home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  1 Bruger, 883 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 165722 gange)
L.Wee
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #1815: 30 Jun 2011, 20:57 »

@L.Wee Din salgstale for HSV er sku snart ved at give mig lysten til at kigge på det hold Smiley

Hvem skal jeg prøve af:
Bayer Leverkusen
HSV
Dortmund

Kom gerne med en begrundelse for hvorfor Smiley

Kan blive ved med at skrive om HSV Smiley
Har ikke gamet FM i flere måned, også pga. jeg har været i gang med en database af Østrig og ændret på den database man kan hente til Tyskland.

Hmm, svært at vælge.
HSV for at få dem til at finde et mesterskab igen for første gang i snart 30 år. Få dem ud af deres mange årige krise, få dem tilbage i spidsen af Fodbold!
Dortmund for at udvikle alle de talenter de har og komme af med deres store gæld.
Bayer udvikle den lille Werkzklub til at kunne vinde og ikke altid blive nr. 2 Wink De har kun et stadion på 26.000 eller deromkring.

Jeg har fx sat nogle krav om ikke at købe spiller for urimelige summer. Prøve at få udviklet spiller fra egen avl og bruge de nuværende spiller som er i klubben, som jeg nævnte så har jeg kun hentet 1 spiller i første transfer vindue. SHAQIRI  Peace

OGSÅ HAR HSV JO ELIA, han bliver jo ved! Fantastisk spiller!
« Seneste Redigering: 30 Jun 2011, 21:00 af L.Wee » Logged

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #1816: 30 Jun 2011, 21:03 »

Kan blive ved med at skrive om HSV Smiley
Har ikke gamet FM i flere måned, også pga. jeg har været i gang med en database af Østrig og ændret på den database man kan hente til Tyskland.

Hmm, svært at vælge.
HSV for at få dem til at finde et mesterskab igen for første gang i snart 30 år. Få dem ud af deres mange årige krise, få dem tilbage i spidsen af Fodbold!
Dortmund for at udvikle alle de talenter de har og komme af med deres store gæld.
Bayer udvikle den lille Werkzklub til at kunne vinde og ikke altid blive nr. 2 Wink De har kun et stadion på 26.000 eller deromkring.

Jeg har fx sat nogle krav om ikke at købe spiller for urimelige summer. Prøve at få udviklet spiller fra egen avl og bruge de nuværende spiller som er i klubben, som jeg nævnte så har jeg kun hentet 1 spiller i første transfer vindue. SHAQIRI  Peace

OGSÅ HAR HSV JO ELIA, han bliver jo ved! Fantastisk spiller!
Med HSV kan du så løfte sløret for en lille formation som ville være god til deres spiller materiale Smiley?

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #1817: 30 Jun 2011, 21:07 »

Med HSV kan du så løfte sløret for en lille formation som ville være god til deres spiller materiale Smiley?
Bruger faktisk den taktik de kører med fra starten i spillet, har kun ændret på roller, stil osv.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #1818: 30 Jun 2011, 21:09 »

Bruger faktisk den taktik de kører med fra starten i spillet, har kun ændret på roller, stil osv.

Ser defensivt ud men det er skam forsøget værd Smiley

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #1819: 30 Jun 2011, 21:13 »

Ser defensivt ud men det er skam forsøget værd Smiley
Det er det helt klart Smiley

Har en målscore på 31-10

End da en ven som plejer at spille med støre hold med penge til at købe spiller, har valgt at starte med HSV. Han vandt Bundesliga'en i første sæson.

Enzo
Manager

« Svar #1820: 30 Jun 2011, 21:39 »

@L.Wee Din salgstale for HSV er sku snart ved at give mig lysten til at kigge på det hold Smiley

Hvem skal jeg prøve af:
Bayer Leverkusen
HSV
Dortmund

Kom gerne med en begrundelse for hvorfor Smiley

HSV, da det er sværest at føre dem tl tops Smiley

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Guldbrand
Blogmester

« Svar #1821: 02 Jul 2011, 21:45 »

Søger et spændende hold at spille med, som der samtidigt skal oprettes en blog omkring. Det eneste rigtige krav jeg har, er at det ikke skal være et hold fra England, Tyskland, Spanien, Italien eller Frankrig.

Så kom gerne med forslag, og en kort begrundelse..   Thumbs Up

Gangster_Calle
Ynglingespiller

« Svar #1822: 02 Jul 2011, 21:50 »

Søger et spændende hold at spille med, som der samtidigt skal oprettes en blog omkring. Det eneste rigtige krav jeg har, er at det ikke skal være et hold fra England, Tyskland, Spanien, Italien eller Frankrig.

Santos? Smiley Grund: Deres talenter, de ligger ikke til at blive nr. 1, det er noget andet end at spille i europa og der er flere stærke hold i ligaen Smiley

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #1823: 02 Jul 2011, 21:59 »

Måske et Hollandsk hold som Groningen, Roda eller lignende. Har ikke selv prøvet at spille med disse hold, så kan ikke udtale mig om det er spændende. Ellers er der jo også Portugal med nogle hold som Benfica eller Braga.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #1824: 02 Jul 2011, 22:02 »

De hollandske hold kunne sagtens være interessante, mens jeg ikke er helt hooked på de portugisiske eller hold uden for Europa..

Tror at jeg vil tage et kig på de hollandske hold, og se om der er et hold som fanger min interesse. Har faktisk aldrig haft et ordentligt spil med et hold fra Holland, så måske det var på tide..   Wink

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #1825: 02 Jul 2011, 22:06 »

De hollandske hold kunne sagtens være interessante, mens jeg ikke er helt hooked på de portugisiske eller hold uden for Europa..

Tror at jeg vil tage et kig på de hollandske hold, og se om der er et hold som fanger min interesse. Har faktisk aldrig haft et ordentligt spil med et hold fra Holland, så måske det var på tide..   Wink
Så er det da også på tide at du får dig et godt Hollandsk spil Smiley Hvornår kan man regne med at du starter din blog? Rullende Øjne

Guldbrand
Blogmester

« Svar #1826: 02 Jul 2011, 22:11 »

Så er det da også på tide at du får dig et godt Hollandsk spil Smiley Hvornår kan man regne med at du starter din blog? Rullende Øjne

Det ved jeg slet ikke endnu.. Skal først lige finde holdet, og komme i gang med spillet før jeg vil begynde at skrive. Så der går da nok en lille uge såfremt jeg finder holdet i aften..   Wink

blomvikings
Manager

« Svar #1827: 03 Jul 2011, 12:01 »

Jeg har valgt at prøve med et sidste spil inden FM12 udkommer!
Det bliver med FMF's egen summerupdate, og i dette tilfælde bliver det så med version 2, da det er den nyeste.
Jeg leder efter et midterhold i en af de bedre ligaer der har fået et spændene hold, og stadigvæk har en god økonomi. Det er de krav jeg har Smiley håber i kan komme med et par gode bud!

Selv har jeg kigget lidt på hold som Maintz, Liverpool og napoli.

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #1828: 03 Jul 2011, 14:01 »

Dinamo Zagreb kan også anbefales. De har et par rigtige gode spillere du kan begynde at bygge holde op om, nemlig Sime Vrsaljko og Milan Badelj. Jeg spiller selv med dem, og mit mål er at føre dem til tops i Europa. Du har også godemuligheder for at hente rimelige gode spillere, jeg har hentet bl.a. S. Araujo og T. Hazard, der begge udvikler sig til nogle fremragende spillere. De har også god økonomi, mit budget i starten af første sæson lå på ca. 40 mio kr.

jackie94
Reserveholdsspiller

« Svar #1829: 03 Jul 2011, 22:08 »

Nogen der ved hvilken Russisk klub der har det største Transfer Budget?

Sider: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 147 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010