home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 734 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 87819 gange)
whispers
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal FC
« Svar #90: 04 Jan 2012, 18:09 »

Arg ... Du kan så ændre i budgettet også har City 700-900 mil.. Så meget kan Arsenal alligevel ikke komme op på Smiley
Nu mener jeg uden at rette i budgettet Peace synes bare det er voldsomt mange penge taget i betragtning at klubben er i gæld og det var derfor jeg spurgte om tilfældet også var sådan i f.eks 2. sæson Smiley
« Seneste Redigering: 04 Jan 2012, 18:12 af whispers » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #91: 04 Jan 2012, 18:32 »

Nu mener jeg uden at rette i budgettet Peace synes bare det er voldsomt mange penge taget i betragtning at klubben er i gæld og det var derfor jeg spurgte om tilfældet også var sådan i f.eks 2. sæson Smiley

øhm, jeg kan sige jeg havde en del omkostninger, også smed "chairman" lige 710 mio in på kontoen Smiley det var ca. det samme man havde i 2 sæson til at købe ind for Smiley

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #92: 04 Jan 2012, 18:53 »

øhm, jeg kan sige jeg havde en del omkostninger, også smed "chairman" lige 710 mio in på kontoen Smiley det var ca. det samme man havde i 2 sæson til at købe ind for Smiley
Slap af det er voldsomt Shockeret nu har jeg kun spillet med city i fm11 (Synes det var sjovt og modsat rigtig mange andre så spillede jeg ikke med dem fordi de har mange penge men fordi jeg syntes de havde/har et spændende hold) og jeg troede at det var dem der fik flest penge i prl af deres chairman men åbenbart ikke Shockeret så er der vel ikke særlig stor forskel på de 2 hold udover spillerne?

PhilipFlink
Manager

« Svar #93: 04 Jan 2012, 18:57 »

Slap af det er voldsomt Shockeret nu har jeg kun spillet med city i fm11 (Synes det var sjovt og modsat rigtig mange andre så spillede jeg ikke med dem fordi de har mange penge men fordi jeg syntes de havde/har et spændende hold) og jeg troede at det var dem der fik flest penge i prl af deres chairman men åbenbart ikke Shockeret så er der vel ikke særlig stor forskel på de 2 hold udover spillerne?

Jo, Arsenal er rigere Smiley hvis du ser på de rigeste klubber i spillet, har Arsenal 5,46 milliarder, hvor City "kun" har 1,91 milliarder

Edit: skal dog siges jeg er i 2013 nu.. Men Arsenal er stadig rigere, fra starten af spillet Smiley
« Seneste Redigering: 04 Jan 2012, 18:59 af Flink14 » Logged

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #94: 04 Jan 2012, 19:06 »

Jo, Arsenal er rigere Smiley hvis du ser på de rigeste klubber i spillet, har Arsenal 5,46 milliarder, hvor City "kun" har 1,91 milliarder

Edit: skal dog siges jeg er i 2013 nu.. Men Arsenal er stadig rigere, fra starten af spillet Smiley
Yeah det opdagede jeg godt men jeg regnede bare med at grundet arsenals ok store gæld at så blev der sparet ret massivt i klubben Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #95: 09 Jan 2012, 15:34 »

Yeah det opdagede jeg godt men jeg regnede bare med at grundet arsenals ok store gæld at så blev der sparet ret massivt i klubben Smiley

Hvor stor indflydelse har gælden på klubbens gøren på transfermarkedet osv?
Eller bliver der "hele tiden" puttet penge ind i klubben af chairman?

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #96: 09 Jan 2012, 21:22 »

Hvor stor indflydelse har gælden på klubbens gøren på transfermarkedet osv?
Eller bliver der "hele tiden" puttet penge ind i klubben af chairman?
Nåede kun at spille til slutningen af første sæson men altså jeg fik 354 mio i første sæson og umiddelbart skød chairman ikke nogle penge ind til f.eks vinter transfervinduet selvom man havde brugt sine penge. Men det lyder til at de skyder en del penge ind siden "flink" har fået over 700 millioner at handle for Shockeret

ptrN
Manager

« Svar #97: 09 Jan 2012, 21:29 »

Nåede kun at spille til slutningen af første sæson men altså jeg fik 354 mio i første sæson og umiddelbart skød chairman ikke nogle penge ind til f.eks vinter transfervinduet selvom man havde brugt sine penge. Men det lyder til at de skyder en del penge ind siden "flink" har fået over 700 millioner at handle for Shockeret
Jeg har ikke oplevet de "skyder" penge ind. Kunne forestille mig at Flink fik det til rådighed op til en sæson, da Arsenal's økonomi, trods en stadiongæld, er sund.

Arsenal har jo ikke en rigmand som eksempelvis City.

welbz is dat guy

PhilipFlink
Manager

« Svar #98: 09 Jan 2012, 21:30 »

hov, hvorfor de parenteser :O?

Jeg har ikke oplevet de "skyder" penge ind. Kunne forestille mig at Flink fik det til rådighed op til en sæson, da Arsenal's økonomi, trods en stadiongæld, er sund.

Arsenal har jo ikke en rigmand som eksempelvis City.

Jeg synes ikke at have skrevet jeg fik pengene til transfers .. bare at jeg fik dem ind på økonomien Smiley

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #99: 09 Jan 2012, 21:32 »

Kan I anbefale en god taktik til Gunners? Må indrømme, at det er ved og være lang tid siden jeg sidst har lavet en god taktik til holdet, så hvis I kunne hjælpe mig lidt, kunne det være fedt Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #100: 09 Jan 2012, 21:34 »

Kan I anbefale en god taktik til Gunners? Må indrømme, at det er ved og være lang tid siden jeg sidst har lavet en god taktik til holdet, så hvis I kunne hjælpe mig lidt, kunne det være fedt Smiley

Nu er det ikke for at reklamere fuldstændig med det Wink

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=32480.msg969065#msg969065 .. Men jeg har prøvet at lave den rigtige Arsenal taktik, i FM .. Du kunne jo tage og kigge på den Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #101: 10 Jan 2012, 08:07 »

Altså den sten sikre til stort set alle hold er "Goals Galore" og så modificerer jeg den altid lidt selv, alt efter hvilket hold jeg har samlet Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #102: 10 Jan 2012, 08:22 »

Har startet et netspil med en kammerat hvor vi hver især er Arsenal (Mig) og Tottenham.
Og da jeg følte at Arsenal manglede spillere på rigtig mange positioner, så jeg mig nødsaget til at købe flere af spillerne over 48 mdr for at få råd til alle forstærkningerne. Og til sidst da jeg følte jeg også manglede en målmand, spurgte jeg bestyrelsen om ikke de ville købe Hugo Lloris for mig, og det ville de da Smiley

Så det endte sådan her:

IND:

Lloris
Hulk
Krasic
Hamsik
Verthongen
Vrsaljko
Cissokho

UD:

Almunia
Arsharvin
Koscielny

Så med det hold jeg nu har skabt, så ser jeg mig selv som en af favoritterne til at vinde PL og samtidigt nå rigtig langt i CL.

Hva synes i om handlerne?

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #103: 10 Jan 2012, 11:08 »

Har startet et netspil med en kammerat hvor vi hver især er Arsenal (Mig) og Tottenham.
Og da jeg følte at Arsenal manglede spillere på rigtig mange positioner, så jeg mig nødsaget til at købe flere af spillerne over 48 mdr for at få råd til alle forstærkningerne. Og til sidst da jeg følte jeg også manglede en målmand, spurgte jeg bestyrelsen om ikke de ville købe Hugo Lloris for mig, og det ville de da Smiley

Så det endte sådan her:

IND:

Lloris
Hulk
Krasic
Hamsik
Verthongen
Vrsaljko
Cissokho

UD:

Almunia
Arsharvin
Koscielny

Så med det hold jeg nu har skabt, så ser jeg mig selv som en af favoritterne til at vinde PL og samtidigt nå rigtig langt i CL.

Hva synes i om handlerne?

Dumt salg af Arshavin... Han er for anden sæson i træk blandt de bedste 11 i Premier League, i mit save...
Har selv hentet Verthongen og Vrsaljko, som jeg kun kan bifalde... Men tja jeg har givet Szczesny chancen, og han kan sagtens klare sig i PrL.

Hvad har du måttet slippe for Hulk og Hamsik?

blomvikings
Manager

« Svar #104: 10 Jan 2012, 11:16 »

Dumt salg af Arshavin... Han er for anden sæson i træk blandt de bedste 11 i Premier League, i mit save...
Har selv hentet Verthongen og Vrsaljko, som jeg kun kan bifalde... Men tja jeg har givet Szczesny chancen, og han kan sagtens klare sig i PrL.

Hvad har du måttet slippe for Hulk og Hamsik?

Er meget tilfreds med salget af ham, da hans løn også gav plads til nye ansigter.

Hulk kostede mig 180 mio og Hamsik 225 mio mener jeg Smiley

EDIT: Hulk kom til for en lavere løn end Arshavin fik, dog kostede det mig 100 mio at bytte rundt på dem. Og det mener jeg er en super handel. Hulk er yngre, billigere og jeg synes også han allerede nu er bedre Smiley

« Seneste Redigering: 10 Jan 2012, 11:18 af blomvikings » Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010