home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  1 Bruger, 812 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 131 132 [133] 134 135 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 165326 gange)
styleez-o2
Reserveholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #1980: 05 Aug 2011, 14:27 »

AGF Smiley

De har da et stort underskud, har de ikke?

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #1981: 05 Aug 2011, 14:36 »

De har bare 0 på kontoen Smiley
men du kan få Yurchenko, så du godt dækket. :-D

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #1982: 05 Aug 2011, 15:47 »

Nogle der har et forslag til hvem jeg skal være? Det behøver ikke være et hold i en af de store ligaer Thumbs Up
Har selv haft Østrig og Schweiz i tankerne. Eller også måske bare et mindre hold i en af de store ligaer?

Et hold med en eller to temmelig gode spillere, som holdet kunne bygges op af, ville være fedt Wink

Tak!
Uhh hvis du havde valgt Østrig havde jeg en database liggende helt ned til den 4/5 bedste liga! Wink
Og så skulle du have valgt First Vienna FC 1894, de er østrigs ældste hold og har været mestre engang...

Jilech
Gæst

« Svar #1983: 05 Aug 2011, 16:06 »

Jeg er desværre gået lidt i stå med mit lange Real Betis-spil, og trænger til en ny udfordring.
Spil med en gammel topklub der er gået i hundene som fx Leeds, eller med et hold der er for godt til at ligge der hvor de gør som fx. Betis har altid fanget mig, og nu tænkte jeg det var på tide at prøve noget lignende med et italiensk hold.
Holdet må ikke være fra Serie A, men derfra er der egentlig frit slag. Det må dog godt ligge i den gode ende af den pågældende liga.

Nogle forslag?

FC Nantes. Har vundet 8 mesterskaber men ligger nu og roder rundt i midten/bunden af Ligue 2.

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #1984: 06 Aug 2011, 15:08 »

Hej gutter.

Jeg er kommet i den uheldige situation at alle de spil jeg på det seneste har startet, de har umiddelbart ikke fanget mig :-/ Derfor vil jeg gerne bede om jeres hjælp til at finde et nyt hold, som jeg kan være. Det hold som jeg søger MÅ IKKE være et af topholdene i ligaen, hvis det er en af de store ligaer som England, Spanien etc. Hvis det derimod er en af de mindre ligaer som Danmark, Schweiz etc. så er der intet problem i det. Ligaen jeg søger må gerne være meget tæt, med mange hold, der umiddelbart er i stand til at vinde ligaen. Det sidste krav som jeg kommer med, det er at holdet skal være i stand til at købe Neymar. De behøver ikke have pengene til ham, for jeg kan bare købe ham over 48 måneder, men bare han er interesseret i at komme til klubben.

Hit me Thumbs Up

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #1985: 06 Aug 2011, 15:26 »

Hej gutter.

Jeg er kommet i den uheldige situation at alle de spil jeg på det seneste har startet, de har umiddelbart ikke fanget mig :-/ Derfor vil jeg gerne bede om jeres hjælp til at finde et nyt hold, som jeg kan være. Det hold som jeg søger MÅ IKKE være et af topholdene i ligaen, hvis det er en af de store ligaer som England, Spanien etc. Hvis det derimod er en af de mindre ligaer som Danmark, Schweiz etc. så er der intet problem i det. Ligaen jeg søger må gerne være meget tæt, med mange hold, der umiddelbart er i stand til at vinde ligaen. Det sidste krav som jeg kommer med, det er at holdet skal være i stand til at købe Neymar. De behøver ikke have pengene til ham, for jeg kan bare købe ham over 48 måneder, men bare han er interesseret i at komme til klubben.

Hit me Thumbs Up
Tror Neymar er ret kold over hvilken klub det er har en ven der har fået ham til OB i første sæson over 48 måneder

JimmyGP
Manager

« Svar #1986: 06 Aug 2011, 17:30 »

Tror Neymar er ret kold over hvilken klub det er har en ven der har fået ham til OB i første sæson over 48 måneder

Lyder som en røver i mine ører, medmindre der er pillet ved editor.. Hva vil han i dansk fodbold og har de overhovedet økonomi til ham?

Skulle det dog vise sig at være sandt trækker jeg min påstand tilbage og siger undskyld.. Peace

- Veni, vidi, vici -

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #1987: 06 Aug 2011, 17:45 »

Lyder som en røver i mine ører, medmindre der er pillet ved editor.. Hva vil han i dansk fodbold og har de overhovedet økonomi til ham?

Skulle det dog vise sig at være sandt trækker jeg min påstand tilbage og siger undskyld.. Peace
Editor ville undre mig da han ikke engang ved hvor den ligger, og nej økonomien er ikke til det men det gør stadig man kan købe over 48måneder for de fleste klubber hvis bare spilleren vil.

Dog kunne jeg forestille mig at han kunne finde på at tage penge fra andre, dog ændre det ikke på at Neymar vil til de fleste klubber bare det er i udlandet og det var mere det der bundede i min udtagelse Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #1988: 06 Aug 2011, 18:11 »

Editor ville undre mig da han ikke engang ved hvor den ligger, og nej økonomien er ikke til det men det gør stadig man kan købe over 48måneder for de fleste klubber hvis bare spilleren vil.

Dog kunne jeg forestille mig at han kunne finde på at tage penge fra andre, dog ændre det ikke på at Neymar vil til de fleste klubber bare det er i udlandet og det var mere det der bundede i min udtagelse Smiley

Jep jep.. det lyder bare mærkeligt.. synes bare ikke OB har så meget at gøre med at de kan lade sig gøre, men lad den ligge.. det er ikke det tråden handler om Peace Peace Peace Peace

- Veni, vidi, vici -

Frandsen
Ynglingespiller

« Svar #1989: 10 Aug 2011, 11:20 »

Hey

Jeg er virklig kørt død i mit seneste FM save, så vil rigtigt gerne starte et nyt, MEN jeg ved bare ikke hvilket hold jeg skal vælge :/

Det skal ikke være et tophold, fordi jeg vil gerne arbejde lidt med det, men samtidig gider jeg heller ikke spille i 5 division.

Håber der er nogle der har nogle forslag

På forhånd tak

For frihed, for folket, for fædreland! Den liberale fane vi fører frem!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1990: 10 Aug 2011, 11:30 »

Hvilket land vil du foretrække, eller betyder det ikke noget?

Frandsen
Ynglingespiller

« Svar #1991: 10 Aug 2011, 11:32 »

Helst lande fra EU

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1992: 10 Aug 2011, 11:36 »

Bredt udvalg. De klassiske engelske: Leeds eller QPR. De tyske: Hoffenheim eller Hertha Berlin. De spanske: Malaga eller Bilbao. De italienske: Lazio eller Atalanta. De danske: AGF, Lyngby eller SønderjyskE. De er mine bud.

Frandsen
Ynglingespiller

« Svar #1993: 10 Aug 2011, 11:48 »

Mange takk... Lyngby er snart det bedste hold i Danmark Wink

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #1994: 10 Aug 2011, 11:51 »

Lyder spændende. Du må meget gerne dele dine oplevelser med Lyngby i den tilhørende tråd Smiley

Sider: 1 ... 131 132 [133] 134 135 ... 147 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010