: 20 Feb 2012, 14:03 af bunkiwunki » Logged

Lavezzi
Gæst

« Svar #134: 20 Feb 2012, 13:17 »

Har et Arsenal save, jeg spiller sådan lidt on/off på. Har ikke spillet så meget på det, men har alligevel fået lavet et par transfers. Stiller således op:
MM: Stjeceny
FH: Sagna
FV: Santos/Urby
FC: Vermaelen
FC: Mertesacker
DMC: Song
MC: Arteta
MC: Ramsey
OMH: Walcott
OMV: Robinho
AC: Robin van Persie

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010