Børsting
Lilleputspiller
|
|
Jeg fik ellers min med det samme.  60% hentet ned fra Steam, og ingen problemer fra Steans servere pt i hvert fald. Benyttede du også gameplanet? 
|
|
|
|
|
|
Silkeborg Idrætsforening af 1917.
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Okay, hvis i logger ind på jeres konto på gamesplanet er fm12 så opført på listen over my games, og er der evt en key eller anden info derunder.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Børsting
Lilleputspiller
|
|
Okay, hvis i logger ind på jeres konto på gamesplanet er fm12 så opført på listen over my games, og er der evt en key eller anden info derunder.
Ja FM12 er opført på listen over "My games", men der står ingen key eller lign. derunder. Den henviser til en email der gerne skulle ligge i indbakken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
okay, er der ikke en gensend confirmation knap et sted.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enged
Gæst
|
|
Benyttede du også gameplanet?  Det gjorde jeg ja.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
daugaard
|
|
den siger at koden står i aktiverings mailen... men kan ingen aktiverings kode se 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Daugaard og børsting hvad mail bruger i
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Børsting
Lilleputspiller
|
|
Samme her.
Men der står øverest i mailen har jeg lige set.
"In order to get your download links, please display the images in your browser settings"...??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
ah den er som et billede, så prøv at slå billeder til og se.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Børsting
Lilleputspiller
|
|
Sikkert mig der er en computer spasser... Men burde de ikke allerede været slået til ? og hvis ikke hvad hedder den indstilling der skal pilles ved?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Sikkert mig der er en computer spasser... Men burde de ikke allerede været slået til ? og hvis ikke hvad hedder den indstilling der skal pilles ved?
puha nu er jeg så ikke just hotmail bruger, men må være et sted hvor du kan trykke vis billeder. Ellers videresend mailen til sunbao@fmfreaks.dk så skal jeg se om der er en key i den jeg kan give dig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Børsting
Lilleputspiller
|
|
puha nu er jeg så ikke just hotmail bruger, men må være et sted hvor du kan trykke vis billeder. Ellers videresend mailen til sunbao@fmfreaks.dk så skal jeg se om der er en key i den jeg kan give dig. Done (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|