home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:03:22 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 634 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Malaga
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Malaga  (Læst 66479 gange)
jokke
Førsteholdsspiller

Sv: Malaga
« Svar #255: 17 Nov 2011, 17:59 »

Jeg er lige startet med Malaga, og har to spørgsmål.
- Er der nogle spillere, som man bare skal skille sig af med fra start?
- Er der nogle must haves?

Zinqo
Juniorspiller
**

« Svar #256: 18 Nov 2011, 08:55 »

Så blev 3 sæson færdigspillet. Det blev igen til en 1 plads i Liga BBVA, en flot sejr i pokalen over Real Madrid. En røvfuld af Man Utd i CHL semfinalen gjorde jeg røg ud med samlet 2-6. øv bøv. Nu gælder det så Pre season hvor jeg går efter en ny DM og OMH/V eftersom baptista fik lov at gå. Måske en Iker Munian, han bliver dog ret dyr Opstemt

Mastek
Ynglingespiller

« Svar #257: 18 Nov 2011, 09:48 »

Ja Munian kommer nok til, at koste en del slanter... hehe

Mastek

!

Zinqo
Juniorspiller
**

« Svar #258: 18 Nov 2011, 09:53 »

kan få James Rodriguez fra Porto til 135 mio. tror jeg napper ham istedet for.

blomvikings
Manager

« Svar #259: 18 Nov 2011, 09:57 »

Jeg er lige startet med Malaga, og har to spørgsmål.
- Er der nogle spillere, som man bare skal skille sig af med fra start?
- Er der nogle must haves?

Jeg skilte mig af med rigtig mange af de middelspillere de har fra start af i forsvaret og på midtbanen!
Og så vil jeg sige at Vrsajlko, James Rodriguez, Verthongen og Javi Martinez er must haves hehe Smiley De er så vilde for mig!
Og så brug for guds skyld Rondon i angrebet! Den mand er for vild. Jeg brugte ham ikke den første halvdel af sæsonen da jeg havde for mange udlændinge og så blev det ham der blev frasortet. Men i løbet af efteråret blev han spansk statsborger og kom så med i truppen fra 1. Januar, og har virkelig bombet! Han ligger 3'er på topscorerlisten med 16 kasser i La Liga, og det er kun i løbet af foråret. Og der mangler stadig 6 kampe.

blomvikings
Manager

« Svar #260: 18 Nov 2011, 10:00 »

kan få James Rodriguez fra Porto til 135 mio. tror jeg napper ham istedet for.

Han er også for vild!  Thumbs Up

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #261: 18 Nov 2011, 15:37 »

Jeg skilte mig af med rigtig mange af de middelspillere de har fra start af i forsvaret og på midtbanen!
Og så vil jeg sige at Vrsajlko, James Rodriguez, Verthongen og Javi Martinez er must haves hehe Smiley De er så vilde for mig!
Og så brug for guds skyld Rondon i angrebet! Den mand er for vild. Jeg brugte ham ikke den første halvdel af sæsonen da jeg havde for mange udlændinge og så blev det ham der blev frasortet. Men i løbet af efteråret blev han spansk statsborger og kom så med i truppen fra 1. Januar, og har virkelig bombet! Han ligger 3'er på topscorerlisten med 16 kasser i La Liga, og det er kun i løbet af foråret. Og der mangler stadig 6 kampe.
Tusind tak, den omtalte Javi Martinez - er det ham fra Athletic? Og mht. Rondon, så bruger jeg ham også (tildels pga. skade til Nistelrooy) men han bomber også i lgaen Wink

blomvikings
Manager

« Svar #262: 18 Nov 2011, 15:38 »

Jep thats him Smiley

tau
Lilleputspiller
*

« Svar #263: 18 Nov 2011, 17:38 »

Vrsaljko er helt sikkert et must, jeg fik ham til 10mio. Og også helt sikkert Kara fra Tromsø(7mio), som gør det godt både som centerforsvar og midtbane. Udover de nævnte kan også anbefales; Milan Badelj, som man dog skal være hurtigt ude efter(fik ham til 35) - Leandro Damiao, som er vild, jeg gav 127mio, men man kan nok få ham lidt billigere - Kameni til målet - Antoine Griezmann, som jeg købte med Sunderland for 100mio, og Arsenal bød 250mio for ham efter en sæson, han spiller rigtig godt som inside forward ude på fløjen - Toby Alderweireld, centerforsvar fra Ajax - Danny Wilson, venstrefodet centerforsvar, han bliver rigtig god, og gør det godt fra start, lej ham evt med forkøbsret - Gisueppe Prestia, lovende centerforsvar(17mio) - Daniel Sturridge på leje - Xherdan Shaqiri, som gør det rigtig godt i mit save, og så har han et sejt navn - Jack Robinson, venstre back.

Har selv købt/lejet de nævnte pånær Antoine Griezmann. Udover har jeg købt Gylfi Sigurosson, Vaclav Kadlec, Mbaye Niang, Martin Olsson og Jack Butland.

Får indtil videre følgende spillere til 2. sæson: Carlos Fierro(fri, weee:D), Yaya Sanogo(fri) og Vladimir Weiss.

Har indtil videre solgt de fleste af middelspillerne, og også nogen af de bedre. Fik skrabet 320mio ind på den måde. har også lejet et par stykker ud med forkøbsret og håber at de bliver solgt også.

Bruger selv Julio Baptista på den offensive midt, fordi han spiller sygt i mit save. 21 mål i 24 kampe so far. Regner dog med at sælge ham + Demicheles, Joaquin(som jo trækker alt for meget i løn, i forhold til hvor meget jeg bruger ham) og Mathijsen efter 1. sæson(som går godt, ligger sikker 3'er efter 28 kampe, Real og Barca er for gode endnu) pga. deres alder. Sælger nok også Santi Carzola, Sergio Sanchez, Buonanotte, Rondon(har jo Damiao) hvis jeg kan få en god pris for ham. Og så er der stort set heller ikke flere af de startende spillere tilbage. Regner dog lidt med at begynde at bruge Isco i rotationen i 2. Sæson. Tror han bliver god.

Ninja777
Førsteholdsspiller

« Svar #264: 18 Nov 2011, 17:51 »

Albin Ekdal kunne også være en mulighed. Lucas Andersen.

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #265: 18 Nov 2011, 18:39 »

Vrsaljko er helt sikkert et must, jeg fik ham til 10mio. Og også helt sikkert Kara fra Tromsø(7mio), som gør det godt både som centerforsvar og midtbane. Udover de nævnte kan også anbefales; Milan Badelj, som man dog skal være hurtigt ude efter(fik ham til 35) - Leandro Damiao, som er vild, jeg gav 127mio, men man kan nok få ham lidt billigere - Kameni til målet - Antoine Griezmann, som jeg købte med Sunderland for 100mio, og Arsenal bød 250mio for ham efter en sæson, han spiller rigtig godt som inside forward ude på fløjen - Toby Alderweireld, centerforsvar fra Ajax - Danny Wilson, venstrefodet centerforsvar, han bliver rigtig god, og gør det godt fra start, lej ham evt med forkøbsret - Gisueppe Prestia, lovende centerforsvar(17mio) - Daniel Sturridge på leje - Xherdan Shaqiri, som gør det rigtig godt i mit save, og så har han et sejt navn - Jack Robinson, venstre back.

Har selv købt/lejet de nævnte pånær Antoine Griezmann. Udover har jeg købt Gylfi Sigurosson, Vaclav Kadlec, Mbaye Niang, Martin Olsson og Jack Butland.

Får indtil videre følgende spillere til 2. sæson: Carlos Fierro(fri, weee:D), Yaya Sanogo(fri) og Vladimir Weiss.

Har indtil videre solgt de fleste af middelspillerne, og også nogen af de bedre. Fik skrabet 320mio ind på den måde. har også lejet et par stykker ud med forkøbsret og håber at de bliver solgt også.

Bruger selv Julio Baptista på den offensive midt, fordi han spiller sygt i mit save. 21 mål i 24 kampe so far. Regner dog med at sælge ham + Demicheles, Joaquin(som jo trækker alt for meget i løn, i forhold til hvor meget jeg bruger ham) og Mathijsen efter 1. sæson(som går godt, ligger sikker 3'er efter 28 kampe, Real og Barca er for gode endnu) pga. deres alder. Sælger nok også Santi Carzola, Sergio Sanchez, Buonanotte, Rondon(har jo Damiao) hvis jeg kan få en god pris for ham. Og så er der stort set heller ikke flere af de startende spillere tilbage. Regner dog lidt med at begynde at bruge Isco i rotationen i 2. Sæson. Tror han bliver god.

Jeg begyndte at bruge Isco som indskifter og fast allerede første sæson.. Han er et kæmpe talent.. så det kan du roligt gøre .. han stiger helt vildt

Mastek
Ynglingespiller

« Svar #266: 18 Nov 2011, 19:45 »

Er det ikke, at skyde sig selv i foden og sælge Carzola?!?!?
Han er jo virkelig god på venstre kanten...

Mastek

!

tau
Lilleputspiller
*

« Svar #267: 18 Nov 2011, 20:09 »

Er det ikke, at skyde sig selv i foden og sælge Carzola?!?!?
Han er jo virkelig god på venstre kanten...

Mastek

Jo, muligvis. Han er helt sikkert en dygtig spiller, men har ikke imponeret her i 1. sæson, selvom han dog har spillet ok til tider. Så beholder ham muligvis en sæson mere. Men med den alder han har nu, kan jeg få ham solgt til et rigtig dejligt beløb.

tau
Lilleputspiller
*

« Svar #268: 19 Nov 2011, 03:09 »

Jeg har brug for min Sugar daddy som aldrig før. Det tror jeg i hvert fald at jeg får!

Var 4 point fra at snuppe 2. pladsen fra Real i min første sæson, barca var urørlige.

Transfres 1. sæson:

Sådan gjorde de det:

Min personlige favorit er helt klart Damiao. 17 mål i ligaen på en halv sæson, det er godkendt! Smiley

Mastek
Ynglingespiller

« Svar #269: 19 Nov 2011, 08:35 »

Det er jo Manchester City om igen det der du har gang i...  Wink
Du må da have et giga underskud... !??

Mastek

!

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010