home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 848 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 165659 gange)
Oli
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #1845: 03 Jul 2011, 23:48 »

Dem har jeg haft et save med for ikke så lang tid siden så de er udelukket Smiley
I orden Wink Hvad med Porto? Kender ikke så meget til deres ungdomsfaciliteter, da jeg ikke har spillet så længe med dem, men det er da et hold med nogen skarpe angribere, hvis det er lidt tiltrækkende Wink

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #1846: 03 Jul 2011, 23:51 »

Vil da lige tage et kig på dem Wink andre bud?

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #1847: 03 Jul 2011, 23:54 »

Porto er et fantastisk hold det tog mig 4 sæsoner at få dem til at vinde CHL
og Hulk og Falcao er super bombere sammen
Hulk med 168mål i 167 kampe og Falcao med 121 mål i 141 kampe

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #1848: 04 Jul 2011, 01:22 »

Liverpool!  Opstemt

JimmyGP
Manager

« Svar #1849: 04 Jul 2011, 01:41 »

Jeg vil gerne have et godt langt sommersave men jeg har svært ved at finde ud af hvad for en klub jeg skal vælge Smiley
Her er lidt krav:
Land: Europæisk land.
Klubben: Det skal være en klub der har nogle talenter som skal bære klubben frem i fremtiden og så skal de have rigtig gode ungdomsfaciliteter så der er god mulighed for at udvikle gode talenter.
Økomomien: Økonomien skal være god så det ikke bliver for svært og kedeligt.

HIT ME! Thumbs Up

Sunderland  Thumbs Up

Spændende talenter og en masse penge.. dog en gæld, der skal betales af - men bestemt et kig værd Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

At.Madrid
Ynglingespiller

« Svar #1850: 05 Jul 2011, 12:30 »

Jeg vil gerne have et godt langt sommersave men jeg har svært ved at finde ud af hvad for en klub jeg skal vælge Smiley
Her er lidt krav:
Land: Europæisk land.
Klubben: Det skal være en klub der har nogle talenter som skal bære klubben frem i fremtiden og så skal de have rigtig gode ungdomsfaciliteter så der er god mulighed for at udvikle gode talenter.
Økomomien: Økonomien skal være god så det ikke bliver for svært og kedeligt.

HIT ME! Thumbs Up

Du kan da kun vælge At. Madrid super trænings faciliteter masser af ungdomsspillere, godt nok et minus ved økonomien, men jeg har, lejet Valera, Elias, Assuncao, Antonio lopez  og Perea ud og smidt Thiago hjem for at spare lidt og bruger så de unge spillere Gallegos, Koke, Baston, Pulido, Atienza og Merida, Joel Robles og Perea ung kant går fint med dette sparsomme hold. og derudover kommer både Keko, Salvio, Cabrera efter sæsonen. Så fremtiden er sikret med unge spillere.

Raúl produktet af Atletico Madrids ungdomsarbejde. Men Atletico var i pengenød. Rygter går på at Raúl sagde til den daværende Atletico præsident, at det ville være fint med ham hvis han ingen løn fik, udover bus-billet til transport.Præsident en afviste, hvilket sendte Raúl til Real Madrid.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #1851: 06 Jul 2011, 13:50 »

Hvem skal jeg være, drenge? Jeg har lige hentet den nyeste update.

Krav:
Holdet skal være fra England, Italien, Tyskland
Skal være uden for top fem i England - hvis det er.
Stor økonomi, omkring de 100 mio kr.

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #1852: 06 Jul 2011, 13:58 »

Hvem skal jeg være, drenge? Jeg har lige hentet den nyeste update.

Krav:
Holdet skal være fra England, Italien, Tyskland
Skal være uden for top fem i England - hvis det er.
Stor økonomi, omkring de 100 mio kr.

Sunderland?  Smiley

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #1853: 06 Jul 2011, 14:04 »

Sunderland?  Smiley
Bestemt en mulighed :-)

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #1854: 06 Jul 2011, 15:58 »

Mangler her i sommerferien et godt og langt spil, men ved ikke hvem jeg skal være.
Har en masse forskellige ideer til hold, og hver eneste gang jeg bestemmer mig for at hold så for jeg lyst til at prøve et andet hold og det fører ikke rigtigt nogle vegne Smiley
Holdet skal være fra Europa og gerne fra lande som England, Spanien, Tyskland, Italen, Danmark etc.
Er forholdsvis åben for hold i alle rækker ligesom jeg er åben over for top-, midt- og bundhold. Økonomien er der heller ikke store krav til
Det eneste krav er at det skal være et underholdene og udfordrende hold, hvor der gerne må være en stjernespiller eller to som man kan bygge holdet op om. Et par ungdomsspillere med stort potentiale ville heller ikke gøre noget Smiley
Bare fyr løs! (gerne med begrundelse) Smiley

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #1855: 06 Jul 2011, 16:03 »

Atl. Madrid? Smiley

Sergio Agüero, Diego Forlan, De Gea og til dels også Reyes som klassespillere, mens de har unge spillere som Keko, Fran Merida osv Smiley

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #1856: 06 Jul 2011, 16:13 »

Er selv lige startet med Köln. Du har en stjernespiller i Podolski, som der virkelig bomber. Desuden har du et meget stort stadion på 50.000 pladser, så der er god grobund for en god og solid økonomi.

Jeg synes da i hert fald du skal give dem et forsøg Thumbs Up

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #1857: 06 Jul 2011, 16:17 »

Lyder bestemt spændene og Podolski har også altid været en af mine tyske favoritspillere. Derudover har jeg heller ikke prøvet den tyske liga endnu så helt sikkert en mulighed. Venter lige og ser om der kommer andre bud Smiley

Guldbrand
Blogmester

« Svar #1858: 06 Jul 2011, 16:33 »

-RVM-

Du skal da helt sikkert spille med OB. Økonomien er hårdt ramt, da de har stor gæld, og minus på balancen. Alligevel har man dog et fint beløb at gøre godt med til transfers, og et stort lønbudget.

Af store profiler er der jo Utaka og Djemba-Djemba, mens de unge og håbefulde profiler er Rasmus Falk, Bashkim Kadrii, Kasper Larsen og Daniel Høegh.

Holdet er rigtig stærkt, men er specielt hæmmet af et langsomt forsvar, som man skal være opmærksom på. I ligaen er der stor konkurrence fra FCK, samtidigt med at der er masser af udfordring at hente i Euro League, hvor man gerne skal kunne nå til gruppespillet.

Helt sikkert et spil værd..   Thumbs Up

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #1859: 07 Jul 2011, 12:47 »

Mangler her i sommerferien et godt og langt spil, men ved ikke hvem jeg skal være.
Har en masse forskellige ideer til hold, og hver eneste gang jeg bestemmer mig for at hold så for jeg lyst til at prøve et andet hold og det fører ikke rigtigt nogle vegne Smiley
Holdet skal være fra Europa og gerne fra lande som England, Spanien, Tyskland, Italen, Danmark etc.
Er forholdsvis åben for hold i alle rækker ligesom jeg er åben over for top-, midt- og bundhold. Økonomien er der heller ikke store krav til
Det eneste krav er at det skal være et underholdene og udfordrende hold, hvor der gerne må være en stjernespiller eller to som man kan bygge holdet op om. Et par ungdomsspillere med stort potentiale ville heller ikke gøre noget Smiley
Bare fyr løs! (gerne med begrundelse) Smiley

Jeg prøver igen med HSV! Wink

De er simpelthen sjove at spille med.

Historien:
De kalder dem Dino (Dinosaurus) fordi de er det eneste hold som har været i Bundesliga'en siden den blev oprettet i
1963.
Man burde tro de havde vundet den mange gange når de nu har været det eneste hold der har været i Bundesliga'en siden dag 1. De har dog kun vundet 3 mesterskaber i 1979, 1982, 1983.
Ærkerivalen er St. Pauli, som kommer fra Kiez med den verdenskendte Reeperbahn.

Hvorfor skal du vælge HSV?
De har en del gode spiller, og for at kunne købe nogle spiller må du af med nogen først, da du starte med en transfer budget på 0€.
Jeg solgte selv 1 spiller for at kunne købe Shaqiri, da jeg ikke kunne modstå tilbudet på 3,500.000€.
HSV har potentiale til at spille med i toppen af Bundesliga.
Jeg lægger selv pt. på 2 pladsen med 29 points i 15 kampe, 8V, 5U, 2T. Havde lidt problemer med taktikken til at starte med.

De fremhævede spiller og stjerner:
Elia, RvN, Trochowski, Ze Roberto, Westermann, Rost, Jansen, Aogo, Kacar.
Elia er foooor vild en spiller! 15 kampe 7 mål og eftertragtet af en del store hold fx ManU, Juve, Inter, Milan. Afslog et tilbud på 17.000.000€ på Elia.

Overvej det  Thumbs Up

Og her er så lige et billede af verdensholdet 2010, som Elia er på Wink
« Seneste Redigering: 07 Jul 2011, 18:03 af L.Wee » Logged

Sider: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 147 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010