home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  0 Brugere, 712 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 87585 gange)
Nhg93
Førsteholdsspiller

Sv: Arsenal FC
« Svar #285: 10 Jun 2012, 21:51 »

Jeg har med stor succes gennem sæsonen spillet med en 4-4-2, med to indvendige angribere på kanterne. Sidst jeg spillede på mit save kom Jack Wilshere tilbage, dog har jeg ikke fået spillet efterfølgende grundet forberedelse til eksamen.
Vil Jack Wilshere kunne gå ind og spille enten OMH eller OMV med rollen som indvendig angriber? Smiley

AFC
Manager

« Svar #286: 10 Jun 2012, 23:41 »

Jeg har med stor succes gennem sæsonen spillet med en 4-4-2, med to indvendige angribere på kanterne. Sidst jeg spillede på mit save kom Jack Wilshere tilbage, dog har jeg ikke fået spillet efterfølgende grundet forberedelse til eksamen.
Vil Jack Wilshere kunne gå ind og spille enten OMH eller OMV med rollen som indvendig angriber? Smiley
Bruger selv Wilshere på OMV med stor succes! Altid målfarlig, scorer en del mål, og laver en helvedes masse assists!

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #287: 11 Jun 2012, 12:09 »

Overvejer meget at starte med Arsenal igen efter at have læst i tråden her Opstemt Enten skal jeg sætte mit tottenham save på pension eller spille begge spil løbende!

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #288: 11 Jun 2012, 13:30 »

Bruger selv Wilshere på OMV med stor succes! Altid målfarlig, scorer en del mål, og laver en helvedes masse assists!
Vil han kunne spille der som indvendig angriber?Smiley
Overvejer meget at starte med Arsenal igen efter at have læst i tråden her Opstemt Enten skal jeg sætte mit tottenham save på pension eller spille begge spil løbende!
Gør det! Det er et super fedt hold Smiley

AFC
Manager

« Svar #289: 11 Jun 2012, 14:12 »

Vil han kunne spille der som indvendig angriber?Smiley
Begge mine offensive kanter har jeg tildelt rollen som indadvendige angribere, så ja, det ville han absolut kunne!

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #290: 11 Jun 2012, 14:14 »

Begge mine offensive kanter har jeg tildelt rollen som indadvendige angribere, så ja, det ville han absolut kunne!
Det vil jeg helt sikkert prøve så Smiley

AFC
Manager

« Svar #291: 11 Jun 2012, 14:18 »

Det vil jeg helt sikkert prøve så Smiley
Gør det endelig! Du må meget gerne opdatere os omkring, hvordan det går/er gået med vidunderbarnet på kanten. Smiley

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #292: 11 Jun 2012, 14:22 »

Hvordan går det med jer som Oxlade-Chamberlain?

Jeg har i begge sæsoner givet ham fuld spilletid, eller tæt på - og Gervinho og Afellay har virkelig langt til startopstillingen!! OX er simpelthen udviklet så voldsomt føler jeg pga. den spilletid jeg har givet ham. Han er virkelig en stjernespiller, og det er fedt at have ham, Willy og Ramsey på banen samme tid! De tre drenge gør det pisse godt.

Jeg har i øvrigt lavet et salg jeg fortryder inderligt!!!
Jeg solgte Joel Campbell til Inter for ikke ret mange millioner, men efter at have kigget på hans egenskaber her 3 måneder efter, har han udviklet sig rigtig godt! Jeg overvejer endda at hente ham tilbage, men føler det bare et penge ud af vinduet. Desuden vælter jeg i unge talentfulde angribere samt Cavani, RvP og Doumbia.

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #293: 11 Jun 2012, 14:27 »

Gør det endelig! Du må meget gerne opdatere os omkring, hvordan det går/er gået med vidunderbarnet på kanten. Smiley
Det skal jeg gøre, han har netop spillet sin første gode kamp med 8,70 i rating og både et mål og en af sidst, så det går frem af Smiley
Hvordan går det med jer som Oxlade-Chamberlain?

Jeg har i begge sæsoner givet ham fuld spilletid, eller tæt på - og Gervinho og Afellay har virkelig langt til startopstillingen!! OX er simpelthen udviklet så voldsomt føler jeg pga. den spilletid jeg har givet ham. Han er virkelig en stjernespiller, og det er fedt at have ham, Willy og Ramsey på banen samme tid! De tre drenge gør det pisse godt.

Jeg har i øvrigt lavet et salg jeg fortryder inderligt!!!
Jeg solgte Joel Campbell til Inter for ikke ret mange millioner, men efter at have kigget på hans egenskaber her 3 måneder efter, har han udviklet sig rigtig godt! Jeg overvejer endda at hente ham tilbage, men føler det bare et penge ud af vinduet. Desuden vælter jeg i unge talentfulde angribere samt Cavani, RvP og Doumbia.

Han er efter 30 kampe rated som ligaens 3. Bedste spiller med en rating på 7,74 så han har gjort det overraskende godt!!
Jeg glæder mig også helt vildt til at få Joel Campbell tilbage!!

jones-gf
Ynglingespiller

« Svar #294: 11 Jun 2012, 14:55 »

Lige blevet færdig med første sæson med Arsenal og det blev desværre kun til et trofæ men det var så også Premier league.
Kunne nok ikke have gjort det uden Lukas Podolski da han scorede formidabelt 74 mål Smiley

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #295: 11 Jun 2012, 14:58 »

Lige blevet færdig med første sæson med Arsenal og det blev desværre kun til et trofæ men det var så også Premier league.
Kunne nok ikke have gjort det uden Lukas Podolski da han scorede formidabelt 74 mål Smiley
74 mål i alt eller i ligaen?Smiley
Hvad har du ellers gjort af indkøb?

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #296: 11 Jun 2012, 15:02 »

Lige efter min 6-0 sejr lukker computeren ned! Fedt...
Efterfølgende bliver de dog slået 3-1 med to mål af Wilshere, så håber jeg det er nok Smiley

jones-gf
Ynglingespiller

« Svar #297: 11 Jun 2012, 15:06 »

74 mål i alt eller i ligaen?Smiley
Hvad har du ellers gjort af indkøb?
og chl og FA cup men der scorede han "kun" 17 mål og 10 mål Smiley
Wilfried Zaha, Nathan Redmond, Mohamed Diamé, Mitchell weiser og Leigton baines
« Seneste Redigering: 11 Jun 2012, 15:12 af jones-gf » Logged

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #298: 11 Jun 2012, 15:07 »

Send lige et par screenshots - det lyder fandme fedt!!!
Opstemt

jones-gf
Ynglingespiller

« Svar #299: 11 Jun 2012, 15:10 »

Send lige et par screenshots - det lyder fandme fedt!!!
 Opstemt
Af podolski? Smiley

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010