home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  0 Brugere, 717 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 87580 gange)
Cesc
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal FC
« Svar #300: 11 Jun 2012, 15:14 »

Ja!!

jones-gf
Ynglingespiller

« Svar #301: 11 Jun 2012, 15:20 »

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #302: 11 Jun 2012, 15:22 »

FUCK crazy

Aggergaard
Reserveholdsspiller

« Svar #303: 11 Jun 2012, 16:10 »

Man må da sige at du har fået det optimale ud af Podolski  Thumbs Up

Btw hvad hedder du skin du bruger?

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #304: 11 Jun 2012, 16:21 »

Fik lige smidt Wilshere ud efter 5 minutter mod Wigan på udebane, men fuck det - mine drenge hev en 0-4'er hjem. Et hattrick af Doumbia hjalp på sagerne, hold kæft hvor er han vild!

Anyway, så har jeg trukket Tottenham i Liga Cup! Håber virkelig jeg smadrer dem stort!

Desuden går jeg med tanker om at sælge Koscielny, nu hvor jeg lander Kurt Zouma til januar. Bartley gør det fantastisk, og ham vil jeg nødig slippe - men svært at skille sig af med en forsvarsspiller, når alle gør det godt.. Selv Djourou spiller fremragende. Adil Rami er dog outstanding, og klar den bedste!

jones-gf
Ynglingespiller

« Svar #305: 11 Jun 2012, 16:24 »

Man må da sige at du har fået det optimale ud af Podolski  Thumbs Up

Btw hvad hedder du skin du bruger?

Ja det må man sige Smiley
Det hedder seven. Kan ikke huske hvor jeg har downloadet det

Aggergaard
Reserveholdsspiller

« Svar #306: 11 Jun 2012, 16:25 »

Ja det må man sige Smiley
Det hedder seven. Kan ikke huske hvor jeg har downloadet det

Jeg takker...  Smiley

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #307: 11 Jun 2012, 17:09 »

Jeg vil lige råde alle til at beholde Kyle Bartley når han kommer tilbage fra lånet efter første sæson. Han er helt fantastisk, og giver du ham spilletid udvikler han sig helt ekstremt godt. Jeg har givet ham chancen i alle mine Champions League kampe, og én af gangene er han blevet kampens spiller. Han lavede endda et langskudsmål fra ca. 30 meter.

Han har 16 i tackling, 15 i markering og 14 i hovedstød. Desuden 13 i teknik og 12 i dribling. En fantastisk fysik og virker til at være en rigtig klog fodboldspiller oven i hatten. Ham vil jeg helt klart råde folk til at bruge meget!

slindj93
Reserveholdsspiller

« Svar #308: 11 Jun 2012, 17:11 »

Er i sommeren 2015 og har lige haft en kanon 4. sæson:

Ligaen 4. sæson

Har haft held til at udvikle de gode talenter, som er i Arsenal til at blive nogle af de bærende kræfter på holdet. Her er SS af de 4 bedste:

Oxen!
Ramsey
Szczesny
Wilshere

Derudover er Cavani for sindsyg!

Cavani

Her er SS af nogle af de talenter, som er blevet hentet til klubben og som har en stor fremtid i Arsenal mange år frem:

Artin
Menendez
Mihoubi
Quintana

Sig til hvis i vil have SS af spillertrup eller taktik.

Vandt CHL for 3. år i træk på 4 sæsoner!

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #309: 11 Jun 2012, 17:14 »

slindj93 @
Hvordan bruger du Edinson Cavani?

Jeg hentede ham i sommers for 200 millioner, og det eneste gode han har gjort er at lave 1 (!!!!) mål i alle de kampe han har fået chancen - og vi nærmer os snart 10 kampe. Jeg er virkelig skuffet over det, da jeg virkelig troede jeg havde købt en helt eminent stjerne til holdet.

I øvrigt rigtig flot med Champions League for 3. år i streg!

Anyway, så synes jeg ikke dine spillere har udviklet sig så meget - hvert fald ikke, hvis man sammenligner dem med mine. Hvordan har du brugt dem i tidligere sæsoner? Og hvad med træning til dem? Synes allerede mine nærmer sig det niveau, statsmæssigt.

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #310: 11 Jun 2012, 17:16 »

Jeg vil lige råde alle til at beholde Kyle Bartley når han kommer tilbage fra lånet efter første sæson. Han er helt fantastisk, og giver du ham spilletid udvikler han sig helt ekstremt godt. Jeg har givet ham chancen i alle mine Champions League kampe, og én af gangene er han blevet kampens spiller. Han lavede endda et langskudsmål fra ca. 30 meter.

Han har 16 i tackling, 15 i markering og 14 i hovedstød. Desuden 13 i teknik og 12 i dribling. En fantastisk fysik og virker til at være en rigtig klog fodboldspiller oven i hatten. Ham vil jeg helt klart råde folk til at bruge meget!

Kan jeg kun være enig i. Han var den spiller i min trup der havde højest gennemsnit i Premier League ved sæsonafslutningen.. Mener det var det 8. bedste i ligaen. Så helt sikkert værd at holde fast på!

Angående Oxlade, gik han lidt ned i niveau for mig i 2. sæson. Han har dog stadig udviklet sig voldsomt, men præstationerne var lidt for svingende. Jeg mangler dog en ny kantspiller da jeg kun har 3, og derfor bliver de lidt for hurtigt trætte med alle de mange kampe man spiller i England.

Jeg har et rimeligt stort transferbudget, da jeg stortset ikke har brugt nogle penge endnu. Har i en kantspiller i kan anbefale? Jeg leder efter en type, der udover at være bevægelig og skarp foran målet, har nogle gode playmaker skills.. Jeg har selvfølgelig kigget lidt på de største talenter i form af Neymar, Hazard, Gøtze, Muniain, Draxler osv, men de er alle rigtigt dyre og har ingen erfaring med dem.. Gider ikke smide +250 millioner efter en spiller der flopper. Synes dog også det kunne være sjovt at købe et stort navn for en gangs skyld, så hvis i kan anbefale en der lever op til de ovenstående krav, så sig endelig til Smiley

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #311: 11 Jun 2012, 17:24 »

Neymar har jeg gjort det helt fantastisk for mig så ham vil jeg klart anbefale Smiley

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #312: 11 Jun 2012, 17:38 »

Han vil ikke til klubben... har lige prøvet, desværre Skuffet

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #313: 11 Jun 2012, 17:41 »

Hvis du gerne vil hente et stort navn, synes jeg du skal blæse på dit budget og hente det bedste af det bedste.. Jeg vil sige Götze, hvis han vil til din klub! Jeg vil virkelig gerne have ham til mit hold, men han virker desværre umulig for mig :-(

Måske en spiller som Hulk, Lavezzi, Nani eller en i den kategori. Hulk ville være fantastisk på højrefløjen!

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #314: 11 Jun 2012, 17:45 »

Götze er også nummer 1 på mine liste over must have spillere. Han vil bare ikke til klubben...
Har også kigget lidt på Diego Perroti fra Sevilla som et lidt billigere alternativ. Må se hvad den ender med Wink

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010