Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Meget mystisk den burde stå lige over Need help? nede i bunden med orange skrift siger enged. Er intet i dem hos mig heller
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Jeg vil råde jer begge til straks at skrive til deres kundeservice, det ser meget mærkeligt ud. Med mindre den seføli på en eller anden måde gør så den ikke kommer med ved videresending hmm.
|
|
|
|
|
|
|
|
Børsting
Lilleputspiller
|
|
Meget mystisk den burde stå lige over Need help? nede i bunden med orange skrift siger enged. Er intet i dem hos mig heller
Jammen han har jo også modtaget emailen efter kl. 01:00..? Den du har fået der har jeg jo selv bedt om at få gensendt. Det har aldrig været aktiverings mailen.. Og vi har begge det samme problem, nægter at tro det er en tilfældighed.
|
|
|
|
Silkeborg Idrætsforening af 1917.
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Jammen han har jo også modtaget emailen efter kl. 01:00..?
Den du har fået der har jeg jo selv bedt om at få gensendt. Det har aldrig været aktiverings mailen.. Og vi har begge det samme problem, nægter at tro det er en tilfældighed.
Hmm ja det er naturligvis rigtigt hmm. Men samme jeg så må råde jer til kontakt deres kundeservice, er desværre ikke andet for. Er dog kun en af jer der ifl datoen i mailen har købt den 20 den anden har den 21 hmm.
|
|
|
|
|
|
|
|
daugaard
|
|
Har også lige skrevet til dem :-) håber de reagere hurtigt.
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Oki Matt hos sega har haft fat i gamesplanet som også står for segas mails. Der har været et problem men de skulle alle gerne komme asap.
|
|
|
|
|
|
|
|
Børsting
Lilleputspiller
|
|
I bunden af mailen står der.
"You have pre-ordered with us and will thus receive your download links and activation key by email from 21/10/2011 01:00 British Time." Kl. 01:00 Britisk tid må da være nu? altså kl. 02 dansk tid?.
|
|
|
|
|
|
|
|
daugaard
|
|
super, giver det lige en halv time :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Ja det er klokken nu.
|
|
|
|
|
|
|
|
Børsting
Lilleputspiller
|
|
Oki Matt hos sega har haft fat i gamesplanet som også står for segas mails. Der har været et problem men de skulle alle gerne komme asap.
Lyder godt!
|
|
|
|
|
|
|
|
Børsting
Lilleputspiller
|
|
Ja det er klokken nu.
Er jeg godt klar over, men så det måske ikke så mærkeligt at vi ikke modtog emailen i den netop overstået times tid 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Er jeg godt klar over, men så det måske ikke så mærkeligt at vi ikke modtog emailen i den netop overstået times tid  Well vil ikke tænke så meget over det de skriver heh står jo 00.00 engelsk tid før man bestiller hos dem, har været probs men mailsne skulle være på vej ud nu skrev Matt fra sega her kvart i så vi håber de snart er hos jer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Ikke rigtigt andet at gøre nej heh. Kan i mellemtiden bidrage med jeg har slået city ud med samlet 7-1 i 1 knock out runde i CL med Real.
|
|
|
|
|
|
|
|